פטריות ממולאות בשר בגריל גז

במדינת ישראל, גריל גז הפך כמעט למוצר צריכה בסיסי. זאת מכיוון שישראלים רבים כל כך אוהבים את הטעם החרוך והמעושן של העל האש והפכו את הגריל כבר למעין ספורט לא רשמי של מדינת ישראל. עם הביקוש יותר ויותר חברות החלו בייצור של גרילי גז עם אפשרויות שונות ומגוונות, מחירים שונים, דגמים ומותגים מגוונים. אם גם אתם מתכוונים לקנות גריל גז, הנה מדריך קצר שיעזור לכם בהחלטה גורלית (יש היגידו כך) ומתכון מעולה אחד שתוכלו להכין. אז קדימה, בואו איתנו.

 

למה לקנות גריל גז מקצועי

אחד הדברים שהפכו את הגריל גז למוצלח כל כך הוא קודם כל קלות התפעול שלו. פעם היה מדובר על מוצר לעשירים בלבד, שיכלו להשתעשע אתו בסופי שבוע עם חבריהם העשירים, אבל גריל הפך להיות מוצר לכל כיס וכמעט מוצר צריכה בסיסי בזכות התחרות הגדולה והביקוש הגבוהה, וגם בגלל שחברות מציעות מוצרים שונים ומגוונים.

לגרילי גז כיום יש טווח מחיר גדול וקלות של תפעול שמאפשרת כמעט לכל אחד להכין סטייק עסיסי לארוחת הצהריים מבלי הכנות גדולות מראש, אפילו בספונטניות באמצע השבוע, אז אין שום הפתעה שגרילי גז נמצאים כיום כמעט בכל חצר ובכל מרפסת.

יש היגידו שגרילי גז לא מקבלים את אופן הבישול והטעם כמו על מנגל גחלים, אך אם תשוו את מאמץ הדלקת הפחמים אל מול מהירות הקלות מול גריל הגז, דיי ברור מה יהיה מבוקש יותר, כאשר אנשים הפכו להיות עסוקים יותר ובאמת רוצים וזקוקים לדבר שיהיו ליותר נגישים וזריזים עבורם.

 

איזה גריל גז הכי מתאים לי

קשה לומר בוודאות איזה גריל גז מתאים, מכיוון שלכל אחד יש העדפות וצרכים שונים, אך יש כמה פרמטרים חשובים ודומים לכולם. כאשר מחפשים גריל גז, חשוב להתייחס לכל הנתונים הטכניים הקשורים להספק ולכמות חומר המבערים. חשוב שתבינו עם עצמכם לאיזה גריל אתם מכוונים – מבחינת הגודל לשו, מבחינת אופי השימוש שלכם וגם התקציב שאתם מוכנים להשקיע.

בכל תחום, יש מגוון גדול של מוצרים ולכל מוצר מתאים לכולם. אם למשל אתם זוג שגר בדירה קטנה עם מרפסת, אינכם צריכים גריל גז אימתני עם 6 מבערים, גם אם מידי פעם אתם מארחים את הבני דודים ואת כל המשפחה של האישה. חשוב להתאים את הצריכה שלכם ואת השימוש שלכם גם לגריל שאותו אתם בוחרים לרכוש.

 

לאיזה מחירים כדאי להתכונן

תג המחיר בתחום גרילי הגז נקבע לפי מה שאתן משלמים עבורו. תוכלו לעיין בגרילי גז עד 3,000 ש”ח אבל אל תצפו לשלם מחיר זול ולקבל את ההכי טוב, לצערנו זה לא עובד בשום תחום. גרילים של מותגים וותיקים כמו גרילי גז 6000 ש”ח ומעלה הם אלה שיעלו יותר, לא תמיד בגלל סיבה כלשהי, אלא פשוט מכיוון שהם הוכיחו את עצמם לאורך הזמן בשוק והם עשויים מרכיבים שהם איכותיים חזקים ובעלי אורך חיים גבוהה יותר. לפחות לפי מה שנבדק לאורך הזמן.

עם זאת, עדיין אינכם צריכים לקנות את הגריל היקר ביותר רק כי המחיר שלו גבוהה וזה אומר שהוא מוצר אמין. כיום יש לכם היצע גדול מאוד של מותגים, בקטגוריית גרילי גז 3000 עד 6000 ש”ח תוכלו למצוא את הגריל שמתאים לכם וגם באזור תקציב שתכננתם להשקיע.

אין שום סיבה להיכנס לחובות, מדובר בהוצאה כיפית שתשפר את איכות החיים שלכם לערב ברביקיו עם חברים, או גריל ביום העצמאות עם כל המשפחה. זכרו שזו הוצאה ששווה את זה, אבל אל תקפצו מעל הפופיק שלכם ולכו על מה שיתאים לצרכים שלכם לאורך זמן ולא רק לפי אירוע בודד.

 

שמרו על הגריל שלכם נקי

חשוב מאוד לשמור על הגריל שלכם נקי, קודם כל מבחינה בריאותית. גריל לא נקי יכול ליצור במשך הזמן בקטריות וחיידקים, באזורים שלא נחשפים לחום וכך הם נשארים בחיים שומנים מצטברים גם יכולים לגרום להתפרצויות של אש אקראיות וזה יכול לגרום לטעם וריח לא נעים עבור האוכל שלכם. גריל נקי יעזור משמעותית להפחתה של דברים כאלה. חשוב מאוד לשמור על גריל נקי כדי שתוכלו להנות ממנו לאורך זמן רב.

 

פטריות ממולאות בשר בגריל – קל וטעים

פטריות בשר הוא מתכון מעולה לכל המשפחה. הוא קל, טעים, משביע ומוסיף ערכים תזונתיים לארוחה שלנו. פטריות בשר ממולאות בגריל ב-10 דקות הכנה, אתם עדיין פה?

מה צריך?

 

פטריות שמפיניון

2 סלסלות
בצל חצי בצל קצוץ דק
בשר טחון עם שומן 200 גרם
רסק עגבניות כפית
כמון שליש כפית
פפריקה מתוקה חצי כפית
מלח לפי הטעם
פלפל לפי הטעם
פטרוזיליה כף קצוצה דק
שמן זית 3 כפות

 

שלב ראשון – מכינים את הגריל והפטריות

קודם כל, חממו את הגריל שלכם ל170 מעלות לפני שאתם מתחילים להכין את הפטריות. אם הגריל מתחתם מהר מאוד, חממו אותו לטמפרטורה של 120 מעלות. מתחילים להסיר בזהירות את גרלי הפטריות שלנו, את הרגליים קוצצים עם סכין. במחברת רחבה מטגנים את הבצל שלנו עד שהוא הופך להיות שקפקף ולאט לאט מזהיב. לאחר מכן מוסיפים את רגלי הפטריות ומטגנים כ-2 דקות. מוסיפים את הבשר בטחון ומממשיכים לטגן תוך כדי ערבוב למשל ע-3 דקות או עד שהבשר מתחיל להתבשל.

 

שלב שני – תיבול והכנת הפטריות

לאחר שהבשר התחיל להתבשל, מתבלים ברסק, פפריקה, כמון, מלח ופלפל שחור ומערבבים במשך דקה. טועמים ואם צריך מוסיפים תיבול לפי הטעם שאוהבים. לאחר מכן, מניחים את הפטריות בתבנית או צלחת, רק בשביל למלא אותן, עם כפית נמלא את הפטריות שלנו בבשר ונשמן את הפטרייה בעזרת שמן זית.

לאחר מכן צולים את הפטריות עם הבשר שלנו רק בחלק האחורי של הפטרייה כדי שהיא תקבל צריבה יפה והבשר יתאחד יחד עם הפטרייה. מכינים טחינה מעולה, וזוללים מנה קלה וטעימה במינימום עבודה ומאמץ. תודו לנו אחר-כך.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה