מתכון לקבב עוף במעשנת בשרים

מתכון לקבב עוף במעשנת בשרים הוא מתכון שנשמע לא קשור אבל קבב עוף במעשנת בשרים מקבל טוויסט פשוט נהדר עם טעמי העישון. ההליך אינו מורכב והמתכון הוא פשוט במיוחד אבל הטעם הוא נהדר ולא תאמינו עד כמה. אז אם אתם רוצים לנסות משהו קצת אחר במעשנה הביתית שלכם, מדובר במתכון המושלם ביותר עבורכם.

 

כלי בעל היסטוריה מרתקת במיוחד

אז לפני שנפנה בכלל למתכון לקבב עוף במעשנת בשרים אנחנו נספר לכם קצת על המעשנות בשרים וניתן לכם לגלות עליהן מעט דברים חדשים. אז קודם כל שתדעו שמדובר בכלי צלייה עתיק וותיק במיוחד שנמצא איתנו כבר שנים ארוכות ולו היסטוריה מדהימה.

מי שהיו משתמשים בעבר באותו כלי הצלייה הם דווקא חיילים ומשפחות דלות אמצעים וזאת על מנת לשמר את הבשרים והדגים שלהם לזמן ארוך ככל הניתן. הליך העישון סייע להם לשמור על המוצרים הללו עד לפעמים הבאות שידם יכלה להשיג את המוצרים הטריים האלה.

 

כלי ויראלי בטירוף

המעשנות היום גם הפכו להיות מאוד ויראליות וזה מה שגרם לביקוש אליהן לעלות משמעותית. המעשנות היום מחזיקות בסרטונים רבים ברשתות החברתיות וזה לצד מתכונים רבים ואפילו סרטוני הדרכה מסוגים שונים ההופכים את המעשנות לוויראליות ונצפות במיוחד.

מתכונים שוברי שגרה, מגרים מאוד ומעניינים במיוחד גורמים להרבה יותר אנשים לרצות וללמוד ולהבין את התחום ואף להיכנס לקהילות ייעודיות. עם זה גם ישנו ביקוש גדול להצטרף לאותן קהילות מעשנים ורבים מן האנשים עקב הויראליות הרבה הזו נכנסים לקבוצות שונות בפייסבוק ולומדים על התחום.

 

המעשנות של היום – הכירו את הכלי המשודרג

אז המעשנות של היום באמת עשו קפצת מדרגה מהעבר והן כבר ממש הפכו להיות כלי צלייה מועדף אצל רבים. בשל כך התחילו להשתלב טכנולוגיות צלייה חדישות ורבות במעשנות השונות וכל זה לצד עיצובים חדשניים ונוחים במיוחד של המעשנות עצמן. העיצוב המודרני נותן למעשנות להשתלב בנוף של המרפסות והגינות שלנו וכל זה לצד טכנולוגיות שהופכות את הליך הצלייה למהנה עוד יותר ופשוט בהרבה.

 

מעשנה ראשונה – איך רוכשים?

אז הכנו לכם מספר עצות אם החלטתם לרכוש את המעשנה הראשונה שלכם. כלל העצות שלנו מבוססות על הניסיון הרב שיש לנו בתחום והן לא מהוות מחייבות לאף אחד אלא באמת הן כאן על מנת לעזור לכם בכל הליך הרכישה.

 

תחקרו מעט לפני שאתם רוכשים

אז קודם כל חשוב שתחקרו ותלמדו מעט את תחום עישון הבשרים ותבינו קצת יותר על התחביב מאשר שזה מגניב ומצטלם יפה. חשוב להבין איך התהליך עובד, כיצד מעשנות בנויות וכיצד משתמשים בהן וזאת על מנת לייצר לעצמכם את התחביב ולהנות ממנו באופן המיטבי. אחרי שיהיה לכם מעט ידע וניסיון יהיה לכם גם תהליך רכישה פשוט יותר כי באמת תדעו על מה אתם מדברים.

 

הכינו תקציב מראש

הכנת התקציב מראש היא קודם כל מבחינה כלכלית כדאית יותר. היום בעידן המודרני ניתן לרכוש מעשנות כמעט בכל תקציב ולכן חשוב מאוד לבצע בחינה של התקציב מראש ולראות כמה בדיוק אתם יכולים ומעוניינים להשקיע במעשנה החדשה שלכם. במיוחד בגלל שמדובר במעשנה ראשונה על מנת לא לקפוץ מעל הפופיק עדיף להשתמש בתקציב מוגבל באופן יחסי וזאת על מנת ללמוד את רזי התחום ולקבל מעט ניסיון.

 

התייעצו עם הצוות המקצועי שלנו

אנחנו כאן על מת לענות לכל שאלה שיש לכם בתחום. הצוות המקצועי שלנו נמצא פה עבורכם והוא בעל ניסיון רב בתחום המעשנות בפרט וכלי הצלייה בכלל. המטרה שלנו לתת לכם את השירות האיכותי והמקצועי ביותר וכמובן שתצאו מרוצים ככל הניתן.

 

מתכון לקבב עוף במעשנת בשרים – לא תאמינו כמה זה פשוט וכמה זה טעים

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון והוא הכנה של מתכון לקבב עוף במעשנת בשרים. מדובר בקבב מעט שונה אבל עם טעמים מדהימים במיוחד. אפשר לאכול אותו עם פחמימה בצד או עם הסלטים האהובים עליכם, זה באמת לא משנה מה שבטוח הוא פשוט מושלם ואנחנו ממליצים לכם לנסות אותו. לשם כך אתם תצטרכו את המרכיבים הבאים:

פרגיות טחונות כ-קילו
בצל קצוץ 1
פטרוזיליה צרור יפה
שום כתוש 3 שיניים
מלח 1 כפית
פלפל 1/3 כפית
כמון ½ כפית
ביצה 1

 

שלב ראשון – הכנת הקבבים למעשנה

בשלב הראשון בעת שמתחילים לעבוד על המתכון לקבב עוף במעשנת בשרים אנחנו נכין את הקבבים עצמם. לשם כך ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם טוב טוב עד שתהיה לנו אחלה של בלילה אחידה. סיימתם? כעת תתנו לבלילה לנוח כמה דקות ואז תכינו את הצורה של הקבבים המועדפת עליכם. ניתן לשפד אותם, ניתן להכין אותם בכל צורה שרוצים. אחרי שסיימתם תתנו להם לנוח ולקבל את הצורה.

 

שלב שני – עישון הקבבים

בשלב השני בהכנה של המתכון לקבב עוף במעשנת בשרים אנחנו צריכים לבצע חימום של המעשנה לחום של כ-120 מעלות. לאחר מכן כשהיא התחממה נכניס את הקבבים פנימה וניתן להם להתבשל בפנים. כמה זמן הליך העישון לוקח? בחום הזה הוא אמור לקחת בערך כשעה אבל זה תלוי בעובי וגודל הקבבים שהכנתם. אחרי שסיימתם אפשר להוציא, להגיש לכולם ולהנות מארוחה טעימה ובריאה.

אז הנה לכם המתכון לקבב עוף במעשנת בשרים. מתכון פשוט מאוד וטעים במיוחד ולא צורך מאיתנו התאמצות מיותרת. בנוסף לכל זה מדובר במתכון שאפשר לאכול עם כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו ולכן אנחנו מאוד ממליצים לנסות את זה. מקווים שהיה לכם טעים, ובתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה