מתכון לשיפודי אננס במנגל גז

מתכון לשיפודי אננס במנגל גז הוא מתכון קליל ומדהים שאתם לא תאמינו בכלל כמה מהנה הוא יכול להיות. נכון כשאנחנו מסתכלים על המנגל שלנו אנחנו אוטומטית רואים כיצד ניתן להכין עליו בשרים אבל אתם לא תאמינו שגם אפשר להכין ארוחות מדהימות של פירות איכותיים במנגל שלכם. אז איך עושים את זה אתם שואלים? הכנו לכם מתכון קליל ופשוט טעים. 

 

מנגל גז – בואו ונכיר את המנגל האהוב שלנו

לפני שבכלל נספר לכם את הדרכים להכין מתכונים כמן המתכון לשיפודי אננס במנגל גז נספר מעט על מנגל הגז. מדובר במנגל שכולנו יצא לנו לראות אצל החברים או המשפחה ומדובר בעיקר במנגל המבוקש ביותר בשנים האחרונות על ידי הציבור.

אנשים רבים בוחרים לרכוש מנגל כז איכותי מסיבות רבות ומגוונות ובעיקר הוא מחזיק ביתרונות רבים שאנשים לא מבינים בכלל עד כמה הם משמעותיים. הוא התחליף מספר אחד בימים אלו למנגל הפחמים והוא פשוט נוח לשימוש וכמובן פשוט במיוחד גם עבור אלה שמסתבכים עם הכנת בשרים.

 

כמה יתרונות של המנגל המושלם הזה

אז חשוב להדגיש שלמנגל הזה יש יתרונות רבים שאתם בכלל לא תאמינו עד כמה הם הופכים את חווית הצלייה לקלילה. הוא נוח לשימוש ברמות שאי אפשר להסביר בכלל, נוח לתפעול ולא צריך להיות מומחה בהדלקת מנגלים על מנת לתפעל אותו.

כל שצריך הוא חיבור לגז אם על ידי בלון גז חיצוני או שאפשר לחבר אותו לתשתית הגז הביתית. ההתעסקות עם הפחמים הולכת ובמקום זה יש לנו חיבור לגז ועל ידי סיבוב קצר של צינור הגז והפעלה של המנגל בלחיצת כפתור הוא מוכן ומזומן לכל שעולה על רוחכם.

 

עיצובים נוחים שמתאימים לכולם

מנגלי הגז אינם רק נוחים לשימוש הם גם מחזיקים בעיצובים חדשניים ומודרניים שמתאימים באופן מושלם למרפסת או לגינה שלכם. תוסיפו לכך שהעיצובים הללו לא יגרמו לכם לעבוד קשה בשינוי של העיצוב ולא תצטרכו לעצב מחדש על מנת שיתאימו לבית שלכם הם גם מחזיקים בטכנולוגיות חדשניות ואיכותיות שהופכות את הליך הצלייה להליך קליל עוד יותר ונוח ברמות היסטריות.

 

אני רוצה לרכוש מנגל חדש אבל אני לא מבין בתחום, מה עלי לעשות?

הרצון לרכוש מנגל איכותי לבית מלווה הרבה פעמים בחששות ופחדים וחוסר הבנה ולכן העניין יותר פחד מסויים והרבה אנשים בוחרים שלא לבצע את הרכישה. על מנת לעזור לכם עם התהליך הכנו לכם מספר עצות, טיפים שיעזרו לכם בכל מה שקשור לרכישה של המנגל הראשון שלכם.

 

סוג המנגל – התאמה בין הצרכים שלכם לבין הסוג הנכון עבורכם

אז קודם כל חשוב מאוד לבצע בחינה של סוגי המנגלים השונים ולהבין איזה מנגל הוא המתאים ביותר עבורכם. יש כיום בשוק 3 סוגי מנגלים עיקריים שהרוב בוחרים לרכוש והם מנגל הפחמים, מנגל הגז האיכותי וכמובן מעשנות הבשרים. לכל אחד יתרונות וחסרונות וחשוב להבין שלא מה שמתאים לאחד מתאים לאחר ולכן חשוב לדעת ולבחור את המנגל המתאים ביותר בשבילכם.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

אנחנו מזמינים אתכם כמובן לפנות לצוות המומחים שלנו על מנת שילוו אתכם בכל התהליך וכמובן יתנו לכם את העצות שלהם על הרכישה. הם יוכלו להתאים לכם את סוג המנגל וכמובן את המנגל המתאים ביותר עבורכם בהתאם לתכונות שאתם תיארתם וכמובן לכיס שלכם ולכלל הרצונות שיש לכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו וכמובן שהצוות המקצועי יהיה פה עבורכם ויעזור לכם בכל התהליך עצמו.

 

מתכון לשיפודי אננס במנגל גז – איך מכינים את השיפודים המושלמים האלה?

אז נכון להכין מתכון כמו מתכון לשיפודי אננס במנגל גז זה נשמע מעט מוזר אבל מדובר גם בקינוח מושלם וגם בשיפודים שמהנה במיוחד לנשנש. ניתן להכין את השיפודים הללו בקלות מאוד ולא תאמינו בכלל איזה טעם נהדר הצריבה של המנגל נותנת להם. אז איך מכינים את זה אתם שואלים? נתחיל במצרכים הבאים:

אננס שלם חתוך לקוביות
סוכר חום 2 כפיות
אגוז מוסקט 1 כפית
קינמון 1 כפית
חומץ בלסמי (לא חובה) 0.5 כפיות
חמאה מומסת (לא חובה) 50 גרם
רום קוקוס (מאליבו) 2 צ’ייסרים

 

שלב ראשון – מרינדה לשיפודי האננס

אז בשלב הראשון בעת הכנת מתכון לשיפודי אננס במנגל גז, אנחנו קודם כל נעשה “מרינדה” מתוקה על ידי כלל המרכיבים שיש למעלה. המרינדה תהיה לסוג של אמבטיה שתביא לאננס טעמים נוספים לפני הצריבה. נערבב את הכל ביחד וניתן לאננס שלנו לנוח בפנים בקוביות למשך חצי שעה בערך אפשר גם שעה על מנת לקבל את הטעמים כמו שצריך.

לאחר מכן, נשתמש בשיפודים (מומלץ אם משתמשים בשיפודי עץ לשים אותם במשך שעה במים על מנת שלא יצאו שבבים לאננס עצמו). וכעת נעבור לחלק של הצריבה על המנגל.

 

שלב שני – צליית האננס על המנגל

כעת השיפודים מוכנים, האננס רק מחכה לעלות למנגל ולקבל את הצריבה. בחלק זה של המתכון לשיפודי אננס במנגל גז כל מה שנעשה הוא להניח את השיפודים על האש שלנו למשך כ-דקה מכל צד עד שסוכרים בעצם יתקרמו ותיווצר לנו חריכה יפה על האננס. ניתן להבריש את האננס בחומץ הבלסמי ובחמאה המומסת אך ממש לא חובה, גם ככה הוא יהיה פשוט טעים.

אז כמו שאתם רואים מתכון לשיפודי אננס במנגל גז הוא יכול להיות קינוח טעים, יצירתי ומזמין עבור כל מי שמגיע להתארח. אנחנו מזמינים אתכם לנסות את הקינוח הזה ואנחנו מחכים לשמוע מכם איך היה. לכל שאלה כמובן אתם מוזמנים לפנות אלינו לראות מתכונים נוספים באתר, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה