שישליק נתח קצבים במרינדה ים תיכונית בגריל חשמלי

שישליק נתח קצבים במרינדה ים תיכונית בגריל חשמלי הוא לא עניין בכלל וממש קל להכנה. מדובר במרינדה פשוטה שהיא עשירה בטעמים לצד נתח שהוא מרשים במיוחד ורבים מחשיבים אותו לנתח המועדף עליהם. אז כיצד מתחילים להכין שישליק שכזה? האם באמת גריל חשמלי הוא אופציה טובה לבית? אנחנו כאן כדי לתת קצת מידע ולענות על כל השאלות הללו.

  • גריל חשמלי WEBER Q2400

    גריל חשמלי WEBER Q2400

    1,799.00
    הוספה לסל

 

גריל חשמלי – יתרונות רבים במוצר אחד מדהים

אז רבים מן האנשים מחזיקים באיזושהי דעה קדומה בכל מה שקשור לגרילים וחושבים שאי אפשר באמת להשתמש בגריל חשמלי ולהכין בו אוכל טעים. אז בואו נשבור את המיתוס הזה אחד ולתמיד, מדובר בגריל ככל הגרילים ועם המון יתרונות שקשה להכניס במאמר אחד. הגריל החשמלי הוא מתלהט במהירות וחוסך גם המון כסף ואפילו אקולוגי במיוחד.

למה אקולוגי? כי שימוש בחשמל הוכיח את עצמו בתור השימוש האקולוגי ביותר ואין מה לעשות אבל משבר האקלים תוקף את כולנו ולכן הרבה פעמים נעדיף להשתמש במוצרים חשמליים על לשרוף עצים, פחמים או אפילו גז. הפשטות שלו היא היתרון הגדול ביותר, במקום להתעסק בחיבורי גז או בהבאת פחמים, פה יש לחבר לחשמל, ללחוץ על כפתור והגריל כבר יתלהט בעצמו לרמה הרצויה… הכי פשוט והכי יעיל.

 

שישליק נתח קצבים במרינדה ים תיכונית בגריל חשמלי – איך מכינים?

אז נתחיל במצרכים שאנחנו חייבים כדי להכין שישליק נתח קצבים במרינדה ים תיכונית בגריל חשמלי.

מיץ לימון חצי לימון
שום כתוש 5 שיניים
עשבי תיבול ים תיכוניים (נענע, אורגנו, פטרוזיליה, כוסברה ורוזמרין) חצי כוס
שמן זית ישראלי איכותי כוס ורבע
קוביות 1 ס”מ נתח קצבים 1 ק”ג
קוביות קישואים 1 ס”מ כ- 200 גרם
עגבניות שרי 8-9 עגבניות
בצל לבן כ- 2 בצלים בינוניים חתוכים לקוביות 1 ס”מ

 

הכנת המרינדה

נתחיל בהכנת המרינדה הים תיכונית מלאת הטעמים שלנו. מדובר במרינדה בעלת טעמים רבים בזכות עשבי התיבול הים התיכוניים לצד חצי לימון סחוט ו-5 שיני שום ושמן זית איכותי שיוסיף לנו את הטעמים החזקים הים תיכוניים שכולנו אוהבים. ניקח את כל המרכיבים הללו ונערבב אותם לכדי מרינדה אחידה וטעימה שאיתה אנחנו נכניס טעמים נוספים לנתח הקצבים. אחרי שסיימנו להכין את המרינדה נזרוק את קוביות נתח הקצבים בפנים וניתן לו לנוח לפחות שעה במקרר ולספוח את הטעמים הים תיכוניים הנהדרים שיש במרינדה.

 

הרכבת שיפודי השישליק

אחרי שהוא נח במקרר לפחות שעה אפשר להוציא ולהתחיל להרכיב שיפודים. להרכיב את השיפודים חשוב להדגיש שאין דרך שהיא נכונה מאחר ומדובר בשישליק. השישליק צריך להיות מורכב מהבשר הנהדר שלנו שישב במדינה ים תיכונית וכמובן משאר הירקות שיש לנו שם כמו קוביות הבצל, עגבניות השרי והקישואים. כמובן שלא מחייב ואפשר להוריד ולהוסיף ירקות כמו פטריות ועוד דברים רבים. ההמלצה שלנו היא לשים קובייה של נתח קצבים, אחריה קוביית קישוא, ועוד קוביית קישוא, עוד קוביה של נתח הקצבים הנהדר שלנו ולבסוף לסגור בעגבנייה.

 

הכנת השיפודים על הגריל

עכשיו אחרי שסיימנו להרכיב את השיפודים אנחנו יכולים לצאת לגריל החשמלי שלנו ולהתחיל בהכנת שישליק נתח קצבים במרינדה ים תיכונית בגריל חשמלי. נלחץ על הכפתור וניתן כמה דקות לגריל להתחמם ולהתלהט והנה מולנו היתרון העיקרי של גריל חשמלי, אין צורך להתעסק בכל מיני דברים וממש תוך דקות ספורות יש לנו גריל שמוכן כבר לפעולה, כמה קל ככה פשוט. נניח את השיפודים שלנו בגריל החשמלי וניתן להם להיצלות בגריל 3-4 דקות על כל צד, עכשיו מכיוון שמדובר בגריל חשמלי נעדיף למרוח לפחות טיפת שמן על הירקות שבשישליק כדי שיצלו באופן מושלם.

 

מה מיוחד כל כך בנתח קצבים הזה שכולם משתגעים ממנו?

נתח קצבים הוא נתח מאוד מיוחד ועכשיו נרחיב עליו כדי שתבינו עד כמה הוא מדהים. בעצם מדובר בנתח מובחר שאת שמו הוא קיבל בגלל ההיסטוריה שלו או לפחות מיתוס מסויים שהיה נהוג לספר על הנתח. האטליזים לא היו משחררים את נתח לחלון הראווה מאחר והקצבים היו מעדיפים לקחת אותו לעצמם ולהכין אותו בבית מרוב שהוא איכותי וטעים. עכשיו מדובר בעצם בנתח בשר שנמצא באזור הסרעפת של הבקר.

הנתח מתאפיין בעיקר בכך שהוא מתחלק לשני סוגים האחד עבה והשני דק. החלק הדק הוא בעצם 18 שרירים מחוברים יחדיו ותומכים בסרעפת אשר חלק מהנתח הדק נמצא בחלק הפנימי של הצלעות והחלק השני נמצא חיצונית לצלעות. החלק העבה יותר הוא החלק ששוקל בערך כ- 850 גרמים ונמצא אחרי נתח הקצבים הדק.

 

אז גריל חשמלי כדאי?

אז קודם כל חשוב להגיד אם אתה אוהב להכין בשרים אבל לא אוהב להתעסק בשריפה והדלקה של אש או בכללי אדם שרוצה להשתמש יותר בחשמל ופחות בגז עץ אז גריל חשמלי הוא האופציה הטובה ביותר בשבילך. מדובר במכשיר שהוא עובד נטו על חשמל אינו עובד על שריפה ממש כמו הכיריים החשמליים במטבח במידה ויש לכם. ככה שאם נגמר הגז או שאין פחמים אין צורך לנסוע לשום מקום, כי כל עוד יש חשמל בבית הכל בסדר ואפשר להכין ארוחה מרשימה, בשרית וטעימה במיוחד.

לסיכום שישליק נתח קצבים במרינדה ים תיכונית בגריל חשמלי הוא שישליק מובחר מנתח מובחר והכי חשוב בעל מרינדה איכותית בעלת טעמים חזקים ועזים מצד אחד ומאוזנים מהצד השני. אין אדם שיאכל את השישליק ולא ייהנה ואפילו יבקש את המתכון וירצה עוד ועוד ועוד… אז אם אתם מעוניינים בעוד מתכונים תיכנסו לבלוג הנהדר שלנו ותמצאו מתכונים רבים וטובים שאפשר לעשות בגריל החשמלי שלכם.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה