פריים ריב מעושן בגריל גז

פריים ריב מעושן בגריל גז הוא מתכון שהולך פשוט להדהים אתכם מכמה שהוא פשוט וכמה שהוא טעים להכנה ביתית. כל מה שצריך הוא מספר מאוד מצומצם של מרכיבים וממש מהר אפשר להכין ארוחה בשרים מדהימה בדיוק כמו במסעדה. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה? אנחנו כאן כדי להדריך אתכם צעד אחר צעד, בואו נתחיל.

 

גריל גז – כלי מדהים לשימוש יומיומי

אז כולנו מכירים ושמענו על גריל הגז שהתחיל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות. מדובר בגריל שהביקוש אליו רק עולה ועולה והוא הופך להיות פופולארי יותר ויותר מיום ליום. אנשים רבים בוחרים להכניס לביתם את הגריל המצוין הזה בין אם למרפסת או לגינה ויש כלכך הרבה מתכונים ואפשרויות שאפשר לבצע איתו שהוא פשוט הפך להיות הגריל המושלם.

על מנת לבצע ארוחת בשרים איכותית וטעימה לא צריך להסתרבל יותר עם גחלים וריח רע, אפשר בשניות לחמם את גריל הגז והוא מוכן לעבודה.

 

נוח ויעיל במיוחד

אז שתי הסיבות העיקריות שבגללן גריל הגז הפך לכלכך מבוקש וכלכך פופולארי הוא בדיוק מאחר והוא התחליף הנוח והיעיל ביותר לגריל הפחמים. על מנת להכין עכשיו ארוחת בשרים לא צריך להתאמץ, כל שיש לעשות הוא להפעיל את הגריל, לקחת את הבשרים הטובים שרכשנו ולהתחיל לבשל.

סיימתם? מעולה אפשר לכבות בדיוק כמו בכיריים בבית. הטעם של הגריל אינו שונה מהגריל פחמים ויש כאלה שיאמרו שאף הוא טוב יותר. אז אין פלא שרבים מן האנשים בוחרים לרכוש את גריל הגז לבית שלהם.

 

המדריך לרכישת הגריל הראשון

אז החלטתם לרכוש את הגריל הביתי הראשון שלכם? אנחנו כאן על מנת לעזור לכם בבחירה. כולנו יודעים שלרכוש גריל ראשון זה נראה מסורבל ומסובך ולכן החלטנו לתת לכם מספר טיפים שיגרמו לתהליך הרכישה שלכם להיות קליל יותר ומהיר יותר וכמובן חכם יותר. כל העצות הן בגדר המלצה וזאת על מנת לעזור לכם בבחירה.

 

הכינו את התקציב מראש

אז היום בעידן המודרני ניתן לבצע רכישה של גרילים מסוגים שונים במחירים שונים בזכות ההיצע העצום שנכנס לתחום. על מנת שתוכלו לבצע רכישה חכמה ובטוחה אנחנו ממליצים לכם קודם כל להבין כמה אתם מעוניינים להשקיע בגריל החדש שאתם רוכשים.

אין צורך לקחת הלוואות ולהכנס למינוס, ישנו טווח רחב של מחירים לכל סוגי הגרילים המתחיל מכמה מאות שקלים ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים במקרים מסוימים ולכן חשוב להבין כמה אתם בכלל מוכנים להשקיע.

 

תבחרו את סוג הגריל

לאחר שהבנתם כמה אתם מוכנים להשקיע בגריל החדש שלכם אנחנו ממליצים לבחור את סוג הגריל שאותו אתם מחפשים. איך תעשו את זה? ישנם 3 סוגים של גרילים הנמכרים ביותר, גריל הפחמים, גריל הגז והמעשנות. תבחרו את מה שטוב ביותר עבורכם, אם אתם מחפשים גריל איכותי שעשוי מחומרים איכותיים ונוח לשימוש, גריל הגז הוא האופציה הטובה ביותר עבורכם.

 

תתייעצו עם גורמים שונים שמבינים בתחום

המלצה נוספת היא לא לבצע את הרכישה מהבטן, הפוך תקחו את הזמן ותתייעצו עם גורמים שמבינים בתחום. היום ישנן קבוצות ייעודיות בתחומים הללו וניתן למצוא ולגשת למומחים בלחיצת כפתור.

לחלקנו במעגל הקרוב יש אנשים שמבינים בתהליכי צלייה ומכשירי הגריל השונים וניתן אף להתייעץ ולקבל מהם את המלצותיהם. בכל מקרה אנחנו זמינים והצוות המסור שלנו ישמח לעזור לכם בתהליך רכישת הגריל הבא שלכם ולענות על כל שאלה שעולה אצלכם.

 

פריים ריב מעושן בגריל גז – מתכון זריז וטעים במיוחד

פריים ריב מעושן בגריל גז הוא מתכון מאוד פשוט ומאוד טעים. לא צריך יותר ללכת למסעדות על מנת לבצע ארוחת בשרים מהנה ואיכותית, כל שצריך הוא לבצע רכישה של נתח איכותי ואפשר להכין ארוחה בקלות ובמהירות. לשם כך אתם תצטרכו קודם כל את המרכיבים הבאים:

נתח פריים ריב  1.5 קילו 
מלח גס חופן
פלפל שחור גרוס חופן
שמן זית 3 כפות

 

שלב ראשון – יש להכין את הנתח לצלייה ועישון

אז השלב הראשון בהכנה של פריים ריב מעושן בגריל גז היא קודם כל להכין את הנתח לשם הצלייה. על מנת לעשן את הנתח אנחנו נצטרך לבצע צלייה ארוכה יותר בחום נמוך יותר וזאת על מנת שיספוג את טעמי העישון.

כמו שאתם יכולים לראות אנחנו עובדים עם נתח איכותי ולכן אין צורך להוסיף יותר מידי דברים, אנחנו רוצים להנות מטעם הבשר ועל כן אין צורך בתיבול של מעבר למלח פלפל. ניקח את הנתח, נמרח אותו בשמן זית, נפזר עליו פלפל ומלח והוא מוכן לצלייה.

 

שלב שני – עישון הנתח בגריל הגז

כעת השלב השני בהכנה של פריים ריב מעושן בגריל גז. אנחנו ניקח את הנתח שלנו ונכניס אותו לגריל גז שלנו כשהוא חומם מראש על כ120 מעלות. כעת נניח אותו בפנים וניתן לו לשבת שם באזור ה3 שעות עד שטמפרטורת הבשר תגיע למידת העשייה הרצויה.

חשוב מאוד אם מכינים נתח מעושן להשתמש במדחום על מנת לראות בדיוק מה מידת העשייה. לאחר מכן, נוציא את הנתח שלנו, ניתן לו לנוח מספר דקות, ניתן לבצע אף הגברה של האש בגריל ולחרוך את הנתח מכל צדדיו על מנת שיווצר הקראסט המושלם.

לסיכום, כמו שאתם יכולים להבין מתכון להכנה של פריים ריב מעושן בגריל גז הוא לא מסובך והוא טעים מאוד. אנחנו מזמינים אתכם לקחת עוד מתכונים מן האתר שלנו שניתן להכין אותם בגריל הגז הביתי שלכם. מקווים שנהניתם ושהיה לכם טעים!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה