פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז

פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז היא הקלאסיקה הכי גדולה שכולנו מכירים. המרינדה נותנת לה הטעם המעושן וגריל הגז מביא לנו לבית את ניחוחות העל האש שכולנו אוהבים. אבל הרבה אנשים לא יודעים איך באמת עושים את זה ומכינים פרגית במרינדה כזו. אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך עושים את זה נכון.

 

גריל גז – ניחוחות של על האש ונוחות של מטבח ביתי

מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים הישן של פעם. זה שהיינו מחכים לימי הקיץ, לחגים ולסופי השבוע רק בשביל שאבא ידליק אותו באחד היערות או הפארקים הקרובים לבית. אותם גרילים מנירוסטה הם הדור הישן, מביאים לנו טעם של ילדות וטעם של זיכרון ישן.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

היום הגרילים הם כבר לא כמו אותו גריל נירוסטה. הגרילים עברו שינוי והיום אפשר לראות גרילים מסוגים שונים ואת אותם הפחמים המיושנים החליף הגז ואת הנייר טואלט עם השמן החליף המצת, כן בדיוק כמו בכיריים שיש בבית. גרילי הגז בשנים האחרונות הפכו להיות אולי הגריל הנמכר ביותר שיש ורבים מן האנשים נוהרים להחליף את הגריל המיושן שלהם בגריל גז חדיש.

 

למה גריל גז? קודם כל בגלל הנוחות

אז כן למי שלא יודע גרילי הגז הם הדבר החם הבא בכל מה שקשור לעולם הגרילים. גריל הגז לא מצריך מאיתנו יותר מידי תפעול וכל מה שאנחנו צריכים איתם זה רק לוודא שיש לנו בלון גז זמין ומלא, ואם הוא נגמר? אפשר ללכת ולמלא אותו בכל מקום כמעט.

הגריל פועל על גז כמו שאתם מבינים, אז כל מה שצריך זה לסובב את הכפתור שלנו, ללחוץ עליו וכמו שאנחנו שולטים על הכיריים במטבח אנחנו שולטים בגריל שלנו, והנה יש לנו ניחוחות של על האש בקלות רבה.

 

מה כל כך מיוחד בגריל גז הזה?

הגריל גז הוא לא סתם מיוחד, כמו שהטלפונים שלנו מהילדות הפכו לסמארטפונים היום ככה גם הגריל גז עובר כל הזמן שדרוגים והופך להיות משוכלל בכל שנה. הגרילי גז בהתחלה היו מובנים בצורה כזו שניתן היה להדליק ולכבות אותם והגרילים הבאמת איכותיים היו גם מגיעים עם מד חום לגריל עצמו, היום? היום אתה יכול לשלוט ממש בטמפרטורה בגרילים ויש המון פיצ’רים טכנולוגיים שאנחנו לא יכולים להאמין בכלל.

גרילים משולבים של גז ופחמים, מעשנות שפועלות על גז ואפילו חשמל וכמובן גרילי גז באיכויות שונות ועמידויות שונות. וכל זה במעטפת של גריל נוח לשימוש ולא יקר כמו שהיינו מצפים.

 

פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז – מתכון פשוט וטעים במיוחד

אז בכדי להכין פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז אתם לא תאמינו כמה זה פשוט. מי מאיתנו לא זוכר את הטעמים של הפרגיות על האש? מדובר אולי במה שבתור ילדים היינו הכי אוהבים ורק מחכים לפרגית שתרד מהגריל.

לפרגית יש גם המון יתרונות על פני חלקים אחרים בין אם זה שהיא טעימה יותר ורכה יותר וכמובן שאפשר להכין איתה המון דברים וכמעט כל מרינדה שתכניסו אותה אליה היא תצא טעימה ונהדרת וכמובן שגם הערכים התזונתיים של הפרגית מומלצים במיוחד אבל לא בבריאות הגענו להתעסק.

 

אז בשלב הראשון נאסוף את המצרכים הבאים:

פרגיות בפרוסות דקות 1.5 קילו
פפריקה מעושנת 3 כפיות
פפריקה מתוקה 2 כפיות
שום גבישי/ אבקת שום 1.5 כפית
אורגנו ½ כפית
מלח 1 כפית
פלפל שחור ¼ כפית
שמן זית חצי כוס

שלב שני – השריית הפרגיות במרידה של פפריקה מעושנת.

אז בכדי להכין פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז אנחנו קודם כל נכין את המרינדה שלנו. איך עושים את המרינדה אתם שואלים? אנחנו ניקח את כל הדברים שיש לנו במרכיבים חוץ מהפרגית ונערבב אותם טוב מאוד. עד לרמה שאנחנו נראה כמו משחה כזו שכל מה שצריך הוא לשפוך אותה ולמרוח אותה על הפרגית. את הפרגית מומלץ לתת לה לילה שלם במרינדה בכדי לספוג את הטעמים אבל המינימום שהיא צריכה לשבת בפנים זה שעה.

 

שלב שלישי – הכנת הפרגיות בגריל הגז הביתי שלנו

עכשיו החלק האחרון ואולי המהנה ביותר. קודם כל נדליק את גריל הגז שלנו וניתן לו להתחמם כמו שצריך. בזמן שהגריל שלנו מתחמם אנחנו נסביר לכם למה בחרנו דווקא בפפריקה המעושנת. הפפריקה המעושנת כשמה כן היא היא נותנת לפרגית שלנו את הטעם המעושן שהחך הישראלי כל כך אוהב.

מדובר בטעם נהדר ומדובר במרינדה עשירה בטעמים אשר הטעם המעושן הוא הטעם הדומיננטי בה. עכשיו, כשהגריל שלנו מוכן נניח את הפרגיות שלנו וניתן להן להתבשל. לאחר כמה דקות נהפוך את הפרגיות שלנו וניתן להן עוד כמה דקות לקבל את הצריבה ואת הבישול כמו שצריך. והנה יש לכם ארוחה מדהימה של פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז, כמה פשוט, ככה הכי טעים.

 

מה כדאי להכין עם הפרגית?

את האמת שאין משהו מומלץ והכל תלוי בנסיבות, אפשר להשתמש בפרגית הזו לעל האש משפחתי, מדובר במתכון נהדר ואז נכין לצד זה סלטים או שבכלל נעדיף להכין אורז או פתיתים לצד ומדובר בסתם ארוחה משפחתית. את הפרגיות האלה אפשר להכין גם להכניס לפיתה עם כמה סלטים ויש ארוחה מדהימה. כל האופציות אפשריות.

אז לסיכום פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז היא מתכון קליל ומהנה שכל אחד בקלות רבה יכול להכין. כל מה שצריך זה גריל גז איכותי בבית ויש לכם אחלה ארוחה בלי מאמץ רב, תנסו ואתם באמת שלא תצטערו.

פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז
פרגית במרינדה של פפריקה מעושנת בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה