פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז

פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז היא מתכון מעניין במיוחד שמביא איתו קצת טעמים אחרים. אז מדובר באחד מן המתכונים היותר אמריקאיים (כן אנחנו יודעים שזה נשמע אסייתי) שתכינו בחיים שלכם.

אז למי שלא הכין עד היום, הנה המדריך המלא לאיך מכינים פרגית נהדרת ואמריקאית במיוחד בלי יותר מידי מאמץ, בואו נתחיל. 

 

גריל גז – הגריל הנמכר ביותר והמבוקש ביותר בשוק

אז מי שלא מכיר את גריל הגז הוא היום אולי הגריל המבוקש ביותר והנמכר ביותר שיש בשוק הגרילים. יש המון סיבות מגוונות שאנחנו נרחיב לכם עליהן ללמה הוא כל כך מבוקש. כולנו מכירים את הגריל הישן והטוב שהיינו קונים ליד הבית שאיתו היינו גם קונים חבילת פחמים ונוסעים איתו למקומות מסוימים בכדי לעשות על האש. גרילי הגז לעומת זאת הם כל כך קלים ותפעול ופשוטים במיוחד לתפעול ואנחנו כאן כדי להסביר לכם למה הם כל כך מבוקשים. והכל מתחיל בתכונה הראשונה ואולי החשובה ביותר שהם מחזיקים בה, וזו הנוחות.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

נוחות – הנוחות של גריל הגז אינה ניתנת לוויכוח

אז כולנו זוכרים את הקושי הרב שיש לנו בהפעלה של גרילים מסוגים שונים כאשר גריל הפחמים תמיד היה מסרבל אותנו. אתה רוצה להכין סטייק? תקנה פחמים, תדליק אותם, תן להם לבעור, להידלק כמו שצריך, תביא את הפן של אישתך כדי להדליק אותם מהר יותר ועוד שלבים רבים ומסורבלים. את כל זה גריל הגז פותר לנו, כל מה שאנחנו צריכים זה לוודא שיש בלון גז מחובר, ומאותו רגע אפשר להתחיל להכין ארוחה טעימה ומרשימה במיוחד בלי להתאמץ. ממש כמו בכיריים של הבית, רק לבשרים, דגים וכל חוויית העל האש בלי לצאת מהבית.

 

וכמה יעלה לי גריל גז ביתי ואיכותי?

אז קודם כל אם החלטתם לרכוש גריל גז ביתי בחרתם נכון, אבל יש המון חוסר ידע בכל הקשור לגרילי גז. אנחנו קודם כל ננפץ לכם מיתוס, לא מדובר בכלי לעשירים בלבד והיום עם התחרות הרבה בשוק, אפשר לרכוש גריל איכותי בכל תקציב שאתם תחליטו להשתמש לשם רכישת הגריל. זה היופי של גרילי הגז כל מה שצריך זה מקום פנוי בגינה או במרפסת ואפשר לרכוש גריל מצויין במחיר הוגן ללא כל בעיה. עכשיו רק נשאר להביא את הבשר ולהתחיל לעשות את העל האש על גריל הגז הנהדר שלנו.

 

גרילי גז של וובר לפי מחיר

 

פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז – פרגית אמריקאית נהדרת

אז נכון, פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז נשמעת כמו מנה שמגיעה מאיזה מחוז תאילנדי או סיני אבל ממש לא כך הדבר. מדובר בתערובת תבלינים אמריקאית נהדרת עם טעמים נהדרים שמשתלבים באופן נהדר עם הפרגית. עכשיו מי שאוהב תערובות טעמים ואוהב את הפרגית שלו טיפה עם טעמים חדשים ונועזים יותר, אנחנו מאוד ממליצים לעשות את הפרגיות עם המתכון הזה. אז איך מכינים? בואו נתחיל.

שלב ראשון: מרכיבים להכנה של פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז

פרגיות 1.5 קילו
סוכר חום 1 כף
שום גבישי 1 כף
פפריקה מתוקה 1 כף
טימין מיובש 1 כפית
אורגנו מיובש 2 כפיות
פלפל שחור 1.5 כפית
מלח ½ כפית
שמן זית כוס

 

שלב שני: הכנת תערובת קייג’ון

אז את התערובת הזו אנחנו צריכים בשביל להכין את פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז ניקח את כל התבלינים שיש לנו למעלה ונערבב אותם טוב טוב לתרכובת יפייפיה מלאה צבעים שונים. סיימתם? מעולה תכירו את תבלין הקייג’ון שלכם, נכון אפשר תמיד לרכוש את התבלין בכל חנות כמעט אבל אנחנו מעדיפים לתת לכם גם את האפשרות להכין אותו בבית בלי להתאמץ. אז אם אתם מעוניינים להכין, מעולה, גם לקנות לבד תערובת מוכנה זה מעולה, זה נטו בחירה שלכם.

 

שלב שלישי: צליית הפרגיות בגריל הגז

אז עכשיו עוברים לשלב ההכנה של פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז. בשלב הראשון ניקח את הפרגיות שלנו ונמרח אותן עם מברשת בשמן זית. סיימתם להבריש אותן? מעולה עכשיו אתם יכולים להתחיל לפזר על הפרגיות את תערובת הקייג’ון שהכנו מקודם. ממש נדביק את התערובת על הפרגיות שלנו ככה שהפרגית תהיה מפוצצת בתערובת. סיימתם? עכשיו נדליק את גריל הגז שלנו, ניתן לו להתחמם ונניח את הפרגיות שלנו לצלייה. הצלייה צריכה להיות בערך 5 דקות כל צד ככה שהפרגית תעבור את הצלייה המספקת. תוך כמה דקות יש לכם סטייק פרגית מוכן וכל שנשאר הוא שלב אחד אחרון.

 

שלב רביעי: מריחת המייפל

עכשיו כשהפרגית שלנו נראית נהדר ועברה צלייה מסודרת בתערובת הקייג’ון שלנו אנחנו נרצה להפוך את הפרגית לטיפה מתוקה יותר. פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז\ היא מקורמלת וטעימה והצלייה של הפרגית ביחד עם התערובת נתנה לה טעמים וצריבה טובה במיוחד, עכשיו ניקח כוס של מייפל לצד מברשת ונתחיל למרוח את רוטב המייפל באופן אחיד על כל הפרגיות. הסיבה לכך היא בעיקר בכדי לתת טעם מתקתק יותר ומעניין לפרגיות שמשתלב באופן נהדר. כמובן שיש שיטות רבות לייצר רטבי מייפל טעימים ואיכותיים בבית אבל המטרה שלנו היא להקל במתכון פשוט שאינו דורש מאמץ רב ולכן את המייפל נמרח בסוף.

 

אז כמו שאתם רואים הנה הכנתם בקלות פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז. אז הנה לכם, מתכון קליל ופשוט למשהו שנשמע ארוך וקשה. לצד הפרגיות אפשר להכין אורז או כל דבר אחר שאתם אוהבים והכל לא תאמינו כמה הוא פשוט. אז אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון בגריל הגז שלכם, אתם לא תאמינו כמה זה טעים.

פרגית בתערובת קייג'ון ומייפל בגריל גז
פרגית בתערובת קייג’ון ומייפל בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה