מתכון לקבבוני טלה במעשנת בשרים

מתכון לקבבוני טלה במעשנת בשרים הוא לא המתכון הקלאסי למעשנה אבל גם בכלי הצלייה הזה ניתן להכין קבבונים פשוטים וטעימים. נכון שכחושבים על מעשנה חושבים על בשרים בבישול ארוך אבל גם לקבבונים יש מה לחפש שם ולקבל מהטעמים המדהימים של תהליך העישון. אז איך מכינים קבבוני טלה במעשנה הביתית שלנו? הכנו לכם מתכון קליל וטעים במיוחד.

 

הטרנד החדש בעולם הצלייה – הכירו את המעשנה

אז לא כולם יודעים אבל המעשנה הפכה להיות לאחד הכלים הוויראליים ביותר בשנים האחרונות ובכך גם הפכה למבוקשת במיוחד. אנשים רבים בוחרים לרכוש מעשנה איכותית לבית שלהם וזאת בזכות אותם הסרטונים בטיקטוק, האינסטגרם והפייסבוק אשר פשוט גורמים לכולם לרצות להכין ארוחה מעושנת ומדהימה.

אבל מה שהכי מדהים זה שהמעשנה אמנם פרצה אלינו רק בשנים האחרונות אבל היא ממש לא כלי צלייה חדש אלא היא כלי צלייה בעל היסטוריה ארוכה במיוחד שלא תאמינו.

 

מה ההיסטוריה של מעשנות הבשרים?

למעשנות הבשרים היסטוריה רבה וארוכה, לא הרבה יודעים אבל המעשנות הגיעו אלינו הרבה לפני שסבא החליט לפרק את הדוד הישן שהתקלקל ולהכין ממנו מעשנה ביתית.

המעשנות היו בעבר בשימושם של המשפחות דלות האמצעים אשר ידן לא יכלה להשיג בשר איכותי וטרי באופן קבוע וכן לא דגים והן היו מעוניינות לשמר את המוצרים הללו לזמן ארוך ככל הניתן ועד שידם תוכל להשיג שוב בשר או דגים. גם חיילים השתמשו בעבר רבות במעשנות במיוחד בעת שהיו יוצאים להפלגה ולא היו יודעים מתי הם ירדו מהספינה ויוכלו להשיג בשרים או דגים.

 

רכישת מעשנה אינה צריכה להיות מפחידה – עצות לרכישת המעשנה הראשונה

אז אם אתם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש מעשנה ראשונה ולהתחיל לקחת חלק בעולם העישון של הבשרים אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך ולעזור לכם בבחירת המעשנה המושלמת ביותר עבורכם. לשם כך הכנו לכם קודם כל מספר עצות שהמטרה של העצות הללו היא בעיקר לעזור לכם בהליך הבחירה שלכם.

 

עצה ראשונה – תלמדו מעט על הכלי לפני

העצה הראשונה שלנו שאולי יכולה להיות היעילה ביותר היא טיפה ללמוד ולהכיר את הכלי לפני שרוכשים אותו. אפשר למצוא היום המון מידע על עולם עישון הבשרים שהוא עולם מעניין מאוד ורחב במיוחד. המעשנות השונות מחזיקות בתכונות שונות ולכן כדאי מאוד להיכנס וללמוד מסרטונים, מהקבוצות הייעודיות וכמובן מהמידע הרב שיש לנו ברשת על התחום המדהים הזה.

 

עצה נוספת – לא חייב לרכוש את היקר והאיכותי ביותר בהתחלה

בתור מעשן מתחיל חשוב להכיר שלא תמיד כדאי ללכת על היקר ביותר או על האיכותי ביותר והגדול ביותר לבית שלכם. אנחנו מאוד ממליצים לבחון את האלטרנטיבות השונות ולהשתמש דווקא במעשנות היותר פשוטות על מנת להכיר את עולם העישון של הבשרים יותר לעומק, אחרי שתלמדו ותכירו אותו עוד יותר אתם תבינו בדיוק איזו מעשנה אתם רוצים וכבר תוכלו להתקדם למעשנות איכותיות ומתקדמות עוד יותר.

 

עצה אחרונה – התייעצו עם צוות המומחים שלנו

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואל צוות המומחים שלנו על מנת שיוכלו לעזור לכם בתהליך הבחירה הנכון ביותר עבורכם של המעשנה הראשונה שלכם. הצוות שלנו הוא צוות מומחה בעל ניסיון רב והוא ישמח לתת לכם את השירות וכמובן לעזור לכם בתהליך הרכישה ולהפוך את הליך הרכישה לקל יותר, יעיל יותר וכמובן מהנה יותר עבורכם.

לכן אתם יכולים לפנות אלינו ואנחנו ניתן לכם ונענה לכם על כל שאלה שיש לכם ונדריך אתכם ברכישה עד שתצאו מרוצים.

 

מתכון לקבבוני טלה במעשנת בשרים

כעת הגענו לחלק האחרון והוא המתכון לקבבוני טלה במעשנת בשרים. מדובר במתכון קליל מאוד וטעים במיוחד שכל מה שעליכם לעשות הוא מעט להמתין (אתם לא הולכים לעשן את הקבבים שעות ארוכות אל תדאגו) ויש לכם ארוחה קלילה וטעימה במיוחד במעשנה הביתית שלכם. אתם תופתעו מכמה הטעמים המעושנים משתלבים נהדר עם הקבבים ותרצו לא להפסיק לאכול. לשם כך הכינו קודם את כל המרכיבים הבאים:

בשר טלה טחון כ- קילו
שומן טלה או כבש טחון כ- 300 גרם
מלח 1 כפית
פלפל שחור ½ כפית
פטרוזיליה קצוצה צרור קצוץ דק
כוסברה קצוצה צרור קצוץ דק
שום קצוץ/כתוש 3 שיניים קצוצות/כתושות
כמון 1 כף
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
בצל קצוץ 2 בצלים

 

שלב ראשון – בלילה בשרית טעימה

קודם כל השלב הראשון של מתכון לקבבוני טלה במעשנת בשרים הוא להכין בלילה של הקבבים. הבלילה הזו היא תהיה בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להכין קבבונים איכותיים וטעימים במיוחד. לכן תקחו את כל המרכיבים הללו ותערבבו אותם טוב טוב עד שיהיו לתערובת אחת ואחידה.

מומלץ להגיד לקצב שיכניס את השומן כבר לתוך הבשר בעת הרכישה ככה שלא תצטרכו להתעסק איתו בעצמכם. לאחר מכן, הכינו את הקבבונים בצורה שאתם אוהבים והמתינו כמה שעות על מנת שיקבלו את הצורה ויספגו את הטעמים.

 

שלב שני – עישון הקבבונים

כעת כל שנותר במתכון לקבבוני טלה במעשנת בשרים הוא לעשן את הקבבונים. תקחו את הקבבונים והכניסו אותו למעשנה למשך כ-20 דקות בתוך המעשנה הביתית שלכם על חום של 180-190 מעלות. הקבבונים יהיו מוכנים כשהם בערך בחום פנימי של 70 מעלות פחות או יותר.

אז לסיכום, מתכון לקבבוני טלה במעשנת בשרים הוא מתכון קליל וטעים במיוחד ואנחנו מזמינים אתכם לנסות ולהתפעל כמה טעמים מדהימים המעשנה יכולה להוסיף לכם לקבבונים. לעוד מתכונים במעשנה שלכם מוזמנים להמשיך ולהסתכל באתר וכמובן לנסות אותם, מקווים שנהניתם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה