פטריות ממולאות בשר בגריל פחמים

אם תשאלו ישראלים איזה מאכל הם הכי אוהבים, הם לרוב יענו ״על האש״, כל מה שתשימו על גריל הפחמים מבחינתם הוא טעים ובעל טעם שמתאים ואהוב במיוחד על הישראלים. גריל פחמים הפך להיות תחביב לכל המשפחה, החל מהעשייה והצלייה של הבשר לאכילה של הבשר. ישראלים הפכו את ה-״על האש״ למעין מאכל רשמי של הישראלים והפך לבילוי בקרב משפחות וקבוצות חברים. אז איך נבחר את הגריל פחמים הטוב ביותר למנגל מוצלח? ומתכון מרענן של פטריות ממולאות בשר להוספת עניין לכל המשתתפים.

 

 גריל פחמים – הגריל המוביל והאהוב על ישראלים

כפי שאמרנו וכמובן שאתם בוודאי יודעים, גריל פחמים הפך להיות מאוד פופולרי בעשור האחרון בקרב ישראלים רבים. ישראלים לוקחים איתם את הגריל לחיק הטבע, לטיולים בדרום ויש את אלה שיש ברשותם גינה או מרפסת ויכולים להנות מגריל מתי שרק ירצו בלי ללכת לשום מקום. גריל נחשב לקנייה חכמה, מכיוון שגריל משרת אנשים רבים וגם נשאר איתם למשך שנים ולא דורש תחזוקה מאוד גבוהה.

כיום השוק מציע מגוון רחב של גרילים. מכיוון שמדובר בקנייה שהיא חד פעמית והיא תשמש אתכם שנים ארוכות, חשוב מאוד לשים לב למה שאתם רוכשים. חשוב לרכוש מוצר שיהיה איכותי וילווה אתכם מתי שרק תרצו וכמובן שההוצאה תהיה שווה את זה. הגרילים הפופולריים ביותר כוללים: כיסוי, גלגלים, מברשות מקצועיות לניקוי ולא חסר פטנטים שהופכים את החוויה לנוחה וקלה לשימוש.

 

איך אפשר לדעת שאנחנו בוחרים את הטוב ביותר

בגלל אהבתם של ישראלים לגריל פחמים המבחר הוא אדיר ויש מגוון רחב של אופציות. כאשר אתם ניגשים להחלטה על הגריל, חשבו היטב מה מתאים לכם ומה משרת את הצרכים שבצורה הטובה ביותר. שאלו את עצמכם שאלות כמו למשל מה הכי יתאים לי לגינה? מה הכי יתאים לי למרפסת? נסו לדמיין את הגריל פחמים שתרצו לבשל ולצלות אתו לאורך השנים ויוכל לשרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

בדקו פרטים למשל מי החברה שאתם רוכשים ממנה את המוצר, האם יש על הגריל אחריות ומה אורך האחריות, האם זו חברה מומלצת, האם החברה מעניקה אחריות על כל הגרילים שהיא מוכרת? מומלץ לבדוק גם את גודל הגריל ואת הרשתות שלו ואיזה רשתות יש לחנות להציע. השקיעו בפחמים וברשת טובה כדי שתוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה אתם צולים עלייה, יצא פשוט מעולה.

 

על מה באמת חשוב וצריך להשקיע כאשר קונים גריל פחמים

גריל פחמים טוב הוא מאוד חשוב, אבל מומלץ לקחת בחשבון שהוא ישרת אתכם מידי פעם וזה לא מוצר בסיסי, אז אל תשתגעו עם הוצאה מטורפת. יש גרילי פחמים כמו גרילי פחם סידרת Premium שהעלות שלהם היא לא מאוד גבוהה אך הם מוצרים מעולים. מצד אחד, אם אין לכם אפשרות כלכלית, לא צריך לרכוש את הגריל הכי יקר ואיכותי שקיים. מצד שני, חשוב לרכוש מוצרים אמיניים ואיכותיים שכן ישמרו למשך שנים רבות ויצדיקו השקעה.

התחילו בסקר שוק קצר על מחירי הגריל, לאחר מכן החליטו עם עצמכם או עם המשפחה איזה סכום אתם מוכנים להוציא על גריל כזה. חשוב שתהנו מהגריל שלכם והוא לא יהווה עליכם מעמסה כלכלית כבדה מידי. גריל פחמים בהחלט ישדרג את החיים שלכם ואין סיבה לחכות אם החלטתם לרכוש אחד, אך רצוי להיות הגיוניים ולעשות שיעורי בית לפני שרוכשים את הגריל הבא שלכם.

 

פטריות ממולאות בשר – מתכון מעולה וקליל

אם אתם אוהבים על האש, כנראה כבר הכנפיים, הקבבים והסטייקים פחות מלהיבים אתכם כמו בפעם הראשונה והגיע הזמן לגוון קצת. הנה מתכון המשלב בתוכו פטריות מעולות עם מרקם מאוד דומה לבשר על האש, ארוחה טעימה ומשביעה לכל המשפחה, אז רוצו לסופר והדליקו את הגריל, אתם עוד פה?

 

מה צריך?

 

פטריות חורש / שמפיניון

8 יחידות
בשר בקר טחון עם שומן 250 גרם
גזר 2 יחידות
בצל יחידה קטנה
ביצה יחידה
פטרוזיליה 2 כפות קצוצות
אבקת מרק עוף כפית
מלח ופלפל לפי הטעם
שמן זית 2 כפות ועוד 2 כפות לזילוף

 

שלב ראשון – הכנת הפטריות

מתחילים בחיתוך של רגלי הפטריות שלנו. את הרגליים נקצוץ לחתיכות קטנות. נקלף את הגזרים שלנו לקוביות קטנות שיתבשלו בקצב מהיר יותר ויהיו כחלק מהבשר וגם נקצוץ את הבצל שלנו דק. נחמם מחבת עם שתי כפות שמן זית ונתחיל לבשל את רגלי הפטריות, הבצל ואת הגזרים ונטגן אותם עד שהם מתחילים להתרכך, התהליך הזה לוקח בערך 10 דקות של השחמה והזהבה. שימו לב לא לשים על אש גדולה מידי כי אנחנו רוצים לרכך את הגזר שלנו.

 

שלב שני – קיבוב הבשר אל הפטריות שלנו

לאחר שבישלנו את הירקות שלנו, אנו מוסיפים אותם לתערובת הבשר. מוסיפים לבשר פלפל ומלח לפי הטעם, אבקת מרק עוף ואת הביצה כדי לאחד את כל התערובת הזו. נתחיל ללוש את הבשר שלנו כמו בצק, טוב טוב שכל הטעמים יתאחדו והעיסה שלנו תהיה עמידה בפני הגריל.

נכין מעין קציצות שיתאימו למלא את הפטריות שלנו ונתחיל למלא כל פטרייה בבשר. לאחר מילוי כל הפטריות, נזלף שמן זית כדי שהבשר והפטריות לא ידבקו לרשת. מתחילים בצליה כאשר צולים קודם לכן את הפטרייה ורק לאחר מכן הופכים לצד הבשר. צולים את הפטריות ואת הבשר בערך כ-10 דקות בכל צד עד שהפטרייה והבשר שלנו מבושלים היטב.

 

שלב שלישי – טורפים וזוללים

מומלץ להכין טחינה או חומוס בצד ולעטר את המנה שלנו עם הפטרוזיליה הקצוצה. מנה מדהימה כמנת פתיחה ואם אתם רוצים אותה כמנה בפני עצמה, הכפילו כמויות! (אולי אפילו רצוי שתכפילו מההתחלה, כי המנה הזו פשוט מעולה). שיהיה לכם בתאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה