מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים

מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים המושלמים ביותר שתכינו בבית שלכם. לא צריך לעבוד קשה על מנת להכין אותו ולא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט מושלם. לא צריך בכלל להשקיע ויוצא לנו נתח בשר איכותי וטעים במיוחד שלא תאמינו בכלל כמה הוא מושלם. אז איך מכינים את המתכון הזה אתם שואלים? הכנו לכם מתכון טעים ופשוט במיוחד, בואו נתחיל.

 

היכרות קצרה – הכירו את מעשנת הבשרים האיכותית

אז לפני שאנחנו בכלל מתחילים לדבר על הכנה של מתכונים כמו מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים, אנחנו קודם כל רוצים לוודא שאתם מכירים את מעשנת הבשרים הוויראלית. היום מדובר אולי בכלי הצלייה הוויראלי ביותר ובזכות הוויראליות שלו גם הביקוש לגביו לא מפסיק לעלות בשנים האחרונות.

ניתן לראות מתכונים רבים אם בדמות טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם של אנשים שמכינים אוכל מושלם במעשנה ביתית והדבר הפך לתחביב נפוץ מאוד בקרב קרניבורים רבים. אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים ולא מכירים הוא דווקא ההיסטוריה של הכלי המושלם הזה שפשוט הופכת אותו לכלי מעניין עוד יותר בזכות זה.

 

אז מה ההיסטוריה של המעשנה?

למעשנות הבשרים היסטוריה מרתקת במיוחד, היא לא מתחילה בגינה של סבא שהוא החליט שהוא מפרק את דוד השמש שהתקלקל או המקרר הישן שצריך לזרוק ומכין מהם מעשנה ביתית. היא דווקא מגיעה מזמן רחוק בהרבה והיא הייתה נפוצה בקרב בעיקר חיילים ומשפחות דלות אמצעים.

המשפחות היו משתמשות במעשנות על מנת לשמר את הבשרים והפרודוקטים הטריים שמתקלקלים מהר כמו דגים למשך זמן ארוך, והדרך היחידה שהייתה להם היא על ידי עישונם באופן ארוך ככה שהם יכלו להישמר לזמן רב במיוחד. כך גם החיילים היו יכולים להמשיך ולאכול בשר עד שהיו מגיעים ומצליחים לשים ידם על נתחים טריים.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

רכישת כלי צלייה חדש – עצות וטיפים מועילים לרכישה נבונה

אז אם אתם מעוניינים ברכישה של כלי צלייה איכותי בין אם מדובר ברכישה שלו למרפסת או לגינה שלכם אנחנו מבינים את החששות שעומדות מאחורי זה. על מנת להוריד ממכם מעט את החששות הכנו לכם מספר של עצות שיוכלו להפוך את כל ההליך לפשוט עוד יותר.

 

בחירת סוג הגריל – חשיבות עליונה

היום בשוק הגרילים והבשרים יש קודם כל חשיבות רבה לבחירת סוג הגריל וישנם 3 שחקנים ראשיים בתחום הזה. על מנת לבצע רכישה נבונה צריך לבחור את הסוג שמתאים לכם הכי הרבה, בין אם מדובר בגריל גז, גריל פחמים או מעשנת בשרים, לכל אחד ואחד מהם יתרונות שונים והם מתאימים לאנשים שונים.

לכן מומלץ קודם כל להבין איזה מהם מתאים יותר עבורכם ורק אחרי שתבינו מה מהם הוא המתאים ביותר עבורכם יהיה לכם קל יותר להמשיך בתהליך.

 

התייעצו עם מומחים מהתחום, לא תאמינו כמה בעיות זה יפתור לכם

המלצה נוספת וחשובה במיוחד היא ההמלצה להתייעץ עם אנשים מהתחום שידעו להסביר לכם ולהתאים לכם את הגריל באופן המושלם ביותר עבורכם. אם אתם לא יודעים מה סוג הגריל שאתם רוצים או שאתם לא מבינים מה הסוג שמתאים לכם, הצוות המקצועי שלנו הוא צוות בעל ניסיון רב והוא כאן על מנת ללוות אתכם בכל התהליך.

לכל שאלה אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ותקבלו את התשובה האיכותית והמקצועית ביותר לצד חווית שירות יוצאת דופן. אנחנו מחכים לכם כאן ומצפים לשמוע ממכם ואנחנו יותר מנשמח לקחת חלק מתהליך הרכישה שלכם ולהקל עליו ככל האפשר.

 

מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים – לא תאמינו כמה זה פשוט

אז הגענו לחלק האחרון שלנו והוא הכנה של מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים. לא תאמינו בכלל כמה זה קל ועוד יותר כמה זה פשוט. על מנת להכין ארוחה מושלמת של שקדי עגל במעשנה חשוב להבין שמדובר בנתח טריקי מעט אבל אם מבינים אותו מאוד קל להכין אותו. הנתח מצריך מאיתנו עישון קצר יחסית שלא עולה על בין חצי שעה לשעה וככה הוא יצא לנו מושלם גם מבחוץ וגם מבפנים. לכן קודם כל תצטרכו להכין את המרכיבים הבאים:

שקדי עגל נקיים וחתוכים לקוביות 1 קילו
מלח ½ כפית
פלפל שחור 1/3 כפית
כמון 1 כף
שמן זית 1/3 כוס

 

שלב ראשון – הכנת השקדים לעישון

מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים בשלב הראשון מצריך מאיתנו להכין את השקדים שלנו לעישון במעשנת הבשרים. ההכנה כוללת שני אלמנטים, הראשון הוא שניקח את המרינדה שלנו ונכין אותה על ידי ערבוב של כלל המרכיבים שיש לנו למעלה. לאחר מכן נכניס את שקדי העגל שלנו פנימה ונוודא שכולם קיבלו את טעמי המרינדה ולאחר מכן נרכיב אותם על שיפודים והם יהיו מוכנים לשלב השני, שלב הצלייה.

 

שלב שני – צלייה של שקדי עגל במעשנה

שלב השני הוא בעצם שלב העישון בעת שמכינים מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים. כל שנעשה הוא נחמם את המעשנה שלנו לחום של בערך כ120 מעלות, ונכניס פנימה את השיפודים שלנו לאחר שסיימנו לחמם את המעשנה. זמן העישון לא אמור לקחת יותר משעה, כאשר כדאי לעבוד עם מדחום על מנת לוודא ששקדי העגל שלנו מוכנים מבפנים.

אז הנה, מתכון לשקדי עגל במעשנת בשרים שהוא פשוט מאוד וטעים במיוחד ולא תאמינו בכלל כמה הוא מושלם. אנחנו מקווים שנהניתם ומחכים לשמוע איך יצא לכם, לכל שאלה אנחנו זמינים עבורכם ומזמינים אתכם כמובן להסתכל באתר שלנו לעוד מתכונים איכותיים ומעולים. מחכים לכם כאן וכמובן, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה