שיפודי מותן בקר בגריל גז

שיפודי מותן בקר בגריל גז הם מוכרים לכולם ואהודים במיוחד. אין קרניבור שלא נהנה מנתח סינטה איכותי על שיפוד. אם שיפודי מותן בקר היו בעבר שייכים לעולם גריל הפחמים, היום אנחנו כבר יודעים שזה לא המצב ואפשר להכין אותם באופן טעים ומושלם גם בגריל הגז. אז איך מכינים שיפודי מותן בקר? מה הכללים לבחירת גריל גז מקצועי?

 

גריל גז – לא סתם הגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות

לא כולם יודעים אבל גריל הגז הפך להיות לגריל הנמכר ביותר לשימוש ביתי בשנים האחרונות. אם בעבר כולנו היינו מכירים את הגריל המוכר והאהוב שהיינו עושים איתו על האש, בשנים האחרונות הגז התחיל להחליף את הפחמים כמעט בכל בית. הסיבה הראשונה לכך היא ברורה מאוד, נוחות. אין דבר יותר מסריח וקשה מלהתחיל להפעיל את גריל הפחמים. היינו צריכים בכדי להפעיל את גריל הפחמים לבצע המון פעולות שבסופן היינו צריכים לזרוק את החולצה לכביסה ולא היינו יכולים להמשיך את היום. גריל פחמים גם אי אפשר להפעיל אותו בשביל בישול זריז, מה שגריל גז בקלות אפשר לעשות. עם גריל תוך מספר דקות הגריל לוהט ומוכן לצלייה של כל נתח שרק נבחר.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

מה המחירים של גרילי גז?

אז כמו שרבים תוהים אי אפשר לשים את האצבע על המחיר של גריל גז. צריך להבין שגריל גז זה מוצר בעל משפחה רחבה במיוחד וכל אחד יעלה במחיר אחר. כלומר יש טווח שמתחיל במאות שקלים בודדים ומגיע אפילו לעשרות אלפי שקלים והכל תלוי בפרמטרים שונים. הפרמטר שמשפיע אולי על המחיר באופן המהותי ביותר הוא הגודל, ככל שגריל הגז יהיה גדול יותר ככה מחירו גם יגדל.

גודל הוא לא רק אורך הוא גם רוחב, רוחב גדול יותר הוא בעל קיבולת גבוהה יותר וכמובן תוספת שלבים שעליהם ניתן להכין את הבשרים שלנו. עוד פרמטר שישפיע לנו על המחיר הוא דווקא הטכנולוגיות השונות שיש בגריל הגז. ככל שנרצה אותו חדיש יותר ועם יותר פיצ’רים הוא גם יעלה לנו הרבה אבל הרבה יותר.

 

שיפודי מותן בקר בגריל גז – איך מכינים באופן המושלם?

אז כאשר אנחנו מכינים שיפודי מותן בקר בגריל גז יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא טריות חומרי הגלם ואיכותם. חומרי גלם איכותיים הם המתכון להצלחה של כל שיפוד טוב, ואם נרצה להכין שיפודי מותן בקר בגריל גז חשוב מאוד שהבשר שלנו יהיה בשר איכותי ממקום נקי וטוב שנותן בשרים איכותיים. הדבר השני שנשים לב אליו הוא דווקא המרינדה שהחלטנו להכניס את המותן שלנו אליה. המרינדה היא זו שתכניס את הטעמים לנתח הבשר שלנו שהם לא הטעמים הבשריים ולכן חשוב לייצר מרינדה שתטיב עם מותן הבקר.

 

לכן למרינדה נצטרך את המרכיבים הבאים

שמן זית 2 כפות
סויה 2 כפות
רוטב ווסטרשייר חצי כף
טריאקי כף
חרדל כף
פלפל שחור גרוס 1/3 כפית

השלב הראשון

אז בשלב הראשון אנחנו ניקח את המרכיבים הללו ונייצר לנו את המרינדה שאליה נכניס את מותן הבקר שלנו. מותן הבקר היא חייבת לשחות במרינדה הזו וחשוב מאוד לייצר טעמים שיאזנו האחד את השני. לכן כפי שאתם יכולים לראות כל אחד מן המרכיבים של המרינדה הוא מאזן האחד את השני. עכשיו נערבב את כל המרכיבים עד שנגיע למצב שהמרינדה היא ממש משחה שרק מחכה להימרח על פרוסות מותן הבוקר. אחרי שסיימנו להכין את המרינדה ניקח קילו סטייק סינטה ונחתוך אותו לקוביות בגודל של 2 ס”מ בערך ונכניס את החתיכות הללו לתוך המרינדה וניתן להן לשבת בפנים לפחות לשעה הקרובה (עדיפות ללילה שלם בכדי לספוג את הטעמים).

 

השלב השני

סיימתם? עכשיו נתחיל לבנות את שיפודי מותן הבקר. ההמלצה הרווחת היא תמיד להשתמש בשיפודי ברזל ורק ברזל מסיבה אחת די ברורה, טעם הלוואי של שיפודי עץ חד פעמי והשבבים שנכנסים לבשר עלולים להרוס לנו את כל הארוחה. לכן תמיד עדיף להכניס את קוביות מותן הבקר לאחר ששחו במרינדה לתוך שיפוד ברזל שיעשה לכולנו טעם טוב יותר.

 

השלב השלישי – והאחרון

עכשיו החלק האחרון והחשוב ביותר הוא צליית שיפודי מותן בקר בגריל גז. אז עכשיו אנחנו נדליק את גריל הגז שלנו ונחמם אותו. לאחר שהתחמם גריל הגז אנחנו נתחיל בעבודה ונניח את השיפודים שלנו על הרשת וניתן להם להיצלות. אחרי שהם מוכנים אפשר להוציא את השיפודים ותת להם ממש דקות בודדות של מנוחה ואחרי זה להגיש אותם לכולם ולתת להם להתפנק.

 

בחירת גריל גז איכותי לבית

אם אתם מעוניינים להביא גריל גז טוב לבית שלכם אז חשוב שתדעו שיש מספר כללי ברזל שחייבים להשתמש בהם. הראשון הוא להתאים תקציב לפני הכל, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש כל גריל גז. יש גרילים בכמה מאות שקלים ויש גרילים שמגיעים אפילו לעשרות אלפי שקלים וחשוב לדעת לשים לב לזה. דבר שני תמיד תעשו סקר שלם דרך האינטרנט, אם יש לכם אפילו מומחים שאתם יכולים להתייעץ איתם זה עוד יותר טוב. הם ידעו להתאים לכם את הגריל במחיר הטוב ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

אז אם יש לכם גריל גז ואתם מעוניינים להכין ארוחה בשרית טובה, שיפודי מותן בקר בגריל גז הם אופציה מושלמת עבורכם ואנחנו ממליצים לנסות את המתכון. כמו שאתם רואים מדובר במתכון די פשוט אבל טעים ברמות שכל אדם שטועם אותו בסופו של דבר ירצה עוד שיפוד וירעיף עליכם מחמאות. אז למה אתם מחכים?

שיפודי מותן בקר בגריל גז
שיפודי מותן בקר בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה