שיפודי פילה בחזה אווז בגריל גז

שיפודי פילה בחזה אווז בגריל גז הם אחד הלהיטים הגדולים בכל מה שקשור לבשרים. גריל גז הפך גם הוא לטרנד והתחיל להחליף את הפחמים בזכות הנוחות הבלתי נגמרת שלו. אז רבים לוקחים את הבשרים שהם נהנים לאכול בגריל פחמים ומתחילים להכין אותם גם בגריל גז. אז איך מכינים שיפודי פילה בחזה אווז בגריל גז? אנחנו כאן לעשות סדר.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

גריל גז – התחליף האולטימטיבי לפחמים

גריל גז הוא בעצם הוא האח הקטן של גריל הפחמים שכולנו אוהבים. רבים בוחרים להשתמש בגריל גז בגלל שהוא מאוד קל לתפעול ולא רחוק מעולם הפחמים. אם פעם היו פרוצדורות רבות שהיינו צריכים לעבור בשביל לבצע איזה “על האש” קטן, היום אפשר למקם גריל גז במרפסת שלנו או בגינה ולעשות בלי טרטורים מיותרים חגיגה קרניבורית אמיתית. היתרונות של גרילי הגז הם פשוט רבים ואם פעם היינו יכולים לראות את הגרילים הללו בעיקר אצל אנשים “שידם משגת”, היום כמעט בכל תקציב אפשר להעמיד גריל גז טוב ואיכותי והכי חשוב נוח ויעיל.

 

שיפודי פילה בחזה אווז בגריל גז

אחד מן המתכונים הפשוטים והטעימים הוא דווקא שיפודי פילה אווז בגריל גז שאין חובב בשרים בעולם הזה שיסרב לשיפוד כל כך טעים ואיכותי. השיפודים הללו הם בעיקר מבוססי חומרי גלם ואם הלכתם לקצב איכותי מובטחת לכם הנאה שאין כמותה. אז בואו נתחיל במצרכים שאנחנו צריכים:

מצרכים כמויות
פילה 1 ק”ג
חזה אווז פרוס 25-30 פרוסות
מלח 1 כפית גדושה
פלפל 1/3 כפית
חרדל נגיעה קלה
שמן 1-2 כפיות

 

רק מהמרכיבים אפשר להבין שלא מדובר במתכון מסובך במיוחד אבל אנחנו מתחייבים למתכון איכותי שיגרום לכל מי שמגיע אליכם פשוט להזיז ריר וליהנות מכל רגע של הערב ואתם תיהנו מהמון מחמאות. אז הדבר הראשון הוא בניית שיפודים. כדי להכין שיפודי פילה בחזה אווז בגריל גז אנחנו קודם כל צריכים לפרוס את הפילה לקוביות שיעלו על השיפוד.

אין לכם כח להתעסק בזה? תבקשו מהקצב הוא יעשה לכם קוביות שוות שרק תצטרכו לשפד אותם. את הקוביות אנחנו נעטוף בחזה האווז שלנו וככה נמקם על כל שיפוד 5 קוביות של פילה עטופים בחזה אווז.

 

אופן הכנת דשיפודי פילה בחזה אווז

אחרי שסיימנו לבנות את השיפודים מגיע החלק הטוב ביותר, הצלייה. לפני הכל אנחנו ניגש לגריל הגז שלנו ונתחיל לחמם אותו בכדי שנוכל להניח את השיפודים. החשיבות של חומרי הגלם במקרה הזה מאוד חשובה מכיוון שכמו שאתם רואים אין באמת צורך בשום תבלין שהוא לא מלח ופלפל וזה כי כאשר הבשר הוא איכותי וטוב באמת שכל המוסיף גורע.

עכשיו נערבב את המלח, הפלפל השמן והחרדל ונתחיל להבריש את השיפודים. אחרי שהברשנו את כל השיפודים נתחיל להניח אותם על הגריל וניתן לאש לעשות את העבודה.

 

חשיבות הצלייה

חשוב מאוד לצלות כל צד של השיפודים בערך כ3-4 דקות בכדי שגם הפילה יתבשל כמו שצריך ויגיע לפחות לדרגת המדיום הרצויה לבשר ברמה הזו. אחרי שכל צד קיבל את האש שלו והגיע לרמה ודרגת העשייה שלנו שאנחנו כלכך אוהבים נוציא וניתן לשיפודים עוד ממש כמה דקות מנוחה לפני ההגשה.

באמת שאין מה להוסיף עוד תבלינים או רטבים, בשר איכותי וחזה אווז איכותי הם טעימים כמו שהם וכל מה שנוסיף עלול לגנוב את הפוקוס ממרכז המנה והם השיפודים עצמם והבשר המדהים שרכשנו.

 

למה דווקא פילה?

בואו נתחיל מסקירה קצרה וחשובה מאוד על הפילה. הפילה הוא נתח בשר שניתן למצוא בחלק האחורי של הפרה. מדובר בשריר שלא מתאמץ בכלל ובגלל הוא מאוד רך, בין הנתחים היותר רכים שתמצאו. עוד סיבה לכך היא שהפילה הוא כמעט וללא שומן מה ששונאי השומן יעדיפו אותו על נתחים אחרים שהם עשירים בשומן.

הפילה הוא שריר קטן חשוב להדגיש ולכן המחירים שלו גם הם גבוהים יותר בהתאם. לפילה וורסטיליות מדהימה אפשר להכין איתו הכל אם סטייקים מצויינים או טרטרים מסוגים שונים ואפילו יש כאלה המכינים ממנו תבשילים מדהימים ומנות מישלן.

 

בחירת גריל גז איכותי לגינה או למרפסת

בכדי לבחור גריל גז איכותי יש מספר דברים שחייבים לדעת וחייבים לעשות לפני זה. קודם עלינו לשבת ולהבין את טווחי המחירים שאנחנו מוכנים להשקיע, בעצם להגדיר תקציב. בעת הגדרת התקציב אנחנו נהיה יותר חכמים ונוכל להשוות באופן טוב בין האלטרנטיבות השונות שאנחנו יכולים לרכוש.

בנוסף אנחנו תמיד נעדיף לרכוש את המותגים המובילים בתחום ולכן אנחנו נמליץ לבדוק קודם כל איזה מותגים מובילים אפשר לרכוש בתקציב שלכם. הדבר השני הוא שלב המדידות והעיצוב, צריך להבין בדיוק איפה אנחנו רוצים להעמיד את גריל הגז שלנו, נכון שהרבה דגמים הם יותר דינאמיים ומגיעים עם גלגלים וניתנים להזזה, אבל בימים מודרניים כאלה כל מה שנכנס לחדר הוא גם חלק מהעיצוב ולכן חשוב להתאים את גריל הגז לעיצוב שאנחנו מעוניינים.

 

הטיפ הגדול

הטיפ האחרון ואולי החשוב ביותר הוא לדבר עם אנשים שעשו את זה בעבר ורכשו לעצמם גריל גז. את הסקירה שאתם מבצעים עכשיו יש סיכוי טוב שחברים שלכם כבר ביצעו וחבל שתעבדו פעמיים. תדברו עם חברים שאתם סומכים ומבינים בעניינים אלו, כי יכול להיות שהניסיון שלהם יגיד לכם אחרת.

אז כמו שניתן להבין שיפודי פילה בחזה אווז בגריל גז הם מעדן שאין כמותו ורבים מן האנשים שהיו נהנים לאכול שיפוד כזה. השילוב של חזה אווז ביחד עם פילה הם שילוב טעים, נהדר ובעיקר שמעיד על הבנה בבשר וכל מי שיאכל את השיפודים הללו פשוט יצא מחויך ומרוצה אז רק נשאר ללכת לקצב ולהזמין את החברים.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה