סטייק פרגית במרינדת צ’ימיצ’ורי בגריל גז

סטייק פרגית במרינדת צ’ימיצ’ורי בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר מעניינים שיצא להכין. נכון מדובר במתכון פשוט במיוחד אבל לאוהבי הירק ובמיוחד לאוהבי הצ’ימיצ’ורי מדובר במתכון פשוט מדהים.אז אם אתם אוהבים ירק ואוהבים את מרינדת הצ’ימיצ’ורי מדובר במתכון המושלם ביותר עבורכם. אז עכשיו כשאנחנו מבינים האחד את השני, בואו נתחיל במתכון הנהדר הזה.

 

גריל גז – גריל מבוקש ביותר ונהדר לשימוש

אז כל מי שלא מכיר את גריל הגז, מדובר בגריל אחד מן המבוקשים ביותר ואולי הנמכרים ביותר שיש היום בשוק הגרילים. יש סיבות רבות לעניין כך שהגריל הפך למבוקש כלכך. כולנו מכירים את גריל הפחמים, הגריל הישן והטוב שהיינו משתמשים בו ורוכשים אותו בכל מיני מקומות ומדובר היה בגריל נירוסטה פשוט במיוחד שהיה מיועד לשימוש חד פעמי. אז גרילי הגז מצאו לכך תחליף ועכשיו אפשר לזרוק את הנייר טואלט והשמן ובדיוק כמו שאנחנו לא משתמשים יותר במדורות והחלפנו אותן בכיריי גז או בכיריים חשמליים, ככה גם את גריל הפחמים אנחנו התחלנו להחליף בגריל גז איכותי.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

הנוחות של גריל הגז היא בלתי ניתנת לתיאור

לגריל הגז יש יתרון אחד מובהק על פני המתחרים שלו בתחום ומדובר בכך שגריל הגז הוא קודם כל נוח לשימוש. הסיבה לכך היא ברורה, אין צורך יותר לבצע את כלל הפעולות בכדי לעשות פעולת צלייה. אם בעבר בכדי לעשות סטייק “על האש” היינו צריכים קודם כל לבצע הדלקה של הפחמים, לתת להם לבעור זמן מספק, לוודא שכלל הפחמים נדלקו כמו שצריך ועוד שלבים רבים אז את כל הפעולות הללו גריל הגז פותר לנו. במילים אחרות, גריל הגז נותן לנו את היכולת להיות ספונטניים בכל הקשור לצלייה של בשרים מה שמהווה עניין נהדר עבורנו.

 

וכמה עולה לנו גריל גז איכותי לבית?

הגענו לחלק המעניין בעניין גרילי הגז. קודם כל, אם בחרתם לרכוש גריל גז חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה חכמה ויוצאת מן המכלל ואנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים בכדי לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם. לפני הכל, תפקידנו לתת לכם את המידע העדכני והטוב ביותר עבורכם ולכן אנחנו נדגיש כי לא מדובר יותר בגריל של האלפיון העליון, ההפך הוא הנכון היום בכל מחיר כמעט ניתן לרכוש אחלה גריל.

 

השוק מפוצץ בתחרות

אז למי שלא יודע, נהייתה לנו תחרות עצומה בכל הקשור לגרילים מסוגים שונים. אם בעבר היו מספר חברות שהיו מייצרות גרילים מסוגים שונים היום יש לך המון חברות שחברו לשוק הזה ונותנות פייט מצוין לכלל החברות הגדולות שיש בשוק. לכן יש לנו את היכולת לרכוש גרילים באיכות גבוהה במיוחד בכל תקציב כמעט. אז ההמלצה שלנו היא להכין את התקציב מראש ואז עם התקציב, המומחים שלנו כבר ידעו להתאים לכם את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

 

אנשי מקצוע יש בשפע

כמו שהשוק רווי בתחרות כך גם אנשי המקצוע. ישנן המון קבוצות יעודיות היום ברשתות החברתיות שממש יודעות ומתעסקות בנושאים של גרילים ויודעות להתאים לאדם לפי הצרכים שלו את הגריל הטוב ביותר עבורו. לכן אנחנו ממליצים, קודם כל להתייעץ ולבחון ואפילו לעשות סקר שוק, ככה שתדעו מה אתם צריכים עוד לפני.

 

היזהרו מבעלי אינטרסים

יש אנשים שמשווקים גרילים של ספקים מסויימים וינסו לדחוף לכם את הגרילים האלה מבלי להתחשב בצרכים שלכם, תבדקו את החברה לפני ותראו שמדובר בגריל שמתאים לתקציב שלכם ואל תתפזרו עם הכסף, לא צריך להכנס לחובות בשביל גריל גז איכותי.

 

גרילי גז של וובר לפי מחיר

 

מתכון להכנה של סטייק פרגית במרינדת צ’ימיצ’ורי בגריל גז

פרגית 1 ק”ג
פטרוזיליה חצי צרור
כוסברה חצי צרור
פלפל אדום מתוק חצי פלפל
בצל סגור חצי בצל גדול
שום 4 שיניים
מיץ לימון חצי לימון
שמן זית חצי כוס
מלח חופן
פלפל חופן
פפריקה 2 כפיות

 

שלב ראשון: הכנה של מרינדת צ’ימיצ’ורי

אז בשלב הראשון בעת שאנחנו נרצה להכין סטייק פרגית במרינדת צ’ימיצ’ורי בגריל גז, אנחנו נצטרך להכין את המרינדה. בשביל המרינדה ניקח את כל המרכיבים חוץ מאת הפרגית עצמה ונערבב אותם טוב טוב. מדובר במרינדה על טעמים עזים שמשתלבים נהדר, מומלץ אפילו להשתמש בבלנדר בכדי שתהיה סמיכה.

 

שלב שני: השריית הפרגית במשך לילה שלם

סיימתם להכין את המרינדה של סטייק פרגית במרינדת צ’ימיצ’ורי בגריל גז? מעולה עכשיו אתם יכולים להתחיל בהשרייה. תשרו את הפרגית שלכם במשך לילה שלם שיקבל את כל הארומה של הטעמים. במשך הלילה הפרגית תספוג את כל הטעמים ויהיה לכם אחלה של סטייק פרגית עם טעמים עזים של הצ’ימיצ’ורי.

 

שלב שלישי ואחרון: צליית סטייק הפרגית עם טעמי הצ’ימיצ’ורי שלנו

תדליקו את גריל הגז שלכם ותתנו לא להתחמם. עכשיו בנתיים תביאו את הפרגיות, נדגיש כי חשוב בערך שעה לפני תחילת הצלייה להוציא את הפרגיות מהקרר שיגיעו לרמת טמפרטורת החדר. עכשיו כשהגענו לרגע המרגש, נתחיל בצלייה של הפרגיות על גריל הגז שלנו. המטרה היא שיקבלו את הצבע הנהדר של הצלייה מגריל הגז. כעבור חמש דקות בערך נהפוך את הסטייק הפרגית וניתן לו צלייה גם בצד השני עד השחמה.

 

אז כמו שאתם מבינים הכנה של סטייק פרגית במרינדת צ’ימיצ’ורי בגריל גז היא פשוטה וטעימה במיוחד. רבים מן האנשים שיהנו מן הטעמים העזים שמציעה המרינדה ומדובר במרינדה שנותנת לפרגית טעמים קצת אחרים אבל טעימים במיוחד ומייחדת את הפרגית בתור סטייק פרגית. אז אם אתם אוהבים פרגיות ואוהבי ירק, מדובר במנה המושלמת עבורכם. 

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה