מתכון לשיפודי אננס בגריל פחמים

מתכון לשיפודי אננס במנגל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר מפתיעים שתוכלו להנות מהם. מדובר בקינוח שאנחנו מאוד אוהבים והאורחים תמיד מופתעים מכמה הוא טעים וכמובן מתאים בטעמים שלו לארוחה שביצענו. זה לא חייב להיות קינוח כמובן, הוא יכול להיות גם תחליף נהדר למי שלא אוכל בשר ומעוניין כן להנות משיפוד טעים ואיכותי על האש. אז בואו נתחיל ונגלה לכם איך מכינים את השיפודים האלה. 

 

מנגל פחמים – היכרות קצרה עם מנגל נוסטלגי במיוחד עבור כולנו

אז כולנו מכירים את מנגל הפחמים, מדובר במנגל אהוב ואהוד מאוד שמעלה לכולנו המון זכרונות בחיים מתקופות פשוטות עבור כולנו. כולנו זוכרים את מנגל הנירוסטה, מנגל קטן וכסוף שזרוק בחלק האחורי של הרכב ושאנחנו היינו לוקחים איתנו לכינרת על מנת לעשות שם על האש, לפארקים וגינות בשבתות ובחגים וכמובן שהיה מלווה אותנו בכל יום עצמאות ונותן לנו את האפשרות להכין ארוחות בשרים מטריפות ומהנות במיוחד.

מנגל הפחמים הוא המנגל שמעלה לנו את הנוסטלגיה שמקושרת לזמנים אהובים יותר ובעיקר זמנים פשוטים יותר.

 

מנגל הפחמים של היום – הכירו את המנגל החדש

אז נכון במקרים רבים המנגלים הקטנים והיפים מנירוסטה והפשוטים הללו הם בדיוק מה שאנחנו רוצים, אוהבים וזוכרים וכמובן שעדיין אפשר למצוא אותם בקלות רבה. אבל רבים מן האנשים בוחרים להשתדרג ולרכוש דווקא מנגל פחמים חדש, איכותי יותר וכמובן מתקדם יותר עבור הבית שלכם. הם מביאים את המנגלים הללו למרפסות או לגינות שלהם וכמובן הם מכינים ארוחות בשרים מטריפות ומטורפות ללא כל קושי אבל עם הנאה גדולה עוד יותר.

המנגלים של היום מחזיקים בעיצובים חדשניים יותר וכמובן בטכנולוגיות שופכות את הצלייה לקלילה עוד יותר וכמובן מהנה וטעימה. אפילו הפחמים עברו שדרוגים רבים וישנם סוגים שונים של פחמים שונים המתאימים לצליות ובשרים שונים ובכך הופכים את הארוחה לטעימה ומהנה עוד יותר.

 

רכישת מנגל חדש לבית – עצות שיהפכו את הרכישה לקלילה

אז אם החלטתם לבצע את רכישה של מנגל חדש לבית שלכם מדובר ברכישה חכמה מאוד שיכולה להפוך את החיים שלכם למהנים עוד יותר. מכיוון שאנחנו יודעים שיש המון שאלות והמון בעיות בתחום הזה שמגיעות מחוסר ידע הכנו לכם מדריך קצר וטיפים קצרים שיהפכו את הרכישה להרבה יותר קלילה ופחות מפחידה.

 

תבחרו את הסוג הנכון ביותר עבורכם

קודם כל אנחנו ממליצים להבין את הסוגים השונים שיש בשוק ולפיהם לבחור את המנגל המתאים ביותר עבורכם. על מנת לרכוש מנגל איכותי לא צריך לעבוד קשה אבל צריך להבין שיש מספר סוגים שהם שחקני המפתח היום בשוק המנגלים כמו מנגל הגז, מנגל הפחמים הביתי והאיכותי וכמובן מעשנות הבשרים. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו ואין רכישה שהיא נכונה יותר או נכונה פחות אלא יש את הסוג שמתאים יותר לכם.

 

התייעצו עם מומחים בתחום

אנחנו מזמינים אתכם קודם כל לפנות אל צוות המומחים שלנו שנמצא כאן על מנת לעזור לכם בכל הליך הרכישה ולהפוך אותו לקליל ונעים יותר. אנחנו כאן לענות לכם על כל שאלה וכמובן ללוות אתכם בכל התהליך על מנת שתצאו מרוצים ועם מנגל איכותי ומתאים עבורכם.

כמובן שניתן להתייעץ עם מומחים נוספים מהקבוצות הייעודיות בפייסבוק לדוגמא או עם מכרים וחברים שמגיעים מהתחום וביצעו רכישות דומות בעבר. בכל מקרה לכל שאלה ולהליך ליווי שירותי אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו וניתן לכם מענה לכל צורך ונתאים לכם את המנגל הטוב ביותר עבורכם.

 

מתכון לשיפודי אננס במנגל פחמים – לא תאמינו איזה קינוח משגע

אז הגענו לחלק האחרון וזה באמת הכנה של מתכון לשיפודי אננס במנגל פחמים. מדובר במתכון קליל מאוד וטעים במיוחד שאתם לא תאמינו בכלל כמה הוא מהנה ואיזה קינוח משגע. הסוכרים הופכים לקרמל והטעם הוא פשוט מושלם ונמס לכם בפה. אז איך עושים את זה? תחילה אספו את המרכיבים הבאים:

אננס שלם חתוך לקוביות
סוכר חום 2 כפיות
אגוז מוסקט 1 כפית
קינמון 1 כפית
חומץ בלסמי (לא חובה) 0.5 כפיות
חמאה מומסת (לא חובה) 50 גרם
רום קוקוס (מאליבו) 2 צ’ייסרים

 

שלב ראשון – מרינדה ושיפודי אננס

בשלב הראשון בעת שאנחנו מכינים מתכון לשיפודי אננס במנגל פחמים אנחנו קודם כל ניקח את המרכיבים של הסוכר, האגוז, הקינמון והרום ונייצר מהם מרינדה שמחכה לקבלת האננסים. לאחר שסיימנו עם המרינדה נוסיף את האננסים וניתן להם שעה לשבת בפנים ולקבל מעט טעמים.

אחרי זה נשפד אותם בשיפודים אחד אחרי השני כאשר אם משתמשים בשיפודי עץ מומלץ להשרות את השיפודים שעה קודם לכן במים על מנת ששבבים לא יתפסו באננסים שלנו.

 

שלב שני – צליית שיפודי אננס

אז כעת בהכנה של המתכון לשיפודי אננס במנגל פחמים אנחנו נתחיל לצלות את שיפודי האננס שלנו. איך עושים את זה? מאוד פשוט, אנחנו ניקח את השיפודים ונניח אותם על המנגל (כן ממש כמו אם היינו מכינים פרגיות לדוגמא) וניתן להם צריבה משני הצדדים של בערך דקה מכל צד.

לפני הצלייה ניתן למרוח חמאה מומסת למי שרוצה וחומץ בלסמי אבל זה ממש לא חובה וזה פשוט טעים גם ככה. השיפודים מוכנים כשהסוכר בעצם מתקרמל לנו ונהיה על האננסים חריכה של הקרמל עצמו.

אז הנה לכם, מתכון לשיפודי אננס במנגל פחמים שהוא קינוח מהנה ויכול גם להתאים לאנשים שלא אוכלים בשר או רוצים לשבור מעט את השגרה. ניתן להכין את השיפודים גם לצד פונדו שוקולד או כל דבר אחר שאתם אוהבים עם הפירות שלכם. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה