סטייק אנטריקוט בגריל פחמים

סטייק אנטריקוט בגריל פחמים הוא הדבר הקלאסי והטעים ביותר שאתם יכולים לעשות בגריל הפחמים הביתי שלכם. כל אוהבי הבשר למיניהם מעריצים את נתח האנטריקוט ומדובר בנתח יוקרתי ונהדר שכדאי לדעת איך להכין אותו נכון על מנת להנות ממנו באופן מושלם. אז אם אתם מעוניינים להכין סטייק של מסעדה בבית, הכנו לכם את המתכון המושלם.

 

גריל פחמים – טעם נוסטלגי במיוחד

אז כולנו מכירים וזוכרים את גריל הפחמים. מדובר בגריל פשוט מאוד עם טריגר זיכרון ילדותי וישראלי מאוד. הרי אין דבר ישראלי יותר מלעשות על האש בגריל הנירוסטה המפורסם בימי העצמאות, החגים השונים והן בשבתות שבהן היינו יוצאים לפארק או ליער הקרוב. סלטים, פיתות וכמובן בשרים איכותיים כל אלה ועוד הם הזיכרון הנהדר שיש לנו מהגריל הנפלא הזה.

 

גריל הפחמים של היום – ממש לא מה שאתם זוכרים

אז היום גריל הפחמים כבר עבר שדרוג משמעותי. כמה משמעותי? היום רבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל פחמים איכותי לבית שלהם המהווה גריל גדול יותר, איכותי יותר, עמיד יותר וכמובן טכנולוגי יותר וחדשני יותר.

הגרילים המודרניים אינם מה שאתם זוכרים והם מחזיקים בעיצובים חדשניים לצד יכולות צלייה חדשות וטכניקות מתקדמות ואפילו הפחמים שינו את צורתם. גריל הפחמים של היום הפך להיות מצרך מבוקש במיוחד, ואנשים רבים בוחרים לרכוש את הגריל האיכותי לבית שלהם ובכך להעביר את חוויית צליית הבשרים אל המרפסת או הגינה שלהם.

 

המדריך לרוכש הגריל – מספר עצות שיעזרו לכם בתהליך

אז אם החלטתם על רכישה של גריל לבית שלכם, אנחנו רוצים לעזור לכם לבצע את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם. איך נעשה את זה? אנחנו הכנו לכם מספר עצות שיכולות לעזור לכם מאוד בכל מה שקשור להליך הרכישה. כלל העצות האלה מובאות מתוך ניסיון שלנו ואינן מחייבות, אלא הן כאן על מנת להועיל לכם.

 

שלב ראשון בהליך הרכישה – תבחרו את סוג הגריל

אז קודם כל אנחנו ממליצים לבצע בחירה של סוג הגריל שאותו אתם מעוניינים לרכוש. היום ישנם מספר שחקנים בתחום הגרילים וניתן לרכוש גרילי גז, פחמים, חשמליים ומעשנות מסוגים שונים. על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם תבצעו בחינה ותראו מה הסוג שאתם רוצים לבית שלכם. אם אתם מחפשים גריל איכותי ואתם נהנים מהטעם והשימוש בפחמים אנחנו ממליצים להביא את גריל הפחמים שיהיה המושלם ביותר עבורכם.

 

שלב שני – תתקצבו את עצמכם

תעשו לעצמכם את הטובה החשובה ביותר ומדובר בעצה פיננסית, תתקצבו את עצמכם לפני שאתם בוחרים לרכוש גריל. אם אתם מעוניינים ברכישת גריל פחמים איכותי לבית תעשו בדיקה ותראו כמה אתם מעוניינים להשקיע, היום בכל תקציב שתבחרו אתם תוכלו למצוא גריל איכותי וטוב במיוחד שיוכל לספק לכם את כלל הדרישות השונות.

 

שלב שלישי – התייעצו עם מומחה מהתחום

בשלב האחרון אנחנו ממליצים להשתמש באנשים שכבר ביצעו רכישה כזו בעבר או שהם מבינים בתחום הגרילים. רכישת גריל פחמים היא אינה פשוטה ויש מבחר פשוט עצום של גרילים מסוגים שונים וחברות שונות, אנחנו ממליצים לשאול איש מקצוע שידע להכווין אתכם לכיוון הגריל הטוב ביותר עבורכם בהתאם לדרישות ולתקציב שלכם.

במידה ואתם לא מכירים אדם כזה אנחנו מזמינים אתכם לפנות לצוות המקצועי שלנו שיבצע את הפעולה באופן המסור והטוב ביותר תוך כדי מתן שירות איכותי ומענה מקצועי לכל שאלה שתעלה לכם.

 

סטייק אנטריקוט בגריל פחמים – המתכון הקלאסי והטעים ביותר

כעת אנחנו בשלב ההכנה של סטייק אנטריקוט בגריל פחמים. איך מכינים את הסטייק הצורה הטובה ביותר? אנחנו כדי ללמד אתכם איך להכין את הסטייק באופן שלא תרצו ללכת יותר למסעדת בשרים. לכן לפני שאנחנו ניגש למרכיבים אנחנו ניתן לכם עצה חשובה במיוחד – תשתמשו בבשר טרי, איכותי מקצב שאתם אוהבים ומכירים את המוצרים שלו.

הקצב הוא איש המקצוע שלכם, תגידו לו שאתם מעוניינים להכין אנטריקוט והוא יסביר לכם בדיוק על הנתחים השונים שנמצאים אצלו מהיוקרתי ביותר עד הפחות יוקרתי ויעזור לכם בבחירת הנתח הטוב ביותר עבורכם. כעת ניגש למרכיבים:

נתח אנטריקוט  1 קילו 
מלח גס חופן
פלפל גרוס חופן

 

שלב ראשון – הכנת הנתח לצלייה

אז השלב הראשון בהכנה של סטייק אנטריקוט בגריל פחמים הוא קודם כל להכין את הסטייק לצלייה עצמה. מדובר במספר פעולות פשוטות. קודם כל כמו שאתם רואים, בשר איכותי לא צריך תיבול על מנת להכין אותו ברמה גבוהה.

כל דבר שתוסיפו לבשר יהרוס ויפגם בטעמו ואף עלול לייבש אותו, לכן אנחנו ממליצים לכם לא להשתמש בשום דבר שאינו מלח ופלפל על מנת לתבל את הבשר. תפרסו את הנתח שלכם בצורת סטייק (ניתן לבקש מהקצב לעשות זאת לפני) ותחממו את הפחמים ככה שלא יבערו אלא יהיו במצב המספק לצלייה.

 

שלב שני – הכנת הסטייק

השלב הזה הוא השלב הסופי בהכנה של סטייק אנטריקוט בגריל פחמים. כל שתצטרכו לעשות הוא לפזר מעל הסטייק שלכם את המלח והפלפל, תוודאו שמרחתם אותם כמו שצריך והניחו אותו על הרשת של גריל הפחמים שלכם. תתנו לו מספר דקות של צלייה עד שיגיע למידת העשייה האהובה עליכם (אל תשכחו לבצע צלייה משני הצדדים ולפלפל ולהמליח משני הצדדים).

תוציאו אותו, תתנו לו מנוחה של מספר דקות ויש לכם סטייק איכותי כמו במסעדה. כמו שאתם יכולים לראות הכנה של סטייק אנטריקוט בגריל פחמים היא לא קשה בכלל והיא פשוט מצוינת לכל אוהבי הבשר. רכישה של סטייק איכותי, טיפה פלפל ומלח גס ויש לכם ארוחה פשוטה ומושלמת יותר טובה ממסעדה, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה