שיפודי פיקניה במרינדה של בירה וחרדל בגריל חשמלי

הגריל החשמלי התחיל להפוך לבן בית אצל משפחות רבות. רבים מחובבי הבשרים בוחרים דווקא להתחיל להשתמש בגריל חשמלי מסיבות רבות ומגוונות. לכן מתכונים רבים עוברים שינויים בכדי להתאים את עצמם לגריל החשמלי כמו שיפודי פיקניה במרינדה של בירה וחרדל בגריל חשמלי. אז איך מכינים את השיפודים המרשימים הללו בגריל חשמלי? תמשיכו לקרוא למתכון המלא.

 

גריל חשמלי – כבר לא סתם פלטה עם שקע

אז הגריל החשמלי בעבר סבל ממיתוסים שונים שהוא סתם גאדג’ט שיחלוף מן העולם. היום כבר אנחנו מדברים על תעשייה גדולה וחדשה של גרילים חשמליים מסוגים שונים והוא לא סתם עוד פלטה עם שקע שמתחממת במהירות. היום כבר מדובר במכשיר מאוד מתקדם עם אפשרויות בישול שונות ומצבים שונים וכמובן גאדג’טים מסוגים שונים. אז היתרונות הרבים של הגריל החשמלי על הגרילים האחרים מתחילים בעיקר בנוחות. אין דבר קל יותר מלחבר את הגריל לשקע החשמלי ולראות אותו מתחמם תוך מספר דקות בודדות.

  • גריל חשמלי WEBER Q2400

    גריל חשמלי WEBER Q2400

    1,799.00
    הוספה לסל

 

אין צורך לחפש פחמים, אין צורך להסריח את החולצה וכמובן שאין צורך בלהיתקע בלי גז בשבת כי חשבת שהבלון יותר מלא ממה שהוא היה בפועל. כמה קל ככה פשוט. אז אם אתם אוהבים להכין בשרים אבל ההתעסקות עם הגריל קשה לכם ולא נוחה לכם גריל חשמלי הוא האופציה המושלמת עבורכם וכמובן שמדובר בפעולה אקולוגית יותר בהרבה.

 

הכנת שיפודי פיקניה במרינדה של בירה וחרדל בגריל חשמלי

אז לפני שנתחיל בכלל להכין את שיפודי פיקניה במרינדה של בירה וחרדל בגריל חשמלי אנחנו צריכים קודם כל להבין מספר דברים. השיפודים הללו הם יחסית פשוטים אבל מלאים בטעמים וכל זה בזכות נתח הפיקניה המפורסם. מדובר בנתח שהגיע אלינו בשנים האחרונות בעיקר עקב עליית מחירי הבשר ופתאום התחלנו להבין שיש עוד נתחים נהדרים שאפשר להכין אותם בלי להוציא יותר מידי כסף. המצב היום הוא טיפה שונה ומחירי הפיקניה בגלל הביקוש הרב עולים, אבל הטעמים? הטעמים הם מדהימים בלשון המעטה.

 

נתחיל בלהכין את המצרכים למרינדה

בירה לבנה כוס
חרדל 2 כפות
שום כתוש 3 שיניים
מלח כפית
פלפל שחור ½ כפית
שמן זית 3 כפות
פפריקה מעושנת 1 כף
טריאקי 2 כפות

 

לאחר הכנת המצרכים

אחרי שהכנו את הצרכים הללו למרינדה אפשר להתחיל בהכנת המרינדה עצמה. המרינדה עצמה לא צריך לעשות יותר מידי, כל מה שאנחנו צריכים זה לקחת את כל המצרכים הללו ולהתחיל לערבב אותם. הערבוב של המצרכים צריך להיות עד להגעת המרינדה לרמת משחה וככה אנחנו נדע שכל הטעמים התפזרו באופן שווה בתוך המרינדה והיא מוכנה להיות בית לבשר לשעות הקרובות. היתרון המרינדה כזו הוא שהפיקניה כשהיא תשב בפנים היא תספוג טעמים רבים מסוגים שונים ועדיין תשמור על טעמי הבשר שלה, כל מה שיקרה הוא שהטעמים יתאזנו לרמה מספקת.

שלב השריית הפיקניה

את הפיקניה נשרה בתוך המרינדה במשך לפחות שעה (מומלץ על לילה שלם) ולאחר מכן נוציא אותה מהמקרר ונתחיל להכין שיפודים. במקרים של שיפודים של נתח כל כך טעים אנחנו ממליצים על שימוש בשיפודי ברזל, גם כדי שהנתח יתבשל בצורה טובה וגם בגלל שההגשה תהיה מקצועית, מרהיבה ודלת טעמי לוואי של העץ. למרות שכאן מדובר בגריל חשמלי אז העץ לא מגיע במגע עם האש וטעמי הלוואי שלו יהיו דלים יותר, אבל עדיין לא כיף לתת ביס בנתח ופתאום לגלות שבב עץ בפה.

 

השלב המעניין ביותר

אחרי שסיימנו להכין את השיפודים מגיע חלק הצלייה המפורסם. היתרון בגריל חשמלי שאין צורך להתכונן לרגע הזה יותר מידי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הכפתור או לחבר את הגריל לתקע ולחכות מספר דקות והוא כבר לוהט. גרילים חשמליים מגיעים עם יכולת שליטה בטמפרטורה ברוב המקרים ואפילו עם קולטי אדים ושואבי עשן מובנים בתוכם מה שגורם לעבודה שלנו גם להיות כמעט חסרת ריח ומלאה בטעם. אז נניח את השיפודים שלנו על הגריל במשך 3 דקות לכל צד, ולאחר מכן כשהם יהיו מוכנים אנחנו נוציא אותם וניתן להם מנוחה של כמה דקות בודדות. לאחר המנוחה אפשר כבר להגיש את השיפודים לכולם, ובתיאבון!

 

בחירת גריל חשמלי לבית – כמה זה כבר קשה?

אז היום בעידן המודרני כל אחד יכול להפוך למומחה בתחום מסוים תוך מספר דקות. בגלישה קצרה באינטרנט אפשר למצוא המון מידע בכל הקשור לגרילים חשמליים. לכן אנחנו ננסה לעזור לכם בעיקר במה חשוב לדעת לחפש. קודם כל חשוב לדעת לחפש גרילים שמתאימים לתקציב שלכם. גריל חשמלי היום יכול לעלות גם כמה עשרות אלפי שקלים עם כל השכלולים, בגודל הגדול ביותר וכל הטכנולוגיות החדשות.

בנוסף חשוב לדעת לחפש מותגים מהימנים ולא מותגים זולים, מותג מהימן יכול לעלות לנו כמה שקלים יותר אבל עם אחריות ארוכה יותר והבטחה לעמידות מוצר במשך זמן יותר בטווח הארוך יחסך לכם המון כסף ככה. בנוסף אף פעם לא בושה להתייעץ עם אנשי מקצוע, קבוצות הפייסבוק מלאות באנשים שמבינים בתחומים האלה וישמחו לחלוק את הידע והניסיון שלהם, איתכם.

אז לסיכום אתם יכולים לראות שהכנה של שיפודי פיקניה במרינדה של בירה וחרדל בגריל חשמלי היא ממש לא קשה והיא בעיקר המתנה ומעבר מעמדה אחת לאחרת. רבים מן האנשים נרתעים מהכנה של בשרים בגריל חשמלי והבעיה היא בעיקר בתפיסה שלהם. לכן אנחנו ממליצים לקרוא וללמוד קצת על הנושא ואפילו להתנסות, אנחנו מבטיחים לכם שלא תצטערו לרגע על הניסיון הזה. עכשיו רק נשאר, לקנות את המצרכים לבחור את אחד מהמתכונים המנצחים שלנו ולהגיש לחבר’ה, את המחמאות תקבלו מיד אחרי זה.

שיפודי פיקניה במרינדה של בירה וחרדל בגריל חשמלי
שיפודי פיקניה במרינדה של בירה וחרדל בגריל חשמלי
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה