מתכון לשיפודי אננס במעשנת בשרים

מתכון לשיפודי אננס במעשנת בשרים הוא מתכון שהולך להדהים אתכם ולא תאמינו בכלל כמה הוא טעים ופשוט. מדובר בקינוח שיכול להתאים לערב עישון בשרים שביצעתם או אפילו לערבי פונדו שוקולד לדוגמא שתרצו לתבול בהם את השיפודים הללו. אז איך מכינים את השיפודים הטעימים והמוצלחים האלה? הכנו לכם מתכון טעים ופשוט במיוחד שלא תאמינו כמה הוא מהנה וטעים. 

 

מעשנות – כלי צלייה אהוד במיוחד בשנים האחרונות

אז מי שמאיתנו מחובר לרשתות החברתיות זכה לראות סרטונים רבים וכמובן מדריכים ושיחות רבות על כלי הצלייה ההיסטורי והאיכותי. בשנים האחרונות עקב עלייתו ברשתות החברתיות גם הביקוש אליו עולה ועולה ורבים מעוניינים להיכנס לתחום צליית הבשרים ולרכוש מעשנות איכותיות לבית שלהם בין אם למרפסת או לגינה.

אנשים הופכים עקב אותה עלייה וביקוש ברשתות החברתיות את המעשנות לחלק מתחביביהם ועישון הבשרים תופס תאוצה יותר ויותר ולנו? לנו טעים עוד יותר בארוחות בזכות זה. אבל מה שרבים לא מכירים ולא יודעים בכלל הוא שמדובר בכלי היסטורי בעל היסטוריה מרתקת במיוחד שמגיע מהעבר הרחוק מאוד.

 

היכרות היסטורית – הכירו את מעשנת הבשרים

מעשנות הבשרים אמנם ויראליות במיוחד אבל מדובר בכלי ישן מאוד שמגיע אלינו מהעבר הרחוק במיוחד. לא תאמינו אבל מי שהשתמש במעשנות אינם אלו העשירים אלא דווקא נפתיע אתכם ומדובר בכלי צלייה שהיה שייך לעניים ולחיילים.

מאחר ואוכלוסיות אלו לא היו יכולות לדעת מתי בפעם הבאה ידם תשיג מצרכים טריים כמו בשרים ודגים הם היו משתמשים באותן מעשנות על מנת לשמר את המצרכים הללו לזמן ארוך ככל האפשר וזאת עד שישיגו עוד הפעם ותהיה להם היכולת להשיג מוצרים כמו דגים ובשר אשר לא תמיד הייתה להם היכולת להשיג.

המעשנה רק בשנים האחרונות הפכה להיות כלי צלייה אהוד ועדיין גם בימים אלו אין מדובר בכלי צלייה לעשירים בלבד אלא ניתן להשיג מעשנות איכותיות כמעט בכל מחיר והן מתאימות כמעט לכל כיס.

 

המדריך לרכישה הנכונה – איך רוכשים מעשנה ראשונה

אז רכישה של מעשנה ראשונה היא יכולה להיות מעט מלחיצה בעיקר כי אנחנו לא באמת מבינים ויודעים בתחום. לכן בעיקר מאחר וראינו כי רבים מן האנשים שנכנסים לתחום לא באמת יודעים כיצד לבצע רכישה נכונה של מעשנה ראשונה הכנו לכם מספר עצות וזאת על מנת שתרגישו בטוחים יותר וכמובן תבצעו את הרכישה המתאימה ביותר עבורכם ועבורכם בלבד.

 

הכירו את תחום העישון קודם

היום בעידן הדיגיטלי אנחנו יכולים להכיר בקלות תחומים רבים ועל ידי לחיצת כפתור אפשר לקבל עולם ומלואו מלא בתוכן איכותי ושווה במיוחד. מחיפוש קצר באינטרנט וברשתות החברתיות אתם תזכו לקבל מידע רב בכל מה שקשור לתחום עישון הבשרים בכלל והמעשנות בפרט.

הכירו מעט את התחום וזאת על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם וכמובן ידע הוא כוח, והכוח יגרום לכם להסס פחות וכמובן להרגיש בטוחים יותר בתהליך הרכישה.

 

לא תמיד היקר הוא הנכון עבורכם

אם אתם מתחילים בתחום עישון הבשרים אז לא בטוח שהרכישה הנכונה ביותר עבורכם תהיה של מעשנה איכותית גדולה ומרשימה מאוד. כדאי לבצע בחינה דווקא של מעשנות מעט זולות יותר ועדיין איכותיות במיוחד המתאימות יותר לאנשים שאינם מחזיקים בהיסטוריה רבה של עישון בשרים.

ככה תוכלו להתמקצע, ללמוד מעט את התחום עוד יותר וכמובן להבין בעתיד איזו מעשנה תתאים לכם יותר ולצרכים שלכם בעולם עישון הבשרים. לשם כך אנחנו כמובן ממליצים לפנות לצוות המומחים שנמצא כאן עבורכם על מנת שתבצעו את הרכישה הנכונה ביותר והמתאימה ביותר בשבילכם.

מתכון לשיפודי אננס במעשנת בשרים – איך מכינים שיפודי פירות במעשנה הביתית?

אז הגענו לחלק האחרון והוא באמת הכנה של מתכון לשיפודי אננס במעשנת בשרים. איך מכינים שיפוד פירות כזה בבית שלנו במעשנה הביתית? מדובר במתכון שיכול לשמש כקינוח וכמובן כתחליף לבשר למי שלא אוהב או אוכל בשר ורצה להתפנק עם פרי טעים. אז תכינו קודם כל את המרכיבים הבאים:

אננס שלם חתוך לקוביות
סוכר חום 2 כפיות
אגוז מוסקט 1 כפית
קינמון 1 כפית
חומץ בלסמי (לא חובה) 0.5 כפיות
חמאה מומסת (לא חובה) 50 גרם
רום קוקוס (מאליבו) 2 צ’ייסרים

 

שלב מספר 1 – הכניסו את הקוביות למרינדה

קודם כל בעת שאנחנו מכינים מתכון לשיפודי אננס במעשנת בשרים אנחנו צריכים להכין מרינדה טובה ואיכותית. את המרינדה אנחנו מכינים מכלל המרכיבים שיש לנו למעלה כעת את החומץ בלסמי וכמובן החמאה לא חובה להכניס וניתן להשתמש לאחר מכן או לא להשתמש גם בכלל.

לאחר מכן נכניס את חתיכות הפרי שלנו בפנים, ניתן להם לספוג מעט את הטעמים ולאחר מכן נתחיל בהכנת השיפודים עצמם. את השיפודים במידה ומשתמשים בשיפודים מעץ מומלץ להשרות מעט במים לפני על מנת שלא תקבלו שבבים לתוך חתיכות האננס.

 

שלב מספר 2 – שלב הצלייה

השלב השני בהכנה של מתכון לשיפודי אננס במעשנת בשרים הוא ביצוע צלייה של השיפודים. נכניס אותם למעשנה שלנו שחוממה קודם, ניתן להם כמה דקות על מנת לקבל את הצריבה והקרמול מסביב ולאחר כמה דקות אפשר להוציא את הקינוח, לחלק לכולם ולתת להם להתענג על שיפוד מתוק ומשגע במיוחד.

אז לסיכום, מתכון לשיפודי אננס במעשנת בשרים הוא מתכון קליל וטעים במיוחד אתם רואים שמדובר בעבודה לא קשה בכלל. תנסו את זה ולא תאמינו כמה זה טעים ולכל חובבי האננס יהיה עוד טעמים חדשים לנסות. אפשר להכין את זה גם עם פירות נוספים ולטבול בשוקולד ושלל דיפים נוספים, אז בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה