פריים ריב מעושן בגריל פחמים

פריים ריב מעושן בגריל פחמים הוא מתכון פשוט וטעים במיוחד שיגרום לכם להתמכר. מדובר במתכון שמביא לכם את הטעמים המעושנים לפריים ריב גם למי שאין מעשנה ומדובר במתכון מנצח שכל מי שיטעם אותו ירצה עוד והרבה ממנו. אז איך מכינים את הנתח המובחר הזה בגריל הפחמים? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם בדיוק איך לעשות את זה נכון.

 

גריל פחמים – גריל מוכר ואהוב על כולנו

אז מי מאיתנו לא זוכר ומכיר את גריל הפחמים. מדובר בגריל מאוד פשוט ומאוד מיוחד מבחינה סנטימנטלית עבורנו. גריל הפחמים הוא מפעיל אצלנו את טריגר הזיכרון לילדות אשר הייתה מלאה בימי עצמאות שבהם היינו עושים צליית בשרים מהנה, ימי חג וכמובן שבתות שבהן היינו נוסעים מוקדם על מנת לתפוס מקום ביער הסמוך ולהתחיל בתהליך הכנת הבשרים המהנה. זה מזכיר לנו את הסלטים, הפיתות והחוויות השונות שהיו מתלוות ל”על האש” שהיינו מבצעים.

 

גריל הפחמים היום – היכרות קצרה

אז גריל הפחמים של היום הוא כבר ביצע שדרוג משמעותי והוא כבר ממש לא גריל הנירוסטה שכולנו זוכרים. הגרילים של היום עברו שינוי מטורף, הם גדולים יותר באופן משמעותי, עמידים יותר ועשויים כמובן מחומרים איכותיים בהרבה.

אסור לנו לשכוח גם את העיצובים החדשים שהם מגיעים איתם המהווים עיצובים מודרניים ויפים במיוחד המעידים על השינוי שהתבצע בתחום. לצד כל אלה לגרילים התווסף החלק אולי המשמעותי ביותר והוא החלק הטכנולוגי. היום הגרילים מחזיקים בשיפורים טכנולוגיים מדהימים שנותנים לנו לשלוט יותר על צורת הצלייה, על הטמפרטורה וכמובן על הטעם והאיכות של הבשרים שאנחנו צולים.

 

רכישת גריל – מדריך קצר שיעזור לכם בבחירה

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם בין אם למרפסת או לגינה אנחנו הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם בבחירה של כל ההליך. על מנת שהתהליך יהיה מהנה עבורכם ושבסופו תצאו מרוצים מהתוצאה הכנו לכם מדריך קצר עם מספר עצות זהב שיוכלו לעזור לכם המון.

 

בחירת סוג הגריל

אז תחילה חשוב מאוד להבין איזה גריל אתם מעוניינים לרכוש. ישנם מספר סוגים שונים של גרילים המתחלקים לגרילי פחמים, גז, מעשנות ואפילו גרילים חשמליים. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו וחשוב לדעת לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים גריל איכותי שתוכלו לבצע דרכו צלייה איכותית של בשר בעזרת פחמים, אנחנו ממליצים לכם להשתמש בגריל הפחמים שהוא יהיה המתאים ביותר עבורכם.

 

תקצוב מלפני יעזור לכם

אנחנו ממליצים לכם לבצע החלטה על התקציב מלפני שהתחלתם בכלל בתהליך הרכישה. הסיבה לכך היא מאחר ויש היום היצע כלכך גדול של גרילים מסוגים שונים אתם תוכלו לרכוש גריל פחמים איכותי כמעט בכל תקציב שתעמידו לעצמכם. חשוב מאוד לא להכנס למינוס או לא לקחת הלוואה לפני רכישת הגריל אלא שתרכשו גריל שמספיק לכם ויעזור לכם ולא יגזול מכם את מרווח הנשימה הפיננסי שיש לכם.

 

התייעצות עם איש מקצוע יכולה לעזור מאוד

אנחנו ממליצים בנוסף לדבר עם איש מקצוע או כל אדם בעל ניסיון בתחום שיוכל לעזור לכם בתהליך הבחירה. אדם בעל ניסיון יוכל להכווין אתכם בתהליך הרכישה, לתת לכם טיפים וכמובן עצות שונות שיוכלו לעזור לכם בכל התהליך. אם אתם לא מכירים אדם כזה אנחנו כמובן נשמח לסייע ולעזור לכם עם הצוות המסור שלנו שידע לתת לכם את העצות הנכונות ולהכווין אתכם לתהליך רכישה חכם ויעיל במיוחד.

 

פריים ריב מעושן בגריל פחמים – איך מכינים אותו נכון

אז על מנת להכין פריים ריב מעושן בגריל פחמים אנחנו הכנו לכם את המתכון שיתן לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת שתצא לכם מנה מנצחת. מאחר ומדובר בנתח בשר איכותי אנחנו לא ממליצים להשתמש בהרבה מרכיבים וזאת על מנת שתוכלו להנות מהטעם של הנתח האיכותי וכן משאר הדברים המצוינים שהוא מביא איתו. לשם הכנה של פריים ריב מעושן בגריל פחמים אנחנו ממליצים לתחילה לאסוף את המרכיבים הבאים:

נתח פריים ריב  1.5 קילו 
מלח גס חופן
פלפל שחור גרוס חופן
שמן זית 3 כפות

 

שלב ראשון – הכנת הנתח לצלייה

כעת אנחנו נכין את הנתח שלנו לצלייה. על מנת להכין פריים ריב מעושן בגריל פחמים חשוב קודם כל להכין אותו לצלייה בגריל הפחמים. איך עושים את זה? ניקח את הנתח וקודם כל נייבש אותו בעזרת מגבת, לאחר מכן אנחנו נדליק את גריל הפחמים שלנו ונכין אותו לקראת הצלייה של הנתח עצמו.

אין צורך לפרוס כרגע את הנתח ואנחנו נבצע בישול שלו כנתח שלם על מנת שיצא לנו מושלם. כעת נמרח אותו בשמן זית, מלח גס ופלפל גרוס והוא יהיה מוכן לצלייה.

 

שלב שני – צליית הנתח

כעת נכין פריים ריב מעושן בגריל פחמים. אנחנו נניח אותו על הרשת ונתחיל בהליך הצלייה. ההמלצה שלנו על מנת לעשן אותו באופן מושלם הוא להניח אותו בגובה מעל לגריל הפחמים ולכסות אותו. לתת לו להתבשל במשך כשעתיים וחצי עד שהוא מגיע למידת העשייה הרצויה שלכם.

לאחר מכן, הניחו אותו לצריבה קלה על הרשת, רק לסגור לו את הטעמים ולתת לו את הקראסט שכולנו אוהבים. תוציאו אותו, תתנו לו מנוחה של כמה דקות והנה יש לכם נתח שמוכן לפריסה. לסיכום, פריים ריב מעושן בגריל פחמים הוא לא קשה בכלל ודורש בעיקר סבלנות. מדובר במתכון טעים מאוד וממכר במיוחד ולכן מומלץ להזמין אנשים שיבואו לטעום איתכם ולקבל את המחמאות שמגיע לכם על עבודתכם. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה