מתכון לקבב רומני בגריל גז

מתכון לקבב רומני בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר כיפיים שאפשר לעשות. מי מאיתנו לא מכיר את הקבב הרומני המדהים עם טעם השום הנהדר שלוקח אותנו למקומות אחרים ומונע מאיתנו להתנשק במשך כמה שעות טובות.

לכל חובבי השום מדובר במתכון מושלם עבורכם ואוהבי הבשר ביחד עם השום עוד יותר טוב. אז בואו נתחיל במתכון הנהדר הזה. 

 

גריל גז – אולי הגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות 

אז מי לא מכיר את גריל הגז? מדובר בגריל מדהים אשר היום אנשים נוהרים לרכוש אותו בחנויות השונות. הם מפוזרים בכל עבר וכמעט כולם מעדיפים את הגרילים הללו על גרילים אחרים. אז כן, כולנו מכירים את הגריל הישן והטוב שהיינו רוכשים בקיוסקים השונים, אבל היום עם העידן הטכנולוגי אנחנו התחלנו להתקדם וגם עולם הגרילים לא נשאר מאחור, את הפחמים החליף הגז ואת הנייר טואלט והשמן החליף המצב המובנה בפנים. כל שנשאר? הוא להדליק ולהכין את האוכל. 

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

נוחות ללא פשרות – לא סתם סלוגן 

אז לגריל הגז יש יתרונות רבים שגורמים לאנשים להעדיף אותו על גרילים מסוגים אחרים. היתרון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא מגיע בעניין הנוחות. הנוחות של גריל הגז היא מקסימלית, אין דברים כאלה וקשה לתאר כמה הגרילים האלה הם נוחים לשימוש. תדמיינו שבמקום להדליק את הפחמים, לחכות שהם יהיו מוכנים לבוערים מספיק ובלי כל הריח של העשן, בשניות אפשר להתחיל להכין את הסטייק שכלכך רציתם, ואפשר בספונטניות להתחיל להכין ארוחות בשרים מדהימות. 

 

רכישה של גריל גז איכותי לבית – כמה היא תעלה לנו? 

אז עכשיו אחרי שהחלטתם שהגיע הזמן לרכוש את גריל הגז לבית שלכם נשארה השאלה של כמה יעלה לנו לרכוש אחד. אז קודם כל, חשוב לנו לנפץ את המיתוס הקיים בתחום. הדעה הרווחת בתחום הזה היא שגרילי גז איכותיים היא נחלתם של עשירים אך חשוב להדגיש שהיום המצב הוא שונה לגמרי ואפשר כמעט בכל תקציב לרכוש גריל גז איכותי ונהדר. אז עכשיו בואו ניתן לכם כמה עצות מועילות לפני הרכישה של גריל הגז הבא שלכם. 

 

עצה מספר 1 – התייעצו עם מומחה בתחום 

אז העצה הראשונה שלנו היא תמיד אבל תמיד להתייעץ עם איש שמבין. נכון, היום בעידן האינטרנט יש המון מידע על כל תחום שתרצו ואפשר לעשות דוקטורט דרך גוגל, אבל יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם. לכן אם אין לכם את הידע בכדי לרכוש את גריל הגז הבא שלכם תדברו עם אדם שמבין ורכש בעבר כבר גריל גז. לא מכירים אחד? אין שום בעיה צוות המומחים שלנו ישמח לעזור ולסייע לכם בבחירת הגריל הטוב ביותר עבורכם. 

 

עצה מספר 2 – תקציב לפני הכל 

לפני שבכלל התחלתם לחפש את גריל הגז הבא שלכם, תראו כמה אתם מעוניינים בכלל להשקיע. מדובר בשוק עצום של גרילי גז מסוגים רבים וחברות רבות פועלות בתחום זה בשוק. כאשר השוק כלכך רווי החברות הרבות נלחמות על כל סוגי הלקוחות ולכן ניתן למצוא גרילים איכותיים במחירי רצפה במקרים מסויימים ולכן חשוב קודם כל לבחור תקציב ורק לאחר מכן להתחיל לחפש את הגריל המושלם עבורכם.

 

גרילי גז של וובר לפי מחיר

מתכון לקבב רומני בגריל גז – איך מכינים את הקבב המופלא הזה? 

אז לפני שבכלל נדבר על מתכון לקבב רומני בגריל גז אנחנו חייבים לספר לכם קצת על הקבב הרומני ולמי הוא מתאים בכלל. אם אתם אוהבים את הטעם של השום הקבב הרומני הוא נועד בדיוק עבורכם. מדובר בבשר שומני שמגיע עם לא הרבה תיבול שבעיקרו מורכב משום והמון ממנו, לא מומלץ לפני דייטים או אם יש לכם תכניות לפגוש אנשים לאחריו, אם אין לכם? תרוצו על הקבב הזה אתם לא תאמינו איך תהנו ממנו. 

בשר שומני טחון  1 קילו 
שום כתוש  8 שיניים 
אבקת שום  כפית 
אורגנו  כפית 
סודה לשתייה  כפית 
מים  חצי כוס 
מלח  לפי טעם 
פלפל שחור  לפי טעם 
שומן כבש 100 גרם 

 

שלב ראשון: הכנת בלילת הקבב הרומני 

אז בשלב הראשון של מתכון לקבב רומני בגריל גז אנחנו נכין את בלילת הבשר של הקבב הרומני. ניקח את הבשר הטחון ונערבב אותו על כלל המרכיבים שיש לנו במתכון. חשוב מאוד לערבב כמו שצריך כדי שכל המרכיבים יכנסו לכל הבשר והטעם יהיה אחיד לאחר הצלייה בכל ביס. סיימתם להכין את הבלילה? תכניסו את הבלילה למקרר לשעה.

 

שלב שני: הכנת קבבים 

אז בשלב השני של מתכון לקבב רומני בגריל גז אנחנו נתחיל בהכנת הקבבים עצמם. איך עושים את זה? לוקחים את הבשר שלנו ומתחילים לעשות קבבים עגולים באופן שווה. אחרי שסיימתם לעבור על כל הבשר שלכם תסדרו בתבנית או קערה שיכולה להכיל את הכל ותכניסו למקרר לאחר כיסוי לעוד כמה שעות. במקרר הקבבים יקבלו וישמרו על הצורה וחשוב יותר, ימשיכו לספוג את הטעמים כמו שצריך.

 

שלב שלישי ואחרון: צלייה של הקבבים 

אז החלק האחרון בהכנה של קבב רומני הוא להדליק את גריל הגז ולהתחיל בצלייה. ניתן לו צלייה על האש על כל הצדדים ככה שישחים ויהיה מוכן מבפנים. תחממו טוב את גריל הגז מלפני, תנחו את הקבבים ותתנו להם את הזמן שהם צריכים. 

 

אז הנה לכם מתכון לקבב רומני בגריל גז, מתכון טעים איכותי והכי חשוב? רומני אסלי. מדובר באחד מן הקבבים המוכרים ביותר ואם אתם מעוניינים לאכול קבב אמיתי וטוב, קבב רומני הוא אופציה נהדרת וטעימה במיוחד, רק תנסו ותראו שאתם לא תפסיקו לאכול. 

מתכון לקבב רומני בגריל גז
מתכון לקבב רומני בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה