מתכון צלעות כבש במעשנת בשרים

מתכון צלעות כבש במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים המושלמים ביותר שאפשר להכין במעשנה הביתית שלכם. תוסיפו לזה שמדובר במתכון פשוט במיוחד ולא תאמינו בכלל כמה הוא טעים ובסוף תתחילו לשאול את עצמכם למה לא עשיתם את זה קודם. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה? בואו נתחיל ונבין ביחד איך מכינים צלעות כבש במעשנה הביתית. 

 

בואו ותכירו את מעשנת הבשרים

אז לפני שנתחיל בכלל לדבר על הכנה של מתכון צלעות כבש במעשנת בשרים, אנחנו קודם כל רוצים לספר לכם מעט על מעשנת הבשרים המוכרת והוויראלית. מדובר אולי בכלי הצלייה הוויראלי ביותר שלא מפסיק לככב ברשתות החברתיות, מסביבו עשרות אם לא מאות קבוצות ייעודיות של קהילות שהתפתחו אך ורק סביבו.

תוסיפו את שלל המתכונים הרב, סרטוני ההדרכה והתורות הרבות שמתפתחות סביבו ותבינו בדיוק עד כמה הוא מוכר וויראלי ובמיוחד אהוד מאוד. אבל הרבה מהאנשים שנמצאים בקהילות הללו לא מבינים או לא מכירים את ההיסטוריה של כלי הצלי הנהדר הזה שהופך פשוט את חווית צליית הבשרים לחוויה מהנה עוד יותר.

 

שיעור היסטוריה – קצת היסטוריה של מעשנות הבשרים

אז לפני שאנחנו ממשיכים, חשוב לנו להסביר לכם קצת על ההיסטוריה הארוכה והמדהימה שיש לכלי הזה. קודם כל חשוב להבין שאין יודעים את הזמן המדויק והמקום שבו התחיל השימוש במעשנות מאחר והשימוש נעשה בקהילות רבות בו זמנית ברחבי העולם וזאת ללא שום קשר ביניהן.

השימוש היה נפוץ בעבר בעיקר בקרב אנשים דלי אמצעים וחיילים אשר לא יכלו להחזיק במוצרים דמוי בשר/דגים למשך זמן ארוך ולכן הם היו צריכים להשתמש בתהליכי עישון על מנת לשמר את המצרכים הללו לזמן ארוך ככל הניתן. רק היום נהפך הכלי לכלי בעל סוג של סטיגמה סביבו שהוא מיועד לאנשים בעלי אמצעים וממון אבל ממש לא כך המצב גם היום.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

רכישת כלי צלייה חדש – מדריך קצרצר

אז אם החלטתם כי אתם מעוניינים לרכוש כלי צלייה חדש בדמות גרילים מסוגים שונים אנחנו יודעים שחוסר הידע עלול להיות גורם מרתיע עבורכם. לכן הכנו לכם מספר עצות שיוכלו לעזור לכם מאוד בכל מה שקשור להליך רכישה של גריל חדש ואיכותי.

 

קודם כל תבחרו את סוג הגריל המתאים ביותר עבורכם

סוג הגריל הוא הנושא החשוב ביותר בכל מה שקשור לרכישת גריל חדש ואיכותי עבורכם. על מנת לרכוש גריל עבורכם אתם קודם כל צריכים להבין שחשוב לדעת מה סוג הגריל המתאים ביותר עבורכם.

ניתן לרכוש גריל פחמים איכותי, גריל גז נוח ויעיל במיוחד וכמובן מעשנת בשרים חלומית שכל אחד ואחד מחזיק ביתרונותיו שלו ולא כל סוג גריל שתחליטו לרכוש יהיה הסוג המתאים ביותר עבורכם ולכן חשוב להבין את ההבדלים ביניהם לפני שאתם מתחילים את תהליך הרכישה.

 

הכינו לעצמכם את התקציב מראש

עוד משהו שיכול לעזור מאוד בתהליך הוא הבנת מה התקציב השקעה שאתם מעוניינים להשקיע בתהליך הרכישה של כלי הצלייה הבא שלכם. היום בזכות התחרות הרבה שיש בשוק ניתן לרכוש גריל איכותי כמעט בכל מחיר ולכן אנחנו ממליצים להכין את התקציב מראש על מנת למנוע לכם את כאב הראש הגדול בבחירה בין הגרילים השונים שאינם מתאימים לכיס שלכם באופן ישיר.

 

מתכון צלעות כבש במעשנת בשרים – לא תאמינו כמה זה פשוט

אז הגענו לחלק האחרון כמובן הטעים ביותר והוא ההכנה של המתכון צלעות כבש במעשנת בשרים. לא תאמינו כמה המתכון הזה קליל, טעים ומושלם ועוד במעשנה הביתית הוא יוצא סופר טעים וסופר איכותי ואין כמעט נתחים מושלמים למעשנה כמו צלעות איכותיות מלאות בטעמים.

השילוב של טעם הצלעות וטעמי העישון ביחד הופכים את הצלעות לכלכך טעימות שחבל בכלל שתפספסו את הדבר המושלם הזה. אז איך מכינים את המתכון המדהים הזה אתם שואלים? לא צריך הרבה וקודם כל תתחילו מלהכין את המרכיבים הבאים על מנת שתוכלו להנות מארוחה מושלמת:

צלעות כבש כ- קילו
מלח ½ כפית
פלפל שחור גרוס 1/3 כפית
רוזמרין טחון 1 כפית
זרעי כוסברה ½ כפית
כמון 1 כף
טימין ½ כפית
שמן זית חצי כוס

 

שלב ראשון – הכנת הצלעות לעישון במעשנה

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון צלעות כבש במעשנת בשרים הוא קודם כל להכין את הצלעות לעישון במעשנה. איך עושים את זה? מאוד פשוט, ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה וכמובן ונערבב אותם יחדיו עד לעשיית עיסה אחת אחידה שמחכה לקבל אליה את הצלעות לשם העישון.

אחרי שסיימנו להכין את המרינדה, נכניס אליה את הצלעות וניתן להם לשבת בפנים בערך לפחות שעה על מנת שיקבלו את טעמי המרינדה ויהיו מוכנים לכניסה לעישון במעשנה. אחרי שסיימנו את החלק הזה אפשר לעבור למעשנה ולהתחיל את החלק השני.

 

שלב שני – עישון צלעות במעשנה

אז החלק השני בעת שמכינים מתכון צלעות כבש במעשנת בשרים, הוא קודם חימום המעשנה לחום של 120 מעלות. לאחר מכן נכניס את הצלעות שלנו פנימה וניתן להן להתבשל בפנים במשך בערך שעה והכל תלוי במידת העשייה של הצלעות שאתם אוהבים. המלצה שלנו היא כמובן להגיע לדרגת מדיום שזה אומר דרגת חום פנימית של בערך 63 מעלות.

אז הנה, מתכון צלעות כבש במעשנת בשרים שהוא פשוט מאוד וטעים במיוחד ולא תאמינו כמה הוא מושלם. לכל שאלה שיש לכם אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ולהמשיך ולבקר באתר לעוד מתכונים מושלמים למעשנה הביתית שלכם, אז בתיאבון ומחכים לשמוע איך יצא לכם המתכון.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה