עוף משוטח צלוי על גריל גז

עוף משוטח צלוי על גריל גז הוא עוד אחד מן המתכונים שאפשר להכין בקלילות וללא בעיות בגריל גז. ארוחה של עוף משוטח היא נעשית לרוב מטעמי נוחות, כשרוצים להכין עוף שלם במהירות הדרך הטובה ביותר היא לשטח אותו.

ככה מכינים ארוחת עוף מהירה וטעימה בלי מאמץ גדול. היופי שהיום כבר קל להשיג את העוף כשהוא משוטח ומדובר בשיטה צליית פשוטה מאוד.

 

גריל גז – הגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות

אז גריל הגז אם לא ידעתם מדובר באחד מסוגי הגרילים הנמכרים ביותר בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה, אין דבר נוח יותר מגריל הגז מבחינת בישול. אם בעבר היינו צריכים להתאמץ כדי להכין ארוחת על האש, היום אנחנו כבר לא צריכים לעבוד כל כך קשה.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

הסיבה לכך היא פשוטה, הטעם זהה אבל אין צורך בכל טקס הדלקת הפחמים ואת הנייר טואלט עם השמן כבר אפשר לזרוק לפח. בסיבוב קצר, נדלקת אש בעזרת הגז שמוזרם ויש לנו גריל שעובד באופן מושלם ויכול להאכיל את כל האנשים הרעבים בקלות, במהירות והכי חשוב, בלי מאמץ מיותר.

 

בחירת גריל גז לבית שלנו, איך עושים את זה?

אז אם אנחנו מעוניינים להכניס גריל גז איכותי לבית שלנו יש דברים מסויימים שאנחנו חייבים לדעת. אז טווחי המחירים הם הדבר הראשון שחייבים לשים לב אליו. אז בגלל שמדובר בגריל כל כך מבוקש אז גם התחרות בשוק היא גדולה, תחרות גדולה בשוק היא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו הצרכנים ולכן ניתן היום למצוא גריל גז איכותי בכל מחיר כמעט.

לכן חשוב מאוד להגדיר תקציב לפני בחירת הגריל וזה כי אנחנו לא מעוניינים לפשוט את הרגל ברכישת גריל הגז שלנו. המלצה נוספת וחשובה במיוחד היא לבדוק את המותגים המובילים בשוק, כמו שיש מותגים שאנחנו נאהב יותר בין אם בטלפונים או בבגדים שלנו ככה יש גם מותגים בכל הקשור לגרילים מסוגים שונים. חשוב לבדוק את טווחי המחירים של המותגים המובילים ובאמת לבצע בדיקה האם הם מתאימים לתקציב, הסיבה היא די ברורה, למותג יש את השם שלו ובמיוחד תקופת אחריות ארוכה יותר מה שיכול רק לעשות לנו טוב.

הדבר השלישי והחשוב ביותר לבדוק איפה אתם מעוניינים להכניס את הגריל. הגריל הוא חלק מהעיצוב של המרפסת או הגינה שלכם וחשוב לראות שיש לכם איפה להכניס אותו ואיפה להעמיד, ככה שיסתדר כמו שצריך ושלא תתקעו בלי מקום בשבילו.

 

עוף משוטח צלוי על גריל גז – איך עושים את זה נכון?

שלב ראשון – הכנת המצרכים

אז הכנה של עוף משוטח צלוי על גריל גז היא יותר פשוטה ממה שאתם יכולים לחשוב. קודם כל אנחנו נצטרך את המרכיבים הבאים:

עוף שלם משוטח 1.5 קילו בערך
מיץ לימונים 2 לימונים בשלים סחוטים
שום 3 שיניים
שמן זית ½ כוס
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם
פטרוזיליה צרור אחד קצוץ

 

את העוף השלם המשוטח אפשר לשטח לבד, או שאפשר לבקש מהקצב שיבצע את זה והוא יבצע את בכיף גדול. מדובר בעבודה קצרה מאוד וכמו שהסברנו היתרון הגדול הוא חיסכון זמן הצלייה לפחות בחצי, וכל זה בלי לעבוד קשה בכלל.

שלב שני – הכנה של מרינדה

עכשיו אנחנו ניקח את הלימונים ונבצע את הסחיטה של הלימונים לתוך איזושהי קערה או תבנית שיכולים להכניס את העוף השלם המשוטח אליו. בכדי לבצע עוף משוטח צלוי על גריל גז אנחנו מאוד נרצה להשקיע במרינדה שתשלב עם הטעם ולא תהיה בנאלית מידי. לאחר שהוספנו את מיץ הלימון נוסיף את השום והשמן וכן את המלח הפלפל והפטרוזיליה.

אחרי שסיימנו להוסיף את הכל, ניקח את העוף ונכסה אותו במרינדה עצמה וניתן לו את ההשרייה שלו. חשוב מאוד שהוא יהיה מכוסה שהמרינדה תהיה בכל חלק וחלק של העוף. אנחנו ניתן מספר שעות במקרר למרינדה (לפחות 4-5 שעות) שיספיק לספוג את הטעמים.

 

שלב שלישי – עוף משוטח צלוי על גריל גז

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון והוא הכנה של עוף משוטח צלוי על גריל גז. נוציא את העוף כשעה לפני תחילת הצלייה וניתן לו להגיע חזרה לטמפרטורת החדר. עכשיו אפשר להתחיל להכין את העוף. אנחנו ניקח את העוף ונתחיל בצלייה מכל צד כמה דקות. ככה אנחנו נותנים לו להזהיב ואחרי זה אנחנו ניתן לו להתבשל כמו שצריך גם מבפנים.

הסיבה לכך שאנחנו שמים אותו ישיר מול האש רק בהתחלה היא כי אנחנו לא רוצים שהעוף שלנו יתייבש. עכשיו נבצע הברשה של העוף עם שאריות המרינדה שלנו ונכסה אותו, אחרי הכיסוי ניתן לו צלייה של כ- 40 דקות מכוסה. העור הופך לאט לאט לפריך והבשר מקבל טעם עסיסי ומרקם מושלם, ורכות שאי אפשר להסביר במילים. ככה בעצם אנחנו מייצרים עוף משוטח צלוי על גריל גז בלי מאמצים מיותרים ובחצי מהזמן שהייתם צריכים בשביל עוף שלם.

 

מה נגיש לצד זה?

לצד זה הכל תלוי בסיבה לארוחה שלנו. אם זו סתם ארוחה עם המשפחה אז אנחנו יכולים להכין לצד זה פחמימה משפחתית או אולי סלטים מסוגים שונים שיכולים להתאים מה שבטוח כל דבר יכול להתאים עם העוף המדהים הזה.

אז כמו שהבנתם, הכנה של עוף משוטח צלוי על גריל גז היא לא מסובכת בכלל וטעימה בדיוק כמו להכין את העוף בגריל הפחמים. תנסו ותקבלו ארוחה קלילה וטעימה ואפילו די בריאה וכל זה גם במחיר סביר שלא צריך לשבור את הכיס בשבילו. אנחנו ממליצים לנסות את המתכון בגריל הגז שלכם ואנחנו מבטיחים שלא תתאכזבו.

עוף משוטח צלוי על גריל גז
עוף משוטח צלוי על גריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה