שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי

שיפודי מותן בקר הם שיפודים שכולנו אוהבים, אין קרניבור אוהד בשר שלא יתענג על שיפודים מהסוג הזה. כמו הרבה מתכונים שיפודי מותן הבקר הפכו לשיפודים שלא רק קיימים בגריל הפחמים או הגז ואפשר לראות רבים שהחלו בהכנת שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי. אז איך מכינים את השיפודים המרהיבים הללו? מה זה גריל חשמלי בכלל וכיצד בוחרים אחד איכותי לבית?

 

גריל חשמלי – לא מ

ה שחשבנו בכלל

הרבה אנשים חשבו שהגריל החשמלי הוא סתם עוד דבר שאנשים קונים וזורקים או מפסיקים להשתמש עם הזמן. לא הרבה חשבו שהגריל החשמלי יהפוך לדבר הבא בתחום הקולינריה של הבשרים ושרבים יבחרו לרכוש דווקא אותו ולא את שאר הסוגים. גריל חשמלי הוא כבר לא כמו פעם, הוא עובד בצורה נוחה מאוד, מגיע לטמפרטורות שונות ויכול להכין אוכל במצבים שונים ורבים ומצבים אלו מגיעים מובנים בתוכו.

  • גריל חשמלי WEBER Q2400

    גריל חשמלי WEBER Q2400

    1,799.00
    הוספה לסל

הגריל החשמלי מסתם פלטה חשמלית הפך להיות גריל של ממש. בשניות מרגע חיבור התקע אל השקע, אפשר לראות את הגריל מתחמם ואפשר להכין אוכל מדהים ואיכותי ללא כל בעיות של פחמים או גז. בנוסף אנשים רבים מופתעים מהטעם של הבשר ולא יודעים איך הם לא רכשו את הגריל החשמלי קודם לכן.

 

נוחות זה שם המשחק

הסיבה שרבם בוחרים דווקא בגריל החשמלי זה נטו בגלל הנוחות. הגרילים החשמליים יש להם נוחות מקסימלית והם לא דורשים תחזוקה רבה. ניקח לדוגמא את גריל הפחמים. גריל פחמים מצריך מאיתנו עבודה מלפני, הבאת פחמים וכמובן החלק השנוא ביותר על האנשים להחליף חולצה לאחר שהכנו את האוכל בגלל הסירחון. כל אלה ועוד אינם כלולים בשימוש בגריל חשמלי. גריל חשמלי מונע על ידי חשמל, בלחיצת כפתור או בחיבור לתקע, ככה שכל הפרוצדורה של לפני לא מעניינת אותנו ובשניות אפשר להרים ארוחה איכותית וטעימה לכולם בלי להסתבך עם הדברים שמסביב.

 

שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי – מתכון מושלם וקליל במיוחד

אז איך מכינים שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי? השלב הראשון מתחיל בחומרי הגלם. שיפודי מותן בקר הם כמעט וללא שומן, מה שמצריך מאיתנו לבצע כמה פעולות פשוטות בכדי להתאים אותו לגריל החשמלי באופן המיטבי. בשלב הראשוני נצטרך להכין חומרי גלם איכותיים וטריים וזה בכדי לשמור על הפאסון והטעמים הטובים של המנה. תסמכו עלינו שכל אדם שיטעם את השיפודים לאחר ההכנה לא יהיה לו מושג שזה נעשה בגריל חשמלי. לשם כך נצטרך את חומרי הגלם הבאים:

מותן בקר חתוכה לקוביות של 2 ס”מ 1 ק”ג
מלח גס לפי טעם
פלפל גרוס לפי טעם
שמן זית חצי כוס

לחתוך לקוביות

אז אחרי שהלכנו לקצב וביקשנו ממנה נתח מותן בקר איכותי נחתוך את הנתח שלנו לקוביות קטנות של 2 ס”מ בכדי שיתאימו לשיפוד. אפשר כמובן לבקש מהקצב שיחתוך את הבשר לקוביות, אבל אנשים רבים בוחרים לעבוד בעצמם ולא להטריח את הקצב. יש כאלה שאוהבים קוביות גדולות יותר מה שמהווה עוד סיבה לכך שהם יעדיפו את הקוביות מותן בקר שלהם לחתוך בעצמם.

 

הכנת השיפודים

אחרי שסיימנו לחתוך את מותן הבקר שלנו לקוביות נתחיל לשפד את הבשר עצמו. ההמלצה שלנו לשיפודים היא תמיד להשתמש בשיפודי מתכת ולכך כמה סיבות. הסיבה הראשונה היא השקעה ואותנטיות של המנה. אדם שמקבל שיפוד מתכת של בשרים תמיד ירגיש שהשקיעו בו יותר וייהנה יותר מהארוחה. בנוסף לשיפודי עץ יש טעם לוואי שיכול לפגום בטעמי הבשר וחתיכות עץ שנתקעות בבשר יכולות לפצוע את אחד מהחברים שלנו מה שגם יוריד מהכיף של ההכנה.

 

צליית השיפודים

אחרי שסיימנו לשפד את מותן הבקר שלנו מגיע החלק הכיף והוא צליית שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי. השלב הראשון הוא תמיד לחבר את הגריל לחשמל ולהפעיל אותו עד להגעת מצב הצלייה. לאחר מכן ניקח מברשת ונמרח על הבשר על השיפודים בשמן הזית שלנו. אחרי שהעברנו שמן זית על השיפודים נפזר מלח גס ופלפל גרוס ונשים את השיפודים הללו על הגריל החשמלי. נצלה את השיפודים מכל צד כך שהם יהיו מוכנים ולא יבשים מידי ולאחר מכן נוציא את השיפודים, ניתן להם לנשום מספר דקות ונוכל להגיש אותם לחברים ולקבל מחמאות.

 

למה חשוב פה חומרי גלם טריים במיוחד?

כמו שאתם רואים במתכון הזה של שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי אין הרבה מצרכים. חומר גלם לא איכותי ולא טרי יפגע בטעם ואנחנו פה מכינים שיפודים שהם נטו על טהרת הטעם של חומר הגלם. מותן בקר הוא נתח לא שומני במיוחד והוא באמת שכמעט ללא שומן ולכן השיפודים הללו בצורה הזו אינם מומלצים לאנשים שאינם חובבים של נתחי מותן כגון סינטה. לכן אם אנחנו נשתמש בחומרי גלם לא איכותיים זה יורגש על ידי הסועדים מה שיגרום להם להתבאס מהארוחה, לכן כל מה שחשוב הוא להשקיע בחומרי הגלם כמו שמבינים מדובר בעבודה לא קשה במיוחד.

 

המלצות לבחירת גריל חשמלי לבית

אם החלטתם לרכוש גריל חשמלי לבית חשוב מאוד שתעשו בדיקה מקיפה על הדגמים והסוגים השונים שמתאימים לתקציב שלכם. ההמלצה הראשית ואולי החשובה ביותר היא לבדוק מה הם המותגים המובילים והמוכרים ביותר בשוק וללכת ולבחון מוצרים שלהם וזאת בכדי ליהנות מחיסכון ארוך טווח עם תקופת אחריות ארוכה יותר, מה שיעלה לכם עוד כמה שקלים עכשיו יכול לחסוך אפילו אלפי שקלים בעתיד הרחוק.

אז אם אתם מעוניינים בהכנת שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי זה המתכון המושלם ביותר עבורכם. טעם בשרי איכותי על שיפוד טוב והכי חשוב, שלא תדעו להבדיל בין אם זה הוכן בגריל חשמלי או בגריל אחר.

שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי
שיפודי מותן בקר בגריל חשמלי
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה