פיצה במעשנת בשרים

פיצה במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר מפתיעים שיצא לכם לראות. הסיבה לכך היא כי אנחנו כלכך רגילים לראות מתכונים של בשרים ודגים שקשורים למעשנה שבאופן פתאומי פיצה נראית לנו לא הגיונית. אבל הסיבה שמעשנה יכולה להוות בסיס טוב הכנת פיצה היא בצורה וכן בצורת הצלייה. אז בואו נבין איך אפשר להשתמש במעשנה הביתית שלנו לשם הכנת פיצה.

 

מעשנה – כלי צלייה בעל פופולאריות רבה

אז מי מאיתנו לא מכיר את המעשנה? למי מאיתנו לא יצא להכנס לטיקטוק, לפייסבוק או לאינסטגרם ולראות סרטונים שונים שבהם אנשים שונים מכינים מתכונים מדהימים במעשנות. אז כן, המעשנה היא אחד הכלים המדהימים ביותר היום ואדגיש היותר ויראליים שקיימים בעולם הזה.

בשל כך, השוק שלו גדל והביקוש אליו גדל באופן מאסיבי ורבים מן האנשים נוהרים לרכוש מעשנה איכותית לבית שלהם. חובבי הבשרים למיניהם לא מפסיקים לחפש מעשנות איכותיות אבל הם מפספסים את הפואנטה של הכלי המדהים הזה שעל כך נרחיב עכשיו.

 

קצת היסטוריה – המעשנה

אז לפני שנסביר על המעשנות היום חשוב לנו להסביר קצת היסטוריה על המעשנות בעבר. בעבר המעשנות היו קיימות לשימוש של משפחות דלות אמצעים שהיו צריכות לשמר את הבשר שלהן או הדגים לזמן ארוך ככל הניתן.

לכן המעשנה הייתה הכלי הטוב ביורת עבורן ככה הן היו שומרות על הבשר לאורך זמן בעזרת העישון של המעשנה ולא היו מאבדים את הבשר שלהם או נותנים לו להתקלקל. אנחנו יכולים לראות מעשנות בעבר שהיו עושים ממקררים ישנים ואפילו מדודי שמש והם היו חסרים מהעיצוב הטכני החדש שהיו מביאים עמם.

 

כלי מאוד פשוט לתפעול

אז מה שהרבה מהאנשים מפחדים ממנו הוא שהמעשנה היא מאוד בעייתית בכל מה שקשור לתפעול שלה. מה שאנשים לא יודעים שהיא לא צורכת הרבה עבודה בכלל אלא בעיקר סבלנות וזמן. אם יש לכם את שני המרכיבים הללו אתם יכולים להכין מתכונים מנצחים ללא כל חשש במעשנה. אז היום אנחנו נסביר לכם כיצד אפשר לתפעל אותה בקלות ובמהירות ולהכין אפילו מתכונים מפתיעים כמו פיצה במעשנת בשרים.

 

המדריך לרוכש המעשנה

החלטתם לרכוש מעשנה? אנחנו כאן כדי לעזור לכם עם הרכישה. קודם כל נסביר שמאוד חשוב להבין למה אתם נכנסים ואנחנו מאוד ממליצים לקחת את המדריך שלנו ולקרוא אותו לפני רכישת המעשנה על מנת שתוכלו לרכוש את המעשנה הטובה ביותר עבורכם והמתאימה ביותר כמובן.

 

יש המון מומחים בתחום

תחילה אתם חייבים להבין שיש המון אבל המון מומחים בתחום המעשנות. כדאי מאוד להתייעץ איתם ולהגיע אליהם דרך הרשתות החברתיות השונות. אם אתם מכירים מישהו שרכש מעשנה אנחנו ממליצים להתייעץ איתם הם כבר ידעו לענות לכם ולעזור לכם, וגם אם הם לא מרוצים מהבחירה שלהם הם ידעו לכוון אתכם לאיזה סוגים להתרחק. כמובן שגם הצוות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה.

 

בדיקת תקציב – תראו כמה אתם מעוניינים לשלם

אז ככה, שוק המעשנות בפרט וכלי הצלייה בכלל מחייב אותנו לפעול בצורה חכמה יותר. היום יש המון יצרניות בתחום ולכן ניתן לרכוש מעשנות איכותיות בכל טווח מחירים שאתם יכולים לשער, לכן חשוב לדעת בדיוק כמה אתם רוצים להוציא על המעשנה ככה שתוכלו לבחור את המעשנה שמתאימה לכם הן מבחינה תקציבית והן מבחינת נתונים.

 

פיצה במעשנת בשרים – מתכון מדהים ולא תאמינו כמה

אז עכשיו הגענו לחלק של הכנת פיצה במעשנת בשרים. נכון זה נשמע מאוד מוזר ומאוד מפתיע אבל נסביר לכם למה דווקא המעשנה יכולה להוות מכשיר מושלם להכנה של פיצה. המעשנה לעומת התנור הביתי היא סגורה ויכולה להגיע לגובה חום יותר גבוה, בנוסף ניתן להוסיף את אבן השמוט ובעזרתה להכין פיצות מדהימות במינימום עבודה. לשם ההכנה אנחנו נצטרך קודם כל את המרכיבים הבאים:

קמח לבן  1 ק”ג
מים 500 מ”ל
שמרים כ-17 גרם
סוכר 20 גרם
שמן זית 60 מ”ל
מלח 12 גרם
רוטב עגבניות לפי העין
גבינות ותוספות שאוהבים לפי העין

 

שלב ראשון – בצק פיצה

אז השלב הראשון בהכנה של פיצה במעשנת בשרים, הוא קודם כל להכין את הבצק. הסוד לבצק של פיצה הוא לתת לו את זמן ההתפחה הדרוש. לכן אנחנו ניקח את המיקסר ובתוך הקערה שלו נכניס את הקמח הסוכר והשמרים. לאחר מכן נערבב אותם בתוך המיקסר במהירות נמוכה ותוך כדי נוסיף את שמן הזית, לאחר מכן נמשיך לתת למיקסר לעבוד ותוך כדי נוסיף את המים שלנו בהדרגה.

לאחר מכן ניתן למיקסר שלנו לפעול עוד 5 דקות באותה המהירות, נוסיף את המלח וניתן לו עוד כ-דקה. עכשיו ניתן לו לנוח ולתפוח עד שיגיע לפי 2 מגודלו של הבצק. לאחר שיפתח הבצק, נחלק אותו לכדורים, ונכין את הבסיס לפיצה, נוסיף את הרוטב עגבניות, הגבינות והתוספות שאנחנו רוצים.

 

שלב שני – שימוש במעשנה כטאבון

אז כעת הגענו לחלק השני בהכנה של פיצה במעשנת בשרים. על מנת להכין פיצה אנחנו צריכים לדעת קודם כל שעדיף להשתמש באבן שמוט ולהכניס אותה למעשנה. בכל מקרה אנחנו נכניס את הפיצה שיצרנו למשך כ-7-10 דקות למעשנה בחום מקסימלי, לאחר מכן נוציא את הפיצה, נזלף בשמן וניתן לה עוד כמה דקות בודדות.

ככה תוך מספר דקות יש לנו אחלה פיצה שיצאה מהמעשנה שלנו. פיצה במעשנת בשרים היא פשוט מדהימה, מצד אחד היא מקבלת את האפייה שלה כמו שצריך בזכות החום הגבוה ומצד שני אנחנו לא נרגיש הבדל בינה לבין פיצה בטאבון בזכות כך. מקווים שנהניתם!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה