מתכון לקבב עוף בגריל גז

מתכון לקבב עוף בגריל גז הוא מסוג המתכונים שאנחנו בוחרים להכין כשאנחנו רוצים משהו קצת יותר קליל מבשר בקר. קבב עוף אם יודעים להכין אותו כמו שצריך אפשר להכין סוגים שונים וטעימים במיוחד וכל זה ללא מאמץ מיוחד. אז אם בא לכם לשבור את השגרה מבשר ואתם רוצים לאכול קצת עוף, קבב העוף יכול להיות מושלם מאוד עבורכם.

 

גריל הגז – היכרות קצרה עם הגריל הפופולארי ביותר

אז לפני שאנחנו מתחילים בכלל בכל ההכנות של המתכון לקבב עוף בגריל גז אנחנו נדבר מעט ונספר לכם על גריל הגז המופלא. גריל הגז הוא הופך למבוקש יותר ויותר והוא פופולארי ברמות שאי אפשר להסביר וצובר תאוצה בשנים האחרונות.

הוא הפך להיות התחליף האולטימטיבי לגריל הפחמים ואתם לא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט ונהדר. הוא מתאים לנו למרפסת או לגינה והוא כלכך נוח לתפעול שאנחנו באמת לא נרצה להחליף אותו יותר בשום דבר אחר.

 

יתרונות רבים לכלי צלייה מיוחד

אז אפשר להגיד הרבה דברים על גריל הגז אבל באמת שאין כמעט דברים רעים שאפשר להגיד עליו. הוא נוח לשימוש ברמות שאי אפשר להסביר, הוא קל לתפעול עוד יותר ממה שחשבתם והחלק הכי טוב? הוא לא מצריך מאיתנו עבודה קשה על מנת להדליק אותו.

בדיוק כמו הכיריים במטבח ככה גם גריל הגז נדלק בשנייה ותוך דקות מוכן להכין לכם את כל מה שתרצו. אם זה לא מספיק, הגריל הוא פשוט תחליף אולטימטיבי לגריל הפחמים ואפשר להכין איתו ארוחות בשרים ספונטניות במיוחד.

 

חשדנות ומודרניות זה שם המשחק

גרילי הגז של היום מחזיקים בחדשנות ומודרניות שאין כמותה. הם קודם כל באים בעיצובים מודרניים וחדשניים יותר ובכך הם יכולים להשתלב בנוף של המרפסת או הגינה באופן יעיל ונהדר.

בנוסף לזה יש לכם המון טכנולוגיות חדישות מסוגים שונים שהופכים את הצלייה לאיכותית וקלה עוד יותר מבעבר מה שהופך את החוויה לעוד יותר מהנה ופשוטה ממה שהיה פעם. והטעם? הטעם של הבשרים לא נפגם בכלל ויש כאלה שאף מעדיפים אותו מטעם הפחמים.

 

המדריך לרכישת הגריל הביתי

כולנן יודעים כמה זה קשה לפעמים לבצע רכישה של גריל חדש במיוחד אם אין לכם רקע או ניסיון בתחום. כמו כל דבר בחיים שאנחנו לא מבינים הוא עלול להפחיד אותנו. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בכל תהליך הרכישה מתחילתו ועד סופו.

 

בחירת סוג הגריל – חשוב לבחור את המתאים ביותר

קודם כל תבחרו את הגריל המתאים והנכון ביותר עבורכם מבחינת הסוג. נסביר, היום יש 3 שחקנים ראשיים בשוק הגרילים – גרילי גז, פחמים ומעשנות בשרים. לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות השונים שלו ואנחנו ממליצים לכם לבצע סקירה ולהבין מי מהם מתאים יותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם. זאת לא שאלה של נכון או לא נכון אלא מה מתאים לכם באמת בהתאם לעצמכם.

 

בחירת תקציב – חשוב לעשות תקציב מראש

השוק היום רווי בגרילים שמתחילים ממחירים נמוכים במיוחד ויכולים להגיע להוצאה ענקית ומשמעותית של עשרות אלפי שקלים. חשוב להבין בהתאם לכיס שלכם ולצרכים שלכם כמה אתם יכולים ומעוניינים להשקיע.

אל תנסו לרכוש גריל שלא מתאים לכם תקציבית כי אחרת אתם פשוט תתבאסו ולא תהנו ממנו יותר. כמובן שאם תכינו את התקציב מראש תסגרו לעצמכם הרבה מאופציות שלא רלוונטיות לכם וככה תוכלו לבצע את הבחירה של כלי הצלייה שלכם באופן הטוב ביותר עבורכם.

 

מתכון לקבב עוף בגריל גז – מתכון פשוט מושלם

אז הגענו לחלק האחרון והוא מתכון לקבב עוף בגריל גז. קבב עוף הוא יותר פשוט מקבב בקר, יש לו יתרונות רבים כמו זמן צלייה נמוך יותר וכמובן שהוא גם פחות שומני באופן יחסי. בהתאם לכך רבים מן האנשים רוצים לאכול קבב עוף טעים ואיכותי עם טעמים טובים ולכן החלטנו לתת לכם את המתכון הנהדר הזה שטיפה ישנה לכם את האווירה. לשם כך הכינו את המצרכים הבאים:

פרגיות טחונות כ-קילו
בצל קצוץ 1
פטרוזיליה צרור יפה
שום כתוש 3 שיניים
מלח 1 כפית
פלפל 1/3 כפית
כמון ½ כפית
ביצה 1

 

שלב ראשון – הכנת הקבבים

אז השלב הראשון בעת שמכינים את המתכון לקבב עוף בגריל גז הוא קודם כל הכנת הקבבים עצמם. לשם כך לוקחים את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ומתחילים לערבב אותם ביחד עד שיגיעו לעיסה אחת ואחידה. מטרת הביצה היא בעיקר לשמור על התמיסה ולא לתת לקבבים שלנו להתפרק. סיימתם? מעולה כעת תתנו לה מעט לנוח ותכינו את הקבבים איך שאתם אוהבים אם על שיפודים או בצורה שאתם אוהבים. כעת ניתן לעבור לשלב הבא.

 

שלב שני – צלייה של הקבבים

כעת אנחנו מתחילים במתכון לקבב עוף בגריל גז לצלות את הקבבים. שלב הצלייה הוא פשוט, אנחנו נחמם את גריל הגז שלנו וניתן להגיע לטמפרטורה הרצויה. כעת נניח את הקבבים שלנו בעדינות וניתן להם להיצלות על הרשת. קבב העוף אמור תוך 2-3 דקות מכל צד כבר להיות מוכן וניתן להוציא אותו ולהגיש אותו. אנחנו ממליצים להגיש אותו עם לחם טוב שאוהבים לצד סלטים שאוהבים או אפילו לצד פחמימה טובה אבל גם ככה הוא פשוט מושלם.

אז הנה לכם, מתכון לקבב עוף בגריל גז שהוא גם פשוט וגם טעים ובאמת שאין איפה להסתבך. אנחנו מאוד מקווים שנהניתם מהמתכון ונשמח לשמוע ממכם חוויות וכמובן המלצות על מתכונים נוספים. שיהיה לכולם בתיאבון ומחכים לכם!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה