צלעות טלה עם תאנים בגריל גז

צלעות טלה עם תאנים בגריל גז הוא מין המתכונים האלה שנשמעים קשים מאוד להכנה אבל בפועל מדובר במתכון קל במיוחד שלא תאמינו. התאנה מוסיפה לצלעות הטלה שלנו טעם טיפה אחר ומי שאוהב את הפרי פשוט יכול להנות מארוחה קלילה במיוחד וטעימה מאוד ובעיקר משביעה. אז איך מכינים את המתכון המגרה הזה? אנחנו כאן לעבור איתכם צעד אחר צעד. 

 

הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות – הכירו את גריל הגז

אז מי מאיתנו לא מכיר את הגריל שאנחנו אוהבים לעשות בו על האש. מדובר באחד מן הכלים המבוקשים ביותר ואין אדם שלא אוהב להשתמש בגריל שלו במקרה הצורך על מנת להכין מנות בשר טעימות במנגל. בשנים האחרונות התחילה סוג של נהירה חדשה לגריל אחר שהוא לא גריל הפחמים, גריל הגז. גריל הגז כשמו כן הוא הוא אותו גריל שאנחנו אוהבים רק שאת הפחמים החליף הגז ואת הבלגן בהדלקת הפחמים החליף המצת של הגריל.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

לא סתם נוחות אלא גם יעילות

אז אחד מן הדברים שגורמים לרבים לרכוש דווקא את גריל הגז הוא הנוחות והפשטות של הגריל. מי מאיתנו לא זוכר את כל הבלאגן שיש בהדלקה של פחמים, יש להדליק אותם באופן אחיד ולחלק את החום באופן שווה וכמובן שיש עוד המון צעדים שצריך לעשות לפני שאנחנו מתחילים בכלל בצליית הבשר. גריל הגז עובד בצורה פשוטה ביותר, מחברים את בלון הגז, מדליקים את האש ותוך דקות הגריל שלנו חם ומוכן לעבודה. כמה נוח? הכי נוח שיש והטעם? הטעם לא שונה מהמקור בשום צורה, רק פחות עבודה.

 

גריל גז – עידן חדש של גרילים

אז כן גריל הגז שאנחנו רוכשים לבית שלנו הוא נוח מאוד אבל הוא גם היום מחזיק בקדמה מדהימה. החלק הראשון הוא הקדמה הטכנולוגית שמגיעה איתו. אתם לא תאמינו כמה קידמה יש מאחורי הגרילים הללו וכלכך הרבה פיצ’רים נוחים לפעולה שאתם לא תאמינו. מדובר בכלי מדהים לתפעול וכמובן, משוכלל מאוד שכמעט ולא דורש ידע, רק להפעיל, להכניס את הבשר ויש לנו אחלה של גריל.

 

וכמה עולה גריל כזה איכותי?

אז בכדי לענות על השאלה הזו חשוב להדגיש שאנחנו חיים בעידן חדש לגמרי, מחירי הגרילים הם כבר ממש לא מה שהיו פעם וכבר אין צורך להוציא את כל הכסף שלנו על גריל. המשמעות היא בעיקר שאפשר לקנות גריל איכותי וטוב לבית שלנו במחירים נמוכים מאוד, איך רוכשים את הגריל? אנחנו עכשיו ניתן לכם מספר עצות שיכולות להועיל ברכישת הגריל שלכם.

 

עצה 1 – יש לבצע בחינה של התקציב

אז קודם כל לפני שאנחנו בכלל הולכים לרכוש גריל גז חדש לבית, ההמלצה היא תמיד אבל תמיד לבצע בדיקה של כמה אנחנו מוכנים להשקיע. הסיבה לכך היא ברורה, השוק כלכך רווי בגרילים ובכדי למקד את הבחירה אתם צריכים לעשות רשימת דרישות וכן תקציב מסודר שאתם מעוניינים לרכוש איתו, אחרת אתם עלולים לבזבז המון כסף על כלי שלא משרת אתכם בכלל.

 

עצה 2 – מומחים יודעים יותר

אז נכון לא מדובר בעסקת חייכם אבל תמיד מומלץ להתייעץ עם אדם מהתחום שמבין, הוא ידע להתאים את הגריל לתקציב שלכם וכן לרשימת הדרישות שלכם. כמובן שהוא ידע גם להפנות אתכם למקומות הרלוונטים וכן לעזור לכם לבחור את הגריל בצורה הטובה ביותר עבורכם. אנחנו ממליצים לבצע בדיקה עם אדם קרוב או באחת מהרשתות החברתיות רק זהירות, לפעמים אתם עלולים ליפול על נציגי מכירות או משווקים של מוצרים שמונעים מאינטרסים ולכן חשוב לדעת גם לקחת את העצות שלכם בספק.

 

צלעות טלה עם תאנים בגריל גז – מתכון קליל וטעים במיוחד

צלעות טלה עם תאנים בגריל גז הוא מתכון מהמם שטיפה מוציא אותנו מאזור הנוחות. מדובר במתכון קליל במיוחד שלא דורש עבודה יותר מידי אלא רק מוסיף לנו טיפה לרזומה ורבים מן האנשים שירצו לטעום את המנה הזו שוב ושוב, אזהרה – זה ממכר.

 

תחילה נביא את המרכיבים הבאים:

צלעות טלה 10 צלעות
זרעי כוסברה כתושים 1 כף
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם
תאנים 8-10 תאנים
לימונים 2 לימונים
שום 3-4 שיניים
אורגנו 1.5 כפית של אורגנו

 

שלב ראשון – תיבול צלעות הטלה

אז השלב הראשון בהכנה של צלעות טלה עם תאנים בגריל גז הוא קודם כל, לקחת את כל התבלינים שיש לנו למעלה (ללא התאנים והלימונים) ולבצע ערבוב ביניהם. מומלץ את השום לכתוש ככה שיתערבב בצורה טובה יותר וניתן אפילו להשתמש בשמן זית על מנת לערבב את הכל באופן מושלם. לאחר שסיימנו ליצור את התערובת נעבור על צלעות הטלה שלנו ונמרח בתערובת בצורה אחידה ככה שאף צלע לא תפספס את הטעמים הנהדרים שיצרנו.

 

שלב שני – צלייה

השלב השני והאחרון של צלעות טלה עם תאנים בגריל גז, הוא צלייה של הצלעות ושל התאנים (מה לצלות תאנים? כן ואנחנו נסביר איך עושים את זה). ניקח את הצלעות ונניח אותם על גריל הגז האיכותי והנהדר שלנו. בנוסף נניח גם את התאנים וניתן גם להיצלות עד שהם מתחילים לקבל צריבה כמו שצריך ונראים כמו שצריך ומגרים מספיק.

סיימנו? עכשיו נוציא את הצלעות ואת התאנים, נניח אותם על צלחת ונסחט עליהם את הלימון שלנו. והנה לכם צלעות טלה עם תאנים בגריל גז, בקלות מהירות וטעם נהדר לצד זה. אז כמו שהבנתם צלעות טלה עם תאנים בגריל גז הוא מתכון מן הקלילים שיצא לכם להכין והוא בעיקר מרשים וטעים במיוחד, תנסו ותיזהרו כי מדובר במתכון ממכר במיוחד.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה