עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז

עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז נשמע כמו הרפתקה שלא תתאים לכל חך. אבל, מה שרבים לא יודעים הוא שמדובר במתכון טעים ומנצח במיוחד. המרינדה היא מרינדה מיוחדת שאינה קונבציונלית והפעם אנחנו נלמד אתכם כדי להשרות את העופיונים במרינדה שנקראת בריין. אז מה זה בריין בכלל? איך מכינים את העופיונים הללו? ולמה בדיוק אנחנו בוחרים להשתמש בגריל גז? אנחנו כאן כדי לתת את התשובות.

 

גריל גז – נוחות ללא התפשרות מצידנו

אז רבים שואלים את עצמם איך קר וגריל הגז הפך להיות חלק כמעט מכל גינה ומרפסת במדינה בשנים האחרונות? לשאלה הזו יש מספר תשובות שעליהן ננסה לענות במתכון הזה. גריל הגז בשנים האחרונות בכל שנה צובר יותר ויותר תאוצה ורבים מן האנשים שבוחרים לרכוש גריל מן הסוג הזה לבית שלהם.

מדובר בגריל נוח במיוחד שנותן לאנשים את האפשרות להביא חווית העל האש אל הבית שלהם בין אם למרפסת או לגינה בלי התאמצות רבה מצידם. תחשבו על זה ככה, יש לכם אפשרות להכין ארוחת בשרים לכל המשפחה או החברים, באותו מנגל שאתם אוהבים להשתמש בו אבל בלי התאמצות רבה מצידכם, בלי להתעסק עם עצים ופחמים ותוך שניות מהרגע שלחצתם על הכפתור, כמו בכיריים שלכם במטבח יש לכם אש שמוכנה לצלות את כל הבשרים שלכם.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

ומה המחיר של גריל כזה למרפסת או לגינה שלי?

אז מדובר בשאלה שהיא קצת טריקית ועכשיו נסביר, קשה לשים את האצבע על מחיר מדויק. גריל גז הוא משתנה במחירים שלו בהתאם למה שאתם מעוניינים. התקציב לרכישת גריל גז יכול להיות כמה מאות שקלים וכמה אלפי שקלים ויש כאלה שאפילו יצטרכו גריל גז איכותי במחיר של עשרות אלפי שקלים. התקציב צריך להיות מותאם לצרכים שלכם מהגריל, לרצון שלכם להשקיע בגריל עצמו והחלק אולי החשוב ביותר הוא הגודל שאתם יכולים להכניס לבית שלכם. עם כל הכבוד גריל גז עצום לא יכול להיכנס למרפסת סטנדרטית של 10 מ”ר ואם הוא יכנס כנראה שלא יהיה מקום לכל שאר הדברים.

 

עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז – איך עושים את הדבר הזה?

אז בכדי להכין  עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז מצאנו לכם את המתכון המושלם הזה, שאחריו לא תרצו להתנסות במתכונים מסוג אחר, אז ראו הוזהרתם. אז היום אנחנו נלמד אתכם להכין מרינדה מסוג שלא הכרתם עד היום והיא מרינדת בריין שעליה נרחיב לאחר שתאספו את כל המרכיבים הבאים:

עופיונים 2 עופיונים בערך כ1 ק”ג
ערק כוס
פלפל אנגלי חופן
מלח 2 כפות
זעתר טרי חופן עלים
שום 2-3 שיניים פרוסות
רוזמרין חופן של עלים
סוכר 3 כפות

אז מה זה בריין בכלל?

בריין היא המרינדה שאנחנו נשתמש בה היום לעופיונים. בעצם מדובר בתמיסה של מים עם מלח וסוכר שאנחנו נוהגים להשרות בה את הנתחים השלמים. התהליך הוא תהליך של אוסמוזה והוא גורם להשוואת ריכוז המלחים בין התמיסה עצמה לנתח וכן של תנועת המים לתוך הבשר עצמו. הנתח מקבל את טעם עסיסי יותר ואז משם לאחר הצלייה הוא פשוט רך ומדהים ברמות שלא חשבתם שאפשריות אפילו.

 

עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז – שלב ראשון, הכנת הבריין והשריית העופיונים

ניקח קודם כל קופסט שיכולה לקבל את העופיונים באופן מלא, ככה שהם יוכלו לשכב בפנים ללא כל חשש. להכין מכן ניקח את כלל החומרים האחרים ונכין מהם הבריין. איך עושים את זה? פשוט מאוד, לוקחים את כל החומרים ביחד ומבשלים אותם עד לכדי רתיחה. לאחר שרתו נבשל במשך 2-3 דקות דקות נוריד מהאש ונצנן את זה. אחרי שסיימנו להכין את הבריין נשפוך אותו על העופות ונשפוך עוד קצת מים עד שהעופות יהיו מכוסים באופן מלא. נסגור את הקופסא וניתן לעופות לפחות לילה אחד לשכב במרינדה החדשה שהכנו לו.

 

שלב שני: הוצאת העופות מהבריין והכנתם על גריל הגז

עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז מצריכים אותנו לבצע עוד קצת עבודה, אבל זה ממש פשוט תעקבו אחריי. ניקח את העופות ונשטוף אותם במים זורמים. לאחר ששטפנו אותם אנחנו נייבש אותם כמו שצריך, שלא ישאר שום שארית של מים. לאחר מכן נמליח ונפלפל את העופיונים שלנו. סיימתם? מעולה עכשיו מתחיל החלק האחרון לפני צלייתם בגריל הגז. נעטוף כל אחד מן העופיונים שהכנו בנייר פרגמנט ונייר כסף, נחמם את הגריל שלנו לרמה של צלייה ואז נניח את העופיונים שלנו על הגריל.

הגריל יצלה את העופיונים במשך כ- 8-10 דקות לכל צד של העופיון. לאחר מכן נוריד את העטיפה ששמנו על העופיונים עצמם וניתן להם צלייה ממושכת של עוד כמה דקות בבודדות על לכך שהעוף יהפוך להיות זהוב ופריך, והנה לכם עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז בקלות ובמהירות. מה שמדהים במתכון הזה הוא הנימוחות של העופיונים, אתם לא תאמינו בכלל עד כמה העופיונים הם יהיו רכים וטעימים, אין דבר מדהים כזה. כל מה שהבריין עושה הוא מרכך אותם עד לרמה כזו שקשה לתאר אותה במילים, אבל תנסו ותאמינו לנו שלא תצטערו על זה.

עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז היא מנה מדהימה שאחרי שטועמים אותנו פעם אחת מתמכרים ומחפשים רק עוד מתכונים מן הסוג הזה לגריל הגז שלכם. שימוש בטכניקות של בריין וצלייה ביחד עם עופיון גם יגרמו לכם להתנסות בטכניקות אחרות שעוד לא הכרתם ואפילו לגרום לכם לאמץ את הטכניקה הזו לעוד סוגים שונים של בשרים, תתנסו ותראו עד כמה פשוט וטעים במיוחד.

עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז
עופיונים במרינדת ערק וזעתר בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה