גרילי גז 6000 ש"ח ומעלה

גרילי גז 6000 ₪ ומעלה של חברת WEBER מהווים ליגה אחרת ללא ספק! אנו מדברים פה על מתקני צלייה ברמה הגבוהה ביותר, וכאלו המצוידים ב- 5 עד 7 מבערי נירוסטה עוצמתיים. כשיש לנו גריל כזה בבית, באופן אוטומטי הוא הופך לנקודת מפגש לחברים ובני משפחה! רכישת גריל עוצמתי של וובר תעניק לנו חוויה קולינארית בכל שימוש, וזאת עוד לפני שדיברנו על חווית המשתמש הייחודית המאפיינת את מוצרי החברה. במאמר הבא תוכלו למצוא את כל המידע על סדרת הגרילים המתקדמת ביותר של וובר, וגם טיפים מעשיים לגבי בחירת הגריל המושלם עבורכם! קריאה טעימה. 

  • גריל גז דגם Summit E-470 שחור

    גריל גז דגם Summit E-470 שחור

    14,900.00
    מידע נוסף
  • גריל גז דגם Summit S-470 שחור

    גריל גז דגם Summit S-470 שחור

    15,900.00
    מידע נוסף
  • 10%
    הנחה
    גריל גז דגם S-670 נירוסטה

    גריל גז דגם S-670 נירוסטה

    18,999.00
    מידע נוסף

גרילי גז של WEBER – פסגת הטכנולוגיה

בשונה מגרילי פחם למשל, גרילי גז נדלקים בפשטות מכיוון שהם מבוססים על מבערי נירוסטה עוצמתיים, ומחוברים לצינור או בלון גז. החום ממבערי הנירוסטה נשלח דרך משולשי אמייל אל משטחי הצלייה, וזה מבטיח פיזור חום אחיד ויעיל.

כשהחום מגיע אל משטחי הצלייה המצויים בגוף הגריל, הוא נשמר שם בצורה הטובה ביותר תודות לחומרים המבודדים שמהם עשויים הגרילים של WEBER. בין החומרים המבודדים ניתן למצוא אלומיניום יצוק, חרס, פורצלן ועוד. 

התכנון והמחשבה על כל הפרטים

WEBER ידועה כחברה שחושבת על כל הפרטים מההתחלה ועד הסוף, וניתן לחוש זאת בכל רגע כשעובדים עם הגרילים שלה. עיצוב המכסה של הגריל מאפשר לחום, האדים והעשן להצטבר ולקחת חלק פעיל בתהליך הצלייה.

השומן היוצא מן הבשר בתהליך הצלייה – מטפטף אליו בחזרה תודות למכסה הקעור, והופך את המזון לעסיסי וטעים במיוחד! כשאנו מדברים על ניקוי ותחזוקה, נוכל לראות שכל הגרילים הגדולים של וובר מצוידים בעגלות נשיאה פרקטיות, מערכות איסוף שומנים משוכללות ועוד. 

הפינוקים שמעבר

גרילי גז 6000 ₪ ומעלה של חברת וובר – מעניקים לנו את כל הפינוקים שצריך כדי ליהנות בתהליך הצלייה ואחריו. כל גריל מצויד במשטחי עבודה נוחים במיוחד, שעליהם ניתן לחתוך, לתבל, ולעבוד עם המזון בצורה הנוחה ביותר. כפתורי השליטה בטמפרטורה מעניקים לנו את האפשרות להשגיח ולנטר את תהליך הצלייה מתחילתו ועד סופו, וכך גם מד החום האינטגרלי המצוי במכסה הגריל.

שטח הצלייה הגדול של הגרילים בקטגוריה זו, מאפשר לנו לטפל סימולטנית בכמות מזון גדולה – כך שאף אחד לא צריך להמתין זמן רב מדי לאוכל! הגרילים מצוידים בקומת הפשרה לפיתות ובשרים, וכוללים מערכת איסוף שומנים המקלה עלינו בעת ניקוי הגריל. 

גרילי גז 6000 ₪ ומעלה

אם אתם רוצים להרגיש כמו שפים אמיתיים, הגעתם לקטגוריית הגרילים המושלמת עבורכם! כאן אנו מדברים על גרילים המתאימים למי שאינו מוכן להתפשר בעת הברביקיו שלו, ורוצה לקבל את החוויה הטובה ביותר כמו גם את המזון האיכותי ביותר.

למרות שמדובר במכשירים מורכבים ומשוכללים, מהר מאוד תגלו שהתפעול שלהם הוא פשוט במיוחד. הגרילים מתחברים בקלות אל צינור הגז הביתי, ואינם דורשים התקנה מיוחדת מראש. בעת ייצור גרילים מהסדרה המתקדמת – וובר חשבו על הכל, ואתם בהחלט הולכים להרגיש זאת בכל שלב מתהליך ההכנה. 

כיצד בוחרים גריל גז?

האינטרנט מציע לנו מגוון עצום מכל מוצר שנבקש, וכך זה גם כשמדברים על גרילי גז. כיצד נוכל לדעת איזה מוצר הוא המושלם עבורנו, וכיצד נוכל להישאר ממוקדים אל מול המגוון הגדול ברשת? ריכזנו עבורכם מספר טיפים פשוטים, שיעזרו לכם לבצע את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם:

שימוש נכון בחוות דעת וביקורות

חוות דעת הפכו להיות מאוד זמינות בעידן האינטרנט, ויחד עם זאת הדבר מציב בפנינו אתגר מסוים. מכיוון שאנו לא יכולים לדעת בביטחון מי כתב את חוות הדעת שאנו קוראים, אנו גם לא יכולים לנחש מהן האג’נדות שעומדות מאחורי הקלעים.

מסיבה זו תמיד ננסה להשיג חוות דעת ממקור ראשון – למשל חבר או בן משפחה שכבר עשה שימוש במוצר ויכול לספר לנו. גם במידה ולא מצאנו חוות דעת ממקור ראשון, באפשרותנו להצליב מספר מקורות שונים כדי לקבל תמונה אמינה הרבה יותר. 

התחשבו בהרגלי השימוש שלכם

כשאתם רוכשים גריל גז מקצועי, כדאי לשים לנגד עיניכם את הרגלי השימוש שלכם ביום יום. האם אתם פותחים גריל בכל שבוע, או שמא מדובר בתחביב שבו אתם מתעסקים אחת לחצי שנה? ניתוח והבנה של הרגלי השימוש שלכם, אמורים להנחות אתכם בעת הרכישה ולעזור לכם להחליט איזה מוצר לרכוש. ממש כמו במכוניות – לא כל אוטו מתאים לכל אדם, ויש לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורנו!

יצרן ומותג

גם כשאנו מדברים על גרילי גז 6000 ₪ ומעלה, יש משמעות גדולה למותג וליצרן שתבחרו לרכוש ממנו. בחירת מותג איכותי תבטיח לכם שנים של הנאה מהמוצר, ולעומת זאת – בחירה במותג זול יותר עלולה להתברר כטעות. לעתים שווה לשלם מעט יותר וליהנות ממוצר שיש לו “אבא ואמא” אמינים.

שימו לב שפעמים רבות, מבצעים נועדו לפתות אתכם לרכוש מוצר באיכות נמוכה יותר, וזאת מכיוון שאנשים רבים מסתכלים על ההוצאה בטווח הקרוב אך לא חושבים מספר צעדים קדימה. גם מותגים מובילים לעתים מציעים מבצעים, ולכן הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתמקד על מותג ולחפש מבצעים שהוא מציע. 

אחריות תקופתית

בירור האחריות התקופתית הוא חשוב במיוחד, ועליכם לוודא זאת טרם רכישת גריל הגז החדש שלכם. רוב היצרניות המובילות מעניקות אחריות באופן אוטומטי, ומדובר במעין הבטחה בדבר איכות המוצר. האחריות מכסה אותנו בעת התעוררות פגמים שונים שאינם באחריות היצרן, ולרוב היא ניתנת למספר שנים. לפני רכישת המוצר הקפידו לוודא שיש אחריות, וגם שימו לב לאותיות הקטנות שלה. 

שיחה עם נציג אנושי

רכישות אינטרנטיות הפכו להיות נחלת הכלל בשנים האחרונות, ואנו קונים אונליין החל ממזון, דרך בגדים ועד מוצרי חשמל. אין שום בעיה לעשות בירורים על גרילי גז ברשת, אך לפני הרכישה אנו ממליצים לדבר עם נציג אנושי. בשיחת הטלפון אתם יכולים לברר האם המוצר אכן במלאי, לשאול שאלות טכניות, וכמובן להתרשם מרמת השירות והאדיבות של בית העסק שממנו אתם עומדים לרכוש. 

גרילי גז באיכות הגבוהה ביותר 

אם עדיין לא השתמשתם בגריל של WEBER, אין ספק שהחוויה האמיתית עוד לפניכם! וובר חושבים על כל הפרטים מההתחלה ועד הסוף, וזהו אחד המאפיינים הידועים של החברה. הגרילים המקצועיים של וובר ייתנו לכם תמורה מלאה לכסף, יעניקו לכם חוויה קולינארית בכל פעם מחדש, ויהפכו את חייכם לפשוטים הרבה יותר בעת תהליך הכנת המזון ואחריו. 

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה