פריים ריב מעושן במעשנת בשרים

פריים ריב מעושן במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט שאתם לא תאמינו כמה הוא טעים. מדובר במתכון מנצח, קלאסי במיוחד שלאחר הבישול הארוך במעשנת הבשרים יקבל את כל הטעמים שאנחנו אוהבים. אז איך מכינים נתח כזה איכותי במעשנת הבשרים שלנו? הכנו לכם את המתכון הנהדר הזה על מנת שתוכלו להנות מבשר איכותי מבלי לצאת מהבית. בואו נתחיל.

 

מעשנת הבשרים – גריל מדהים ומופלא

אז בואו נכיר ונדבר תחילה מעט על מעשנת הבשרים. מדובר באחד מן הכלים הוויראליים ביותר ובתקופה האחרונה הפך לאחד מכלי הצלייה המבוקשים ביותר. כולם אוהבים לראות בשר שיוצא מעישון ארוך, החך הישראלי מכור לטעמים המעושנים והרשתות החברתיות מלאות בסרטונים שונים של בשרים שונים שעוברים צליות שונות במעשנות.

אבל מה שהרבה לא יודעים הוא דווקא ההיסטוריה המרתקת של המעשנה. המעשנה הגיעה אלינו ממזמן וזאת מאחר ורבים היו משתמשים במעשנה על מנת לשמר את הבשרים והדגים הטריים לזמן רב ככל הניתן. לא הייתה להם היכולת לשמר את הבשר או להחזיק אותו זמן רב ולכן תהליך העישון עזר לכם בכך מאוד.

 

המעשנות של היום – לא מקרר ולא דוד שמש

אז המעשנות של פעם כולנו מכירים בתור המקררים והדודי שמש שסבא היה מפרק ומשתמש בהם על מנת להפוך אותם למעשנות. במקום זה, היום המעשנות מחזיקות בעיצובים חדשניים לצד חומרים איכותיים וכמובן עמידים יותר.

בנוסף התווספו למעשנות הטכנולוגיות השונות אשר גורמות לכל תהליך הצלייה והעישון להיות איכותי יותר וטוב יותר. הכלי לא סתם הפך לויראלי במיוחד וזאת בזכות אותם התכונות החדשות שהוא קיבל מהעיצובים החדשים לצד התכונות המובנות שלו שאנחנו כלכך אוהבים להריח ולטעום.

 

“הגריל הראשון שלי” – המדריך לרוכש המתחיל

אז אם החלטתם לרכוש את הגריל הראשון שלכם, קודם כל מזל טוב! בחרתם נכון. כעת הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם בכל מה שקשור לרכישת גרילים איכותיים לבית. הגריל הביתי אם רוכשים אותו נכון הוא ישמש אתכם לשנים רבות קדימה ויהיה שם בשבילכם להכנת כל המטעמים שאתם אוהבים ועל מנת שתהיו מרוצים הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם ברכישה.

 

תכינו לעצמכם תקציב מראש

אז קודם כל יש עצה פיננסית חשובה במיוחד. כמו כל דבר שרוכשים בעת שאין לנו כסף אליו אנחנו עלולים מאוד להתבאס. לכן חשוב מאוד לדעת לבחור את הגרילים שנמצאים בתקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש. תעשו לעצמכם את הטובה ותבחרו את התקציב ואז יהיה לכם יותר קל למצוא את הגריל המושלם ביותר עבורכם.

 

בחירת סוג הגריל

בעת שהחלטתם על תקציב כעת אתם יכולים להתחיל לחשוב על סוג הגריל שאתם רוצים לרכוש. תחשבו מה המטרה שלכם ברכישה, מה חשוב לכם בגריל עצמו ורק לאחר מכן תוכלו למצוא את הגריל המושלם עבורכם. אם לדוגמא אתם מעוניינים לעשן בשרים, לגלות שיטות צלייה חדשות וכן להתנסות בטכניקות שלא ניתן בגרילים רגילים, מעשנות הבשרים יהיו המוצר המושלם ביותר עבורכם.

 

קחו טיפים מאנשים שמבינים

המלצה נוספת היא התייעצות עם אנשים שמבינים בתחום הגרילים. אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל, בן אדם שמבין בתחום יוכל להכווין ולעזור לכם בבחירה בהתאם לרצונות ולתקציב שלכם.

רבים מן המומחים מבינים את הסוגים השונים, את האיכויות השונות וכמובן את הדגמים השונים והם יוכלו לעזור בין אם בבחירת הגריל ובין אם בשלילת גרילים שאינם נוחים לכם ואינם מומלצים עבורכם. כמובן שאנחנו מזמינים לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור לכם בכל שאלה שיש לכם בנושא.

 

פריים ריב מעושן במעשנת בשרים – מתכון פשוט נהדר

כעת נתחיל במתכון להכנת פריים ריב מעושן במעשנת בשרים. מדובר במתכון פשוט מאוד לא דורש הרבה וזאת מאחר ואנחנו הולכים לעשן בשר איכותי במיוחד. על מנת להנות מטעמי העישון והבשר מומלץ שלא להשתמש כמעט במרכיבים ופשוט לתת לטעמים המובנים שלו לעשות את שלהם. לשם ההכנה אתם תצטרכו קודם כל את המרכיבים הבאים:

נתח פריים ריב  1.5 קילו 
מלח גס חופן
פלפל שחור גרוס חופן
שמן זית 3 כפות

 

שלב ראשון – הכנת הנתח לעישון ארוך במעשנה

השלב הראשון בעת שאנחנו בוחרים להכין פריים ריב מעושן במעשנת בשרים, אנחנו נצטרך להכין את הנתח לכניסה שלו למעשנה. אז נכון לא צריך לדבר איתו ולהסביר לו מה הוא הולך לעבור אבל אנחנו כן נצטרך להתחיל לחמם את המעשנה ובזמן הזה למרוח את הבשר שלנו במלח גס, פלפל גרוס ובשמן הזית שייאחד את הכל ביחד.

אחרי שאנחנו נסיים להכין את הנתח לעישון, אנחנו נראה שהמעשנה שלנו חוממה מאש על חום של כ120 מעלות והיא מוכנה לפעולה.

 

שלב שני – עישון הבשר

אז עכשיו מתחיל תהליך ארוך של כ-3 וחצי שעות של עישון הבשר. בעת שאנחנו עובדים עם נתח כזה מובחר אנחנו נרצה שהוא יגיע בדיוק למידת העשייה האהובה עלינו ולכן אנחנו נבחר לעבוד עם מד חום לבשר מיוחד למעשנות.

אנחנו לא נרצה לייבש את הנתח ולא נרצה שהוא יצא מוקדם או מאוחר מידי ולכן נעדיף תמיד לבחון את מידת העשייה על ידי שימוש במד חום מסודר. לאחר מכן בעת שהוא מוכן, נוציא את הנתח, ניתן לו מספר דקות על מנת שיעמוד, נפרוס אותו ונגיש.

אז כמו שאתם יכולים לראות המתכון להכנה של פריים ריב מעושן במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט וטעים ברמות שאי אפשר להסביר. כל חובבי הבשר לא יפסיקו להתפנק ואנחנו ממליצים לכם לנסות את זה גם. לא תאמינו כמה שזה טעים וכמה שזה פשוט, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה