מתכון לשקדי עגל בגריל גז

מתכון לשקדי עגל בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שאפשר להכין. לא תאמינו בכלל איזה טעים זה להכין שקדי עגל איכותיים בגריל הגז שלכם. כמה שזה נפלא, ככה זה טעים ואפילו יותר טוב מללכת לשיפודיה הקרובה לביתכם. אז איך מכינים את שקדי העגל בגריל הגז הביתי שלכם? את כל הסודות אנחנו הולכים ללמד אתכם עכשיו, בואו נתחיל. 

 

גריל גז – בואו ונכיר את הגריל המושלם הזה

קודם כל לפני שאנחנו מתחילים בהכנה של מתכון לשקדי עגל בגריל גז, אנחנו רוצים לדבר איתכם מעט על גריל הגז עצמו. מדובר בגריל אולי הנפוץ ביותר בשנים האחרונות רוב האנשים מעוניינים לרכוש אותו. רוב האנשים מעוניינים לרכוש את הגריל הזה ומעדיפים להשתמש בו ולא בסוגים השונים הקיימים בשוק ולכך סיבות רבות שהופכות אותו “למלך” הגרילים בשנים האחרונות.

הוא נוח ברמות לשימוש, מאפשר לנו ספונטניות רבה בכל מה שקשור להכנת בשרים בבית וכמובן שהוא לא פוגם ואפילו משפר את טעמי הבשר שלנו עם צלייה טובה ואיכותית במיוחד.

 

אז למה לבחור בגריל גז ולא בגריל אחר?

ישנן סיבות רבות לרצות לרכוש גריל גז ולא גריל אחר. אם נתחיל למנות את כולן אתם לא תאמינו בכלל איך לא בחרתם לרכוש גריל גז עכשיו. אבל נביא לכם חלק מהסיבות על מנת שבאמת תבינו עד כמה זה מטורף. קודם כל הוא נוח לשימוש ברמות שאי אפשר להסביר.

בגלל שאנחנו מחליפים את הפחמים בגז אז זה מקל לנו על כל תהליך הצלייה באופן ישיר, בדיוק כמו שתעדיפו להשתמש בכיריים הביתיות שלכם על מנת להכין ארוחה טובה ככה גם אנשים מעדיפים לשדרג את עצמם לגז גם בגריל הביתי.

הספונטניות לעשיית מתכוני על האש מטורפים היא עוד סיבה שאנשים רבים בוחרים להשתמש בגריל גז. הגריל נותן לנו את היכולת בעצם להתחיל להכין ארוחה מדהימה ללא כל הכנה מוקדמת שקשורה בהדלקה של פחמים.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

רכישת גריל חדש – איך עושים את זה נכון?

אז ביצוע רכישה של גריל חדש לבית שלכם עלול להיות מעט מלחיץ או מפחיד, על מנת לעזור לכם ולהוריד טיפה ממפלס הלחץ הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם לבצע את הרכישה באופן המושלם והטוב ביותר עבורכם.

 

קודם כל – תחליטו מה הגריל שהכי נכון לכם לרכוש

אז קודם כל לפני הכל חשוב להבין שישנם מספר שחקנים ראשיים היום בשוק הגרילים. גרילי הגז, הפחמים ומעשנות הבשרים כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונות שלו ולכן חשוב לדעת ולבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם. אחרי שתבינו מה הגריל הנכון ביותר עבורכם והמתאים ביותר מבחינת סוג הגריל תוכלו להתחיל בתהליך החיפוש בצורה טובה ונכונה יותר עבורכם.

 

תבינו מה התקציב שלכם

היום ישנה תחרות גדולה בכל סוגי הגרילים, על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה הנכונה והמושכלת ביותר עבורכם אנחנו ממליצים לכם לבצע בחינה של התקציב וזאת על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל הנכון ביותר והמתאים לכם ביותר מבחינה תקציבית.

 

התייעצו עם המומחים שלנו, הם פה עבורכם

עצה אחרונה ונוספת היא כמובן התייעצות עם מומחים בתחום הגרילים בפרט עם צוות המומחים שלנו שפה עבורכם וישמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר בתחום. אז אם אתם מעוניינים ברכישת גריל איכותי אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נהיה פה על מנת לעזור לכם בכל התהליך, כך שתצאו עם כל הידע על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל האיכותי ביותר עבורכם.

 

מתכון לשקדי עגל בגריל גז

כעת הגענו לחלק האחרון שבו אנחנו מלמדים אתם איך עושים מתכון לשקדי עגל בגריל גז, מושלם טעים, עסיסי ואיכותי שיגרום לכם פשוט להנות בדיוק כמו שתהנו מהם מחוץ לבית. שקדי עגל מחזיקים במרקם עשיר, עסיסי שאם מכינים אותם נכון הם גם לא מתייבשים ופשוט מהנים לעבודה וכמובן לאכילה. אז על מנת להכין את השקדים המושלמים קודם כל תכינו את המצרכים הבאים:

שקדי עגל נקיים וחתוכים לקוביות 1 קילו
מלח ½ כפית
פלפל שחור 1/3 כפית
כמון 1 כף
שמן זית 1/3 כוס

 

שלב ראשון – הכנת השקדים והשיפודים

אז בשלב הראשון בעת שאנחנו מכינים מתכון לשקדי עגל בגריל גז, אנחנו קודם כל נבצע תבלון שלהם ולאחר מכן נכין שיפודים. את התיבול נכין על ידי ערבוב של כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ולאחר מכן נבצע מריחה שלהם על ידי הסוג של המרינדה שיצרנו מהערבוב של התבלינים ביחד עם שמן הזית.

אחרי שסיימנו, נתחיל להרכיב את השיפודים. מומלץ להשתמש בשיפודי מתכת ולא בשיפודי עץ וזאת על מנת לא לקבל חתיכות עץ בתוך הבשר שלנו וכמובן על מנת למנוע טעמי לוואי שאנחנו פשוט לא רוצים של העץ השרוף. בכל שיפוד נצמיד את השקדים האחד לשני אבל לא נדחס אותם יותר מידי.

 

שלב שני – שלב הצלייה

את שלב הצלייה בעת שמכינים מתכון לשקדי עגל בגריל גז הוא שלב די פשוט. יש לבצע צלייה בחום גבוה של בערך 3 דקות מכל צד עד שיקבלו את החריכה היפה של הגריל. חשוב לשמור על הזמנים ולוודא שהם נשארים עסיסיים מבפנים ולא יבשים, לאחר מכן ניתן להוציא אותם ולהנות משיפוד מושלם.

אז כמו שאתם יכולים להבין, מתכון לשקדי עגל בגריל גז הוא מתכון קליל ונחמד במיוחד שאפשר להכין בכל רגע נתון ללא כל בעיה. אנחנו מקווים שנהניתם וכמובן שאנחנו פה עבור כל שאלה שיש לכם בין אם על מתכונים איכותיים או על גרילי גז מצוינים. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה