צ’פאלי קבב אפגני בגריל גז

צ’פאלי קבב אפגני בגריל גז הוא מתכון מדהים וקצת שובר שגרה בכל מה שקשור להכנה של קבבים. אז למי שלא מכיר, עולם הקבבים הוא עולם מדהים ומושלם ורבים מן האנשים שיעדיפו את סוגי הקבבים השונים על הרבה מאוד נתחי פרימיום יוקרתיים. אז מכינים את הקבב האפגני המדהים הזה? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם את כל השיטות. 

 

הגריל שכולם רוצים בבית שלהם – תכירו את גריל הגז

אז מי מאיתנו לא מכיר את הגריל, בעצם מדובר במכשיר המושלם שעליו אפשר לצלות בשרים, דגים, ירקות או כל דבר שעולה על רוחנו. אין בן אדם בעולם הזה שלא אוהב לעשות על האש, ואם פעם היינו צריכים ללכת מחוץ לבית לאחד המקומות על מנת לעשות על האש, היום זה כבר לא ככה ואנשים בוחרים לארח את האנשים אצלם בבית.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

הסיבה לכך היא מאוד ברורה, יש מרפסת או גינה ומספיק מקום לארח, אז למה לא? ועם עליית המרפסות בבניינים, גם החלה עלייה של בגרילי הגז על חשבון גרילי הפחמים, אנשים בוחרים לזרוק את ההתעסקות עם הפחמים ולעבור לגז שהוא נוח וידידותי יותר למשתמש.

 

ללא ספק שמדובר בגריל נוח במיוחד

אז אחת הסיבות שאנשים בוחרים לרכוש את גריל הגז היא בדיוק הסיבה של הנוחות. תזכרו רגע כמה פעולות מקדמיות עלינו לבצע לפני שאפשר להתחיל בכלל להכין את הבשרים על גריל הפחמים. לקנות פחמים, לפזר אותם בגריל, להדליק באופן שווה וכמובן להרוס לעצמנו את הבגדים והידיים למשך כל היום.

תוסיפו לזה שפתאום הפחמים מאבדים את החום שלהם וצריך להדליק פחמים מחדש, בקיצור המון פעולות שקשורות בפחמים. גריל הגז פותר לנו הכל וכל עוד יש גז, יש אש, וכשיש אש יש בשר. ואנחנו? אנחנו רק צרכים להנות מכל הטוב הזה.

 

טכנולוגיה חדישה בעטיפה של גריל

אז חוץ מכך שגריל הגז הוא מאוד נוח לשימוש הוא גם מאוד משודרג מבחינה טכנולוגית. הוא לא מגיע ברוב המקרים רק עם מד חום לגריל, הוא מגיע עם המון פיצ’רים מסוגים שונים שמשדרגים את איכות הכנת האוכל והצלייה על הגריל. כל תוספת כזו אמנם מוסיפה לנו קצת בעלויות אבל היא יכולה להיות משמעותית בתפקוד של הגריל ובעיקר מההנאה שלנו ממנו.

 

רכישה גריל גז חדש לבית – המדריך לרוכש המתחיל

אז החלטתם לרכוש את הגריל החדש לבית שלכם? אנחנו סוברים כי מדובר בבחירה נכונה ועכשיו רק נשאר להחליט איזה גריל הוא הכי מתאים לכם. לכן, החלטנו להקל עליכם קצת ולעזור לכם עם מדריך קצר שיסדר לכם את הראש, איך רוכשים גריל חדש לבית.

 

בחירת התקציב תיתן לכם סדר

אז שלב ראשון הוא באמת להבין כמה אתם מוכנים להשקיע בגריל חדש לבית שלכם. הסיבה לכך היא מגיעה דווקא מהכיוון של ההיצע הרחב. היום יש המון אבל המון סוגים שונים של גרילים במחירים שונים, ולכן היום כמעט בכל תקציב שתציגו תוכלו לרכוש גריל איכותי לבית. אנחנו ממליצים לעשות בדק בית, להבין כמה אתם מעוניינים להשקיע וככה תצליחו להוריד יותר מחצי מהאופציות ברגע.

 

דברו עם מישהו שמבין

אז העצה השנייה היא תמיד אבל תמיד להתייעץ עם מומחה. יש מומחים בכל מקום, אתם יכולים ללכת לפייסבוק או להתייעץ עם מכר שלכם בתחום שידע להסביר לכם בדיוק מה יהיה הגריל הטוב ביותר עבורכם. עדיין לא מצאתם מומחה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר וצוות המומחים שלנו ידע להסביר לכם על ההבדלים השונים וישמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר שאפשר לדמיין.

 

צ’פאלי קבב אפגני בגריל גז – מתכון פשוט ולא יאמן

צ’פאלי קבב אפגני בגריל גז זו שבירת שגרה שלא תאמינו. מדובר בקבב בעל טעמים עזים ומעניינים שלא כל יום נאכל. אז נכון, אנחנו רגילים יותר לקבבים הביתיים והרגילים שלנו אבל תמיד אפשר לגוון, אז בואו נבין איך מכינים את הקבב הנהדר הזה. נדגיש, מדובר במתכון פשוט מאוד ובאמת שאין מה להסתבך, תתנו לבשר קצת מנוחה וממש תוך דקות יהיה לכם אחלה של קבב.

 

מרכיבים:

בשר טחון חצי קילו
בצל קצוץ דק 1 בצל גדול
כמון 1 כפית
כוסברה צרור עלים סחוט
נענע צרור עלים סחוט
פלפל חריף קצוץ 1-2 פלפלים
שום שן אחת
ביצה ביצה אחת
מלח 1.5 כפיות
ג’ינג’ר קצוץ דק 1 כפית

 

גרילי גז של וובר לפי מחיר

 

שלב ראשון – הכנת הבלילה והפיכה לקבבים

אז בשלב הראשון בהכנה של צ’פאלי קבב אפגני בגריל גז, אנחנו נתחיל מלהכין בלילה. חשוב מאוד שהבלילה תמיד תשאר ללא מים ולכן אם יש מים חשוב להוציא אותם או לספוח אותם על ידי שימוש בפירורי לחם. עכשיו, לוקחים את כל המרכיבים למעלה ופשוט מחברים ביניהם. סיימתם? השלב הבא הוא לקחת את הבלילה ולייצר כדורים קטנים ולהשטיח אותם ככה שיהפכו לקבבים מעוכים ויפים. עכשיו תכניסו למקרר לכמה שעות שישמרו על הצורה שלהם.

 

שלב שני – צליית הקבבים

אז השלב השני בהכנה של צ’פאלי קבב אפגני בגריל גז, הוא הצלייה שלהם. ניגשים לגריל הגז ומתחילים להכין את הקבבים האפגניים שלנו. זמן הצלייה אמור להיות כ3-4 דקות לכל צד תלוי בגודל הקבב והן בהשטחה שביצעתם לו. מדובר במתכון קליל וטעים במיוחד וכמובן קצת שובר שגרה מהקבבים שאנחנו רגילים אליהם.

אז כמו שאתם יכולים לראות, המתכון להכנה של צ’פאלי קבב אפגני בגריל גז הוא מתכון טיפה אחר מבחינת הטעמים אבל ממכר במיוחד. אנחנו ממליצים לנסות וטיפה לשבור את השגרה מהקבבים האחרים, עולם הטעמים שיש לנו פה הוא מגוון ומסעיר ושווה מאוד ניסיון.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה