תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז

תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז הוא מתכון שירשים את כל מי שאתם תחליטו לארח. נכון מהשם זה נשמע כאילו הוא דורש עבודה רבה ורובנו בכלל לא יודעים מה זה “קלבדוס” אבל זה נשמע מרשים נכון? אז אנחנו כאן כדי לתת לכם מתכון טעים ואיכותי שלא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט וגורף מחמאות.

 

גריל גז – גריל איכותי ותחליף מושלם לפחמים

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים שכולנו היינו משתמשים בו בכל החגים שלנו והיינו נהנים מהבשר הטעים שכולנו היינו נהנים ממנו. אז היום יש לנו תחליף מאוד נוח לגריל הפחמים וגריל הגז הפך להיות תחליף פשוט מושלם לגריל הפחמים.

הגז מחליף את הפחמים באופן ישיר ועדיין יש ניחוחות של על האש בלי התעסקות בכל הפחמים, ובמיוחד אין יותר צורך בנייר טואלט ושמן כדי להדליק את הפחמים, במקום זה יש לנו בלון גז שמחובר לגריל שלנו ובעזרת הפעלה של המצת נבערת אש וכל שיש לחכות הוא להתחממות של הגריל והנה יש לנו גריל שמוכן לפעולה.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

גריל גז איכותי לבית – למה והאם הוא עדיף על גריל פחמים?

הסיבה לכך היא די ברורה והיא מתחילה בעניין של נוחות ופשטות של התפעול. גריל הפחמים הוא לא נותן לנו את האפשרות לספונטניות בארוחות על האש מה שהרבה יותר מקליל כשיש לנו גריל גז. אם פתאום אנחנו מעוניינים בסטייק איכותי ואנחנו לא רוצים להשתמש במחבת כדי להכין אותו אלא אנחנו מעוניינים בצלייה איכותית בגריל, גריל הגז הוא בדיוק מה שאנחנו רוצים בבית שלנו.

לא רק סטייקים, עם גריל הגז אפשר להכין ארוחות בשרים מרשימות ומטריפות וככל שהגריל יהיה איכותי יותר ככה הכמויות שנוכל להכין יהיו מרשימות יותר והמתכונים שנוכל להשתמש בהם יגברו.

 

גריל גז – כמה יעלה לנו לרכוש גריל שכזה לבית אם למרפסת או לגינה שלנו?

אז היום כמו שהבנתם מדובר במוצר שרבים רוכשים ומדובר אולי סוג הגריל הנמכר ביותר שיש. אם בעבר היינו בטוחים שמדובר במוצר שרק מי שיש כסף והרבה ממנו יכול להרשות לעצמו היום ממש לא כך המצב, אפשר לרכוש גריל גז טוב ואיכותי במחיר סביר במיוחד. קשה מאוד לקבוע מחיר מדויק לגריל והכל שאלה שמתחילה בתקציב שאנחנו מעוניינים ויכולים להשקיע.

אין צורך לפשוט את הרגל בשביל גריל איכותי, כל שצריך זה להבין בדיוק כמה אנחנו יכולים להשקיע ולהתחיל לחפש גריל גז שמתאים לנו לתקציב הזה. המחיר של גריל גז יהיה תלוי בהמון גורמים כמו גודל הגריל, החומרים שממנו הוא עשוי, החברה שמייצרת אותו כמובן והפיצ’רים שנלווים אליו וכל דבר כזה יכול להשפיע על המחיר באופן משמעותי.

 

תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז – מתכון פשוט במיוחד ומרשים עוד יותר

אז בכדי להכין תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז לא צריך להיות שף או טבח מקצועי, כל שצריך זה לעבוד בצורה איטית ולעקוב אחרי המתכון ויהיה לכם ארוחה טעימה ומרשימה במיוחד. למי שלא מכיר את הקלבדוס מדובר בברנדי תפוחים מוכר מאוד ואיכותי מצרפת שמתאים פשוט למתכון הזה באופן מושלם. אז נתחיל קודם כל בלהכין את המרכיבים באים:

עוף גדול ושלם חתוך בצורת פרפר מהגב כ2 קילו
שמן זית כוס
פלפל לבן כפית
מלח גס חופן
שמיר קצוץ צרור
קליפת לימון מגורדת 1 כף
שום כתוש 2 שיניים
קלבדוס ½ כוס
תפוחי דלישס זהוב ללא גרעינים (מומלץ לקלף) 6 תפוחים

שלב ראשון בהכנת תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז: הרכבת העוף

אז בשלב הראשון בכדי להכין תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז אנחנו נצטרך לקחת את שמן הזית שלנו עם המלח והפלפל הלבן לצד השמיר, הקלבדוס וקליפת הלימון שלנו ונתחיל בלערבב את הכל ביחד. סיימתם? מעולה עכשיו נתחיל לעשות מריחה של הכל על העוף ככה שנצפה את כולו בסוג של “מרינדה” שעשינו למשיחת העוף עצמו. לאחר שסיימנו נעביר אותו למקרר וניתן לו לשבת עם הציפוי החדש שעשינו.

 

שלב שני – צליית העוף בגריל הגז

אז כן, מדובר ממש בשני שלבי עבודה, מי היה מאמין. בשלב השני של הכנת תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז אנחנו ניקח את התרנגולת שלנו ונניח אותו בגריל הגז שלנו. חשוב מאוד להשתמש במדרגה כדי שלא יהיה ישיר אל האש ויוכל להתבשל כמו שצריך מבלי להישרף.

אחרי ששמנו את העוף שלנו על הרשת נתחיל להבריש אותו שוב עם שאריות המרינדה שהכנו מקודם וניתן לו בינתיים להצלות במשך כ- 20-25 דקות. לאחר מכן נהפוך אותו וניתן לו עוד צלייה של כ- רבע שעה מהצד השני. לאחר מכן נהפוך אותו שוב וניתן לו משהו כמו כ-חצי שעה עד שהעור שלו יהפוך לפריך כמו שצריך והוא יהיה עסיסי מספיק לאכילה.

הוספת התפוחים תתבצע כרבע שעה, אולי 20 דקות לפני סוף הצלייה. איך עושים את זה? ניקח את התפוחים שלנו ונניח אותם בקערה ונשפוך את שאריות המרינדה שנשארו לנו. לאחר מכן נניח אותם בגריל הגז וניתן להם להתבשל ביחד עם העוף עד שיראו לנו שחומים מספיק. לאחר מכן נוציא את הכל, נניח על מגש והנה יש לנו ארוחה לתפארת, מרשימה במיוחד.

אז כמו שאתם רואים, תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז היא ממש לא תורה שלמה אלא מדובר בעבודה ממש פשוטה, כל כך פשוטה שהיא שני שלבים קצרים וכל שיש לעשות הוא לעמוד בזמנים ולמרוח את המרינדה על העוף בזמן, תנסו ותופתעו כמה פשוט זה.

תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז
תרנגולת צלויה עם תפוחים וקלבדוס בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה