סטייק אנטריקוט במעשנת בשרים

סטייק אנטריקוט במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט מדהים שאתם לא תאמינו גם כמה הוא פשוט. עשיית נתחים איכותיים במעשנות זה פשוט טעים ברמות שאי אפשר להסביר. נתח איכותי שיוצא מן המעשנה הוא פשוט מחזיק בטעמים אחרים כלכך איכותיים שיגרמו לכם להתחיל ולהכין אותם רק במעשנה. אז איך עושים את זה? בואו נתחיל.

 

מעשנות הבשרים – בואו ונכיר את הגריל המופלא הזה

אז תחילה נדבר קצת על מעשנת הבשרים המהווה כלי היסטורי מדהים ומופלא ואהוב במיוחד. היום מדובר אולי בגריל הוויראלי ביותר, הרשתות החברתיות מלאות בסרטונים של נתחים מסוגים שונים שנכנסו לתוך המעשנה ויצאו כלכך עסיסיים ונפלאים אבל מה שאנשים לא יודעים הוא שמדובר בכלי היסטורי מעניין במיוחד.

ההיסטוריה של המעשנה היא מחזירה אותנו לימי העבר שבהם היה קושי רב למשפחות דלות אמצעים להחזיק בבשרים ודגים טריים. על מנת לשמר את הבשרים והדגים הטריים הם היו משתמשים במעשנות ובכך בתהליך העישון הם היו משמרים לזמן רב ככל הניתן.

 

המעשנות של היום – כבר לא כמו פעם

אז המעשנות של היום הן כבר ממש לא המעשנות של פעם. סבא לדוגמא היה לוקח את הדוד שמש הישן או את המקרר שהתקלקל והיה מכין מזה מעשנה ובכך היה מעשן דגים ובשרים שונים.

היום המעשנות הן כבר ממש לא מכשירי חשמל תקולים אלא מדובר בכלי צלייה, גריל איכותי בעל עיצוב מודרני וחדשני לצד טכנולוגיות מדהימות בכל מה שקשור לבישול. הכלי לא סתם הפך לוויראלי במיוחד בשנים האחרונות, בדיוק בגלל אותם התכונות שהוא קיבל בעידן המודרני.

 

רכישת גריל – מה כדאי לעשות לפני הרכישה?

אז אם החלטתם על רכישת גריל חדש לבית שלכם, החלטנו לעזור לכם בתהליך על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם. לכן אנחנו רוצים שתכירו את המדריך לרוכש הגריל המתחיל שמטרתו לעזור לכם בתהליך הבחירה של הגריל הבא שלכם ככה שתוכלו לבצע רכישה חכמה.

 

1. תחליטו על סוג הגריל שאתם רוצים –

מדובר בשלב הראשון וקודם כל אתם צריכים להחליט על הגריל שאותו אתם מעוניינים לרכוש. על מנת לבצע רכישה חכמה של גריל איכותי כדאי שתכירו את 3 השחקנים הראשיים בתחום: גריל הפחמים, גריל הגז וכמובן השחקן העולה מעשנת הבשרים. אם אתם מעוניינים לבצע עישון של בשר וללמוד על טכניקות שונות ושימושים שונים של צלייה ארוכה, מעשנת הבשרים היא המומלצת ביותר עבורכם.

 

2. תעשו לעצמכם תקציב –

כעת אנחנו ממליצים על ביצוע תקציב שיעזור לכם בתהליך הרכישה. היום ישנו היצע רב של מכשירי צלייה וגרילים שונים וכן מעשנות. על מנת לבחור תבדקו כמה אתם מעוניינים להשקיע וזאת מאחר וניתן לרכוש מעשנה איכותית בזכות ההיצע הרב כמעט בכל תקציב שאתם תציגו. הדבר רק יעזור לכם בצמצום הרשימה ויכוון אתכם לעבר המעשנה המושלמת עבורכם.

 

3. התייעצו עם בן אדם שמבין –

ההמלצה האחרונה שלנו היא לדבר עם אדם שמבין שידע לעזור לכם בתהליך. אנחנו ממליצים מאוד לדבר עם איש בעל ניסיון בתחום שידע לכוון אתכם לעבר המעשנה המושלמת ביותר עבורכם והמתאימה ביותר עבור הדרישות שלכם. אם אתם לא מכירים אדם כזה אין שום בעיה אתם כמובן יכולים לפנות לכל אחד מאיתנו ולצוות המסור שלנו שישמח לעזור לכם בכל מה שתצטרכו ויתן לכם מענה מלא לכל שאלה שתעלה לכם.

 

סטייק אנטריקוט במעשנת בשרים – מתכון פשוט ומשנה חיים

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון של המתכון שלנו והוא הכנה של סטייק אנטריקוט במעשנת בשרים. איך עושים את זה? אנחנו עכשיו נלמד אתכם בדיוק כיצד לעשות את זה באופן המושלם. אבל תזהרו מדובר במתכון פשוט מאוד וממכר במיוחד. תחילה יש להביא את המרכיבים הבאים:

נתח אנטריקוט  קילו וחצי של נתח שלם 
מלח גס חופן
פלפל שחור חופן
שמן זית חצי כוס
שום כתוש 2 שיניים
חרדל דיז’ון 1 כף

 

שלב ראשון – הכנת הבשר למעשנה

לפני שאנחנו מתחילים בהכנה של סטייק אנטריקוט במעשנת בשרים, אנחנו נצטרך להכין את הבשר שיהיה מוכן להכנס לתוך המעשנת בשרים שלנו. על מנת להכין אותו באופן מושלם אנחנו ממליצים לכם לרכוש נתח איכותי ועסיסי ואתם באמת שלא תצטרכו כלום על מנת שיהיה טעים.

כעת ניקח את כל התבלינים והרטבים שלנו ונערבב אותם ביחד על מנת למרוח על הנתח שלנו. סיימנו? מעולה ניתן לו כמה שעות לספוג את הטעמים במקרר ונוציא אותו למעשנה.

 

שלב שני – עישון הנתח

כעת הגענו לחלק האחרון והוא עישון הנתח. על מנת להכין סטייק אנטריקוט במעשנת בשרים אנחנו ניקח את הנתח שהכנו מקודם, נוציא אותו וניתן לו לחזור לטמפרטורת החדר.

לאחר שסיימנו, ניקח את הנתח שלנו ונכניס אותו למעשנה שחוממה מלפני ל120 מעלות וניתן לו עם הצד של השומן כלפי מעלה לשבת בפנים לפחות כ4 שעות. בעת שהחום הפנימי של הבשר יגיע לכ-60 מעלות נדע שהוא מוכן, נוציא אותו החוצה, נפרוס אותו לכולם ויש לנו ארוחה מעושנת מרהיבה במיוחד.

לסיכום, כמו שאתם יכולים להבין סטייק אנטריקוט במעשנת בשרים הוא פשוט מאוד וטעים ברמות שלא הכרתם, אנחנו ממליצים לכם לנסות את המתכון הזה ואתם לא תאמינו כמה שהוא פשוט ובמיוחד כמה שהוא טעים.

אז אם נהניתם מן המתכון אנחנו מזמינים אתכם לחפש מתכונים נוספים אצלנו באתר למעשנה שלכם, לגרילים השונים שיש לכם בבית וכמובן לשתף אותנו בהליך. מקווים שעזרנו לכם וכמובן שאנחנו זמינים לכל שאלה שיש לכם בנוגע לכלי הצלייה השונים. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה