סטייק אנטריקוט בגריל גז

סטייק אנטריקוט בגריל גז הוא המתכון הקלאסי והטעים ביותר שאתם יכולים בגריל הגז הביתי שלכם. כל מה שאתם צריכים זה נתח אנטריקוט עסיסי טרי וטעים ואתם יכולים להכין סטייק טוב ואיכותי ללא כל מאמץ ובלי לצאת מהבית. איך מכינים סטייק איכותי לבד בבית? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך לעשות את זה באופן מושלם.

 

גריל גז – בואו ונכיר את הכלי המדהים הזה

כולנו מכירים ושומעים על גריל גז ומדובר במוצר שבשנים האחרונות הביקוש שלו רק עולה ועולה. מדובר בגריל שפרץ לתודעה שלנו ובתקופה האחרונה אנשים רבים בוחרים לרכוש אותו אל הבית שלהם ולהעמיד אותו במרפסת או בגינה. האפשרות לבצע הכנה של ארוחת בשרים איכותית בתוך הבית ללא התעסקות בכל מה שקשור לפחמים הפכה להיות רצויה מאוד בקרב הקהל בשנים האחרונות ורבים מן האנשים נוהרים לרכישה של גריל גז איכותי.

 

יעילות ונוחות – שני המאפיינים של גריל הגז

אז מי שעוד לא הבין גריל הגז הגיע על מנת לתת לנו תחליף ראוי ואיכותי לגריל הפחמים. רבים מן האנשים רוצים בקלות רבה להכין איזשהו סטייק איכותי במהירות וכל זה ללא התעסקות רבה.

כל מה שצריך על מנת להכין את הארוחה הבשרית האיכותית בגריל הגז שלנו הוא לחכות כמה דקות שיתחמם ואפשר להתחיל להכין עליו כל בשר שעולה על רוחנו, פשוט מאוד והכי חשוב? טעים במיוחד ואין הבדל מגריל הפחמים. הוא חוסך לנו המון התעסקות עם פחמים ואף נותן לנו את האפשרות באופן ספונטני לעשות ארוחת “על האש” איכותית וטעימה במיוחד.

 

רכישת גריל לבית – מדריך קצר לרכישה בטוחה

אז אם החלטתם לרכוש לעצמכם את גריל חדש לבית שלכם אנחנו הכנו לכם מדריך שיעזור לכם בכל התהליך. הסיבה היא שרבים מן האנשים פוחדים ולא מבינים מספיק בתחום הגרילים ולכן על מנת לעזור לכם לקחנו מספר עצות שיוכלו לעזור לכם בכל תהליך הרכישה.

 

עצה ראשונה – סוג הגריל

היום ישנם מספר סוגים שהם המוכרים והאהובים ביותר בשוק הגרילים העולמי. על מנת לבצע רכישה נכונה עבורכם אתם קודם כל צריכים להחליט על איזה גריל אתם מעוניינים לבצע את הרכישה ולהכניסו לחייכם. אם החלטתם שאתם רוצים גריל יעיל ונוח לשימוש שימנע מכם התעסקות מיותרת בכל מה שקשור לפחמים אנחנו ממליצים מאוד להשתמש בגריל הגז שיכול להתאים לכם מאוד.

 

עצה שנייה – הכינו את התקציב שלכם מראש

כעת נדבר על הצד הכלכלי. אף אחד היום לא צריך לקחת הלוואה מהבנק על מנת להביא גריל איכותי לבית שלו. החלטתם לרכוש גריל גז? מעולה, עכשיו תבדקו כמה אתם מעוניינים להשקיע בגריל הגז הבא שלכם.

תכינו לעצמכם מחיר מינימום ומחיר מקסימום וככה תוכלו לצמצם את המבחר למבחר שנוח יותר עבורכם ומתאים לכם לכיס. גרילים מסוגים שונים יכולים לעלות בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים ולכן חשוב לדעת לעשות את השיקול הכספי מלפני.

 

עצה שלישית – התייעצו עם בעל ניסיון

לכולנו יש חבר שביצע בעבר רכישה של גרילים מסוגים שונים. כדאי מאוד לראות ולשאול אותו את העצות שיש לו ואפילו על הדגם שבחר.

אם אתם לא מכירים ניתן להגיע למומחים שונים דרך הרשתות החברתיות בקבוצות הייעודיות וכמובן שניתן אפילו לבצע פנייה אלינו ואל צוות המומחים שלנו שידע לספק לכם את כלל התשובות לשאלות שלכם תוך כדי מתן שירות מקצועי ואמין. אנחנו זמינים לעזור לכם בבחירה וכמובן נשמח ללוות אתכם בכל ההליך.

 

סטייק אנטריקוט בגריל גז – מתכון קליל ופשוט במיוחד

סטייק אנטריקוט בגריל גז הוא מתכון מאוד טעים ומאוד קלאסי. אין דבר יותר כיף מלהכין סטייק איכותי, שומני ועסיסי כמו סטייק האנטריקוט ולא צריך לצאת מהבית על מנת להנות מסטייק איכותי. לפני שנפנה למרכיבים נדגיש כי יש חשיבות רבה לבחירת סטייק טוב ואיכותי על מנת להנות מתוצאה מצוינת.

תלכו לקצב שלכם ותבקשו ממנו סטייק אנטריקוט איכותי ואפילו תבקשו ממנו שיפרוס לכם את הנתח למספר חתיכות כדי שתוכלו לחסוך את הפריסה שלו אצלכם בבית.

נתח אנטריקוט  קילו 
מלח גס חופן
פלפל גרוס חופן
שמן זית (לא חובה) חצי כוס

 

שלב ראשון – בחירת הנתח

השלב הראשון בהכנה של סטייק אנטריקוט בגריל גז הוא קודם כל לבחור את הנתח הטוב ביותר עבורכם. תראו שמדובר בסטייק טרי ואיכותי והשתמשו בו על מנת להכין את ארוחת הבשרים שכולנו אוהבים. נדגיש, כדי להתייעץ עם הקצב על הנתח והוא ידע לעזור לכם בבחירת הנתח היפה והטוב ביותר עבורכם. בשר איכותי כמו אנטריקוט לא צריך שום תוספת ואפשר לאכול אותו ככה, בלי כלום אבל אנחנו ממליצים כן לפלפל ולהמליח אותו לפני הצלייה.

 

שלב שני – צלייה למידת העשייה הרצויה

כעת הגענו לחלק האחרון בהכנה של סטייק אנטריקוט בגריל גז והיא הצלייה של הסטייק עצמו. נפזר מעט מלח ופלפל על הסטייק ונניח אותו על גריל הגז שלנו כשהוא חם. כעת נתחיל בצלייה למידת העשייה הרצויה, ההמלצה שלנו היא לבצע הצלייה לכיוון מידת העשייה מדיום על מנת להנות מטעמי הבשר השונים. אבל לכל אחד יש את מידת העשייה שלו וזה ממש לא חובה.

אז לסיכום, סטייק אנטריקוט בגריל גז הוא מתכון פשוט וכמו שאתם רואים אין צורך לצאת מהבית על מנת להכין בשר טוב ואיכותי. בשר טוב לא צריך תוספות והוא פשוט ומושלם ככה, ניתן להגיש לצידו פירה, אורז, תפוחי אדמה או כל דבר שאתם אוהבים לצידו. מוזמנים לשתף אותנו בחוויה שלכם וכמובן להמשיך ולראות באתר מתכונים נוספים לגריל הגז שלכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה