שיפודי פילה בחזה אווז בגריל חשמלי

שיפודי פילה בחזה אווז בגריל חשמלי הם פשוט מעדן לכל טועם. אין חובב בבשרים בעולם שתציע לו שיפוד שכזה ולא ירצה לאכול את כל השיפודים הללו. לאט לאט אנחנו מתחילים להבחין שהגריל החשמלי מתחיל לתפוס תאוצה ומתכונים רבים עוברים טרנספורמציה לגריל החשמלי. אז כיצד מכינים שיפודי פילה בחזה אווז בגריל חשמלי? מה כל כך מיוחד בגריל החשמלי?

  • גריל חשמלי WEBER Q2400

    גריל חשמלי WEBER Q2400

    1,799.00
    הוספה לסל

 

גריל חשמלי – משנה את חוקי המשחק

כמו הכיריים החשמליים, הגריל החשמלי נחשב לסוג של הייטק בכל מה שקשור לגרילים. הוא חוסך זמן רב ואי אפשר להגיד שלא מדובר בנוחות מדהימה שקשה להסביר. היכולת לחבר את הגריל לחשמל ושממש בתוך מספר דקות בודדות הוא כבר לוהט ומוכן לפעולה היא פשוט מדהימה. היופי בגריל חשמלי שאפשר לבצע בו בישול מהיר, ללא התעסקות מיותרת.

היתרון הגדול ביותר, כל עוד יש חשמל בבית אפשר להכין ארוחה מטורפת במינימום זמן ובעיקר מינימום מאמץ. מדובר בכלי המתאים ביותר לכל מי שלא אוהב את ההתעסקות עם גחלים או עם גז ושריח העל אש והשריפה הוא לא מהריחות החביבים עליו. כמובן שגם אוהבי האקולוגיה והסביבה יעדיפו להשתמש בגריל החשמלי והסיבות לכך ברורות מאוד. הרבה מאוד מתכונים קלאסיים של “על האש” עוברים שינוי מסוים בשביל להתאים את עצמם לגריל החשמלי.

 

שיפודי פילה בחזה אווז בגריל חשמלי – טעים וקל יותר מאי פעם

מדובר במתכון פשוט במיוחד שכל מה שצריך אצלו זה חומרי גלם איכותיים ואתם לא תאמינו כמה קל זה להכין שיפודי פילה בחזה אווז בגריל חשמלי. אז תלכו לקצב איכותי ותבקשו את המוצרים הבאים ואנחנו מתחייבים לכם לארוחה יוצאת מן הכלל.

מצרכים כמויות
פילה 1 ק”ג פילה
חזה אווז מעושן פרוס כ- 20 פרוסות
פלפל 1/3 כפית
מלח 1 כפית
שמן 2 כפות
ברביקיו 1 כפית

 

אז אם אנחנו מסתכלים על המרכיבים אנחנו מבינים שמדובר במתכון קליל ולא מסובך במיוחד. אבל מה שיפה במתכונים מהסוג הזה הוא שהפשטות מנצחת. מה יותר טעים מקוביות פילה שנמצאות על שיפוד ביחד עם חזה אווז וכל זה מבושל באופן מושלם? החשיבות של הצלייה ומידת העשייה היא קריטית לצד חומרי גלם איכותיים. אם לא תחסכו בחומרי גלם ותביאו חומרי גלם טריים וטובים תוכלו ליהנות משיפודי פילה בחזה אווז בגריל חשמלי מושלמים.

 

מה עושים שמקבלים את הבשר מהקצב?

אז עכשיו אחרי שביקרנו אצל הקצב אנחנו נתחיל להרכיב את השיפודים. ניקח את קוביות הפילה שלנו ונתחיל לעטוף כל קובייה בחזה אווז מעושן. חשוב מאוד לעטוף כל אחד ולשמור על קוביות אחידות של פילה אחרת הצלייה לא תהיה שוויונית וכל אחד יקבל מידת עשייה אחרת. כל שיפוד נעמיד כ-5 קוביות של פילה עטופות בחזה אווז מעושן. לאחר שאנחנו מסיימים להכין את השיפודים אנחנו נערבב את שאר המרכיבים ונוציא את המברשת הקטנה שלנו מאחר והיא תצטרך להיכנס עוד רגע לפעולה.

 

הפעלת הגריל החשמלי

בינתיים נחבר את הגריל החשמלי שלנו וניתן לו להתחיל לעבוד. מה שמדהים בגריל חשמלי זה שממש מהרגע שחיברנו לחשמל ובלחיצת כפתור הוא מתחיל להתלהט. עד שיתלהט לנו הגריל החשמלי נתחיל בלהבריש את כל השיפודים. יש חשיבות רבה להברשה במיוחד בגריל החשמלי מאחר ואנחנו רוצים שהשמן יחד עם הרוטב והתבלינים הבסיסיים יבשלו ויתנו טעם קל לחזה האווז ולפילה במיוחד מאחר והם אינם רווים בשומן ולכן הם יצטרכו את השמן בגריל החשמלי.

אחרי שסיימנו להבריש נתחיל בחלק הכיפי ביותר, הצלייה. נתחיל בלהניח את השיפודים חשוב שלא יהיו צמודים מידי. כל צד של השיפוד יצטרך לעבור צלייה של לפחות 3 דקות ככה שגם חזה האווז המעושן יהיה מוכן וגם הפילה יהיה מוכן באופן מספק. חשוב להבין שבאמת כל דבר שנוסיף למתכון עלול להרוס, כשיש חומרי גלם איכותיים צריך לתת להם להיות מרכז המנה אחרת תבלינים שונים ורטבים שונים ישתלטו על הטעם ופחות נהנה מלהרגיש בשר.

 

חשיבות בחירה של חומרי גלם איכותיים וטריים

כאשר אנחנו מדברים על בשרים כמו פילה וחזה אווז אנחנו תמיד נעדיף להשתמש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. הסיבה לכך היא פשוטה, פילה הוא נתח יוקרתי חסר שומן ואנחנו נרצה שהוא יהיה מרכז המנה שלנו בכל רגע נתון. מדובר בחלק של הפרה שמשתמשים בו בכדי לייצר מנות מישלן וכל מה שנוסיף עלול לקחת מהטעם המדהים שלו. חזה אווז הוא אמנם לא כבד אבל כבודו במקומו מונח והוא תוספת נהדרת ואם לקצב שלנו יש כיוון לחזה אווז מעושן טעים אתם לא יודעים כמה המנה שלכם תהפוך למדהימה בזכות זה.

 

גריל חשמלי – מה צריך לדעת לפני שקונים?

בגריל חשמלי אין יותר מידי חוקים בבחירה. חשוב לעשות סקר שוק לפני ולהבין בדיוק כמה יעלה לנו לקנות גריל חשמלי איכותי ומה התקציב שאנחנו מוכנים להשקיע. חשוב גם לבדוק שבאמת יש לנו מקום עם שקע שאפשר למקם את הגריל כי אחרת פשוט לא תהיה לנו אפשרות לבצע איתו שום פעולה. אם אתם מכירים אדם שרכש כבר גריל חשמלי והוא מרוצה ממנו תתייעצו איתו תבינו כמה הוא השקיע ולמה הוא מרוצה, ואם הוא לא מרוצה? תשאלו אותו ותבינו למה.

לסיכום שיפודי פילה בחזה אווז בגריל חשמלי הם אחד מן הדברים היותר טעימים שאפשר להכין ומה שמדהים שבאמת מדובר במתכון קליל, פשוט והכי חשוב שיגרוף מחמאות מכל אדם שיאכל ממנו. אז אם אתם אוהבים בשרים ואוהבים לארח מדובר במתכון המושלם ביותר עבורכם, לכו לקצב שלכם תבקשו נתח פילה טרי ואיכותי, חזה אווז מעושן ותתחילו להכין את השיפודים, המחמאות יגיעו כבר איתם.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה