שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז

מי שחשב ששיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז הם מהווים עבודה קשה הוא טועה. מדובר בעבודה קלה במיוחד שאין יותר מידי מה לעשות בה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להדליק את גריל הגז שלכם ותבינו שהוא נועד לא רק לבשרים אלא גם אפשר להכין בו תפוחי אדמה באיזה סגנון שתרצו. איך עושים את זה? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם.

 

גריל גז – הנמכר ביותר בשוק הגרילים

אז מי שלא יודע היום גריל הגז מהווה הגריל אולי הנמכר ביותר בתחום הגרילים ובשוק הגרילים עצמו. יש לכך סיבות רבות. כולנו מכירים את הגריל פחמים הישן מנירוסטה שכולנו היינו רוכשים בקיוסק ליד הבית ועושים איתו ארוחת בשרים מדהימה אבל היינו צריכים להתאמץ המון בשביל להכין את הארוחה.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

אבל מה שאנחנו לא יודעים שהיום גרילי הגז הם יותר קלילים לתפעול מכל מה שאתם מכירים, ואנחנו נסביר לכם כמה זה פשוט להשתמש בהם. הסיבה לכך שגרילי הגז כל כך נמכרים זה בזכות התכונות העיקריות שלהם שמתבססות בעיקר בשתי מילים: פשטות ונוחות.

 

נוחות – מה כל כך נוח בגריל הגז הביתי?

גריל הגז הוא נוח במיוחד לשימוש ואפילו פשוט יותר ממה שאתם חושבים. פעם כדי להדליק אש היינו צריכים להשתמש בחומרים דליקים והיום בזכות שירותי הגז אפשר להניח מים בסיר ולהניח על הכיריים ויש לנו מים רותחים. השדרוג הטכנולוגי שקרה למטבחים שעברו לחשמל וגז הגיע גם לגרילים. בעבר, גריל הגז היה עניין של עשירים בלבד ולא כל אחד היה יכול להרשות לעצמו להחזיק אחד כזה, היום בזכות השינוי הגדול שקרה בשוק הגרילים כמעט בכל תקציב אפשר לקנות גריל גז איכותי.

גריל גז הוא לא סתם ידוע בזכות הנוחות שלו. במקום להתחיל להדליק פחמים, אנחנו מסובבים ולוחצים על המצת וכל מה שצריך זה שיהיה לנו מספיק גז כדי להכין את זה. כמה פשוט זה להכין היום על האש בגריל גז, אותו טעם והרבה פחות עבודה.

 

גריל גז איכותי לבית – מה המחיר בסופו של דבר?

אז היום כדי לרכוש גריל גז איכותי מאוד קשה לתת מחיר מסוים. הסיבה לכך היא כי השוק רווי בגרילי גז איכותיים שניתן כמעט בכל מחיר לרכוש. בכדי לתת טווח מחירים חשוב לשים לב למספר פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר.

הפרמטר הראשון ואולי המשפיע ביותר הוא הגודל של הגריל, ברוב המקרים ככל שהגריל יהיה יותר גדול ככה המחיר של הגריל ברוב המקרים יעלה. פרמטר נוסף, שמשפיע באופן ישיר על המחיר הוא לא רק הגודל אלא גם איכות החומרים שמהם מייצרים את גריל הגז שלנו. ככל שהחומרים יהיו איכותיים יותר, ככה גריל הגז יהיה יותר יקר באופן משמעותי, יתרה מזאת מתווסף לכך גם המותג שממנו אנחנו קונים ישפיע על המחיר וזה שוב בגלל איכות החומרים של המותגים המובילים בשוק.

 

שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז – איך מכינים את זה?

טוב אז כדי להכין שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז אנחנו נחלק את המתכון לשניים. קודם כל נצטרך להכין את שיפודי הפרגית ולא תאמינו כמה קל להכין תפוחי אדמה חלומיים בגריל הגז שלכם. נתחיל בפרגיות, בשביל הפרגיות תצטרכו את המרכיבים הבאים:

פרגיות חתוכות לקוביות 1.5 קילו
פפריקה מתוקה 3 כפיות
מלח ½ כפית
פלפל שחור 1/3 כפית
סילאן (ניתן להשתמש גם בטריאקי) 1 כפית
שום כתוש 2 שיניים
שמן ( מומלץ זית/ קנולה) כ-1/3 כוס

 

שלב ראשון – מרינדה לפרגיות והשרייה שלהן

אז בכדי להכין שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז אנחנו נתחיל בפרגיות. את הפרגיות אנחנו נכניס למרינדה של כל המרכיבים שיש למעלה. איך מכינים את המרינדה? נערבב את כל המרכיבים ביחד עד להגעה של מרקם משחתי. לאחר מכן נוסיף את קוביות הפרגיות שלנו ונערבב וניתן להם לישון בפנים לילה(לא חובה לילה אפשר כמה שעות בודדות אבל מומלץ לספיגת הטעמים).

 

שלב שני – שיפוד הפרגיות בשיפודים

כדי להכין שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז, אנחנו נצטרך להשתמש בשיפודים. ההמלצה שלנו נשארת תמיד על כנה להשתמש בשיפודי מתכת ולא בשיפודי עץ, בכדי למנוע מצב שאנחנו מכניסים שבבי עץ לתוך הפרגית וגם בכדי למנוע את טעמי הלוואי שיש לשיפודי העץ. כמובן שסיבה נוספת היא אקולוגית למי שרוצה שבמקום לזרוק את השיפודים יש לכם שיפודים שאתם יכולים להשתמש בו כל הזמן. סיימתם לשפד? כל שנשאר הוא לצלות את השיפודים על הגריל.

 

תפוחי אדמה חלומיים בגריל הגז – לא תאמינו איזה פשוט וטעים זה

ניקח מספר תפוחי אדמה, ונחתוך אותם לחתיכות בעובי של כ-10 מילימטרים. עכשיו ניקח אותם ביחד עם מלח וסוכר וניתן להוסיף עשבי תיבול מסוגים שונים למים ולערבב. בעת שהמים רותחים תחכו משהו כמו 10-15 דקות שהם יתרככו ואז נסנן את המים. עכשיו נוציא אותם, נייבש, ונמרח עליהם שמן זית ונוסיף מעט מלח. תכניסו אותם לגריל ותתנו להם צריבה במשך משהו כמו 5 דקות עד שיקבלו את הגוון הזהוב ותוציאו אותם, והנה יש לכם תפוחי אדמה חלומיים לצד שיפודי הפרגית שלכם.

אז כמו שהבנתם, הכנה של שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז הם ממש לא מצריכים עבודה קשה מאיתנו. כל שצריך זה להכין מרינדה פשוטה ואיכותית ואת תפוחי האדמה על גריל הגז יתנו לכם תוספת נהדרת לארוחה. אז קדימה, תלכו לקצב ותקנו פרגיות, קצת תפוחי אדמה ותכינו ארוחה טעימה וקלילה ללא עבודה קשה.

שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז
שיפודי פרגית עם תפוחי אדמה חלומיים בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה