מתכון לקבבוני טלה בגריל פחמים

מתכון לקבבוני טלה בגריל פחמים הוא המתכון הקלאסי ביותר שאפשר להכין בעל האש שלנו. אז כדי לשמור על טיפה ייחודיות הכנו לכם מתכון טעים מאוד שמחליף את בשר הבקר המוכר בבשר טלה מה שמביא טעמים טיפה אחרים אבל מושלמים לקבב שלכם שתכינו בבית. אז איך מכינים קבבוני טלה בגריל הפחמים הביתי? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם את כל הצעדים הדרושים.

 

היכרות קצרה עם הגריל האהוב והנוסטלגי

כשמדברים על גרילים אין ספק שהגריל האהוב ביותר והנוסטלגי ביותר הוא הגריל פחמים. הסיבה לכך היא מאוד ברורה והוא פשוט מחזיק לנו בזכרונות ילדות שאנחנו מאוד אוהבים ולא היינו רוצים בכלל לשכוח.

הגריל של הפחמים מזכיר לרובנו את אותן השבתות או החגים או המועדים וימי העצמאות שהיינו חוגגים בהם בפארקים, בגינות ליד הבית עם המנגלים ופשוט עושים ארוחות פשוטות אבל אולי הטעימות ביותר שהיינו יכולים לחשוב עליהן. הגריל מביא איתו זיכרונות של עבר, פשוטים מאוד של תקופה של פחות רדיפה ויותר הנאה מהדברים הקטנים ואת זה פשוט אי אפשר לקחת ממנו.

 

גריל הפחמים הביתי – בסיס דומה, עיצוב שונה

אז גרילי הפחמים של היום הם כבר ממש לא דומים לגרילי הפחמים של פעם. אם אתם רוצים אתם עדיין יכולים למצוא את הגרילים שאנחנו זוכרים לטובה בקיוסקים השונים אבל דווקא בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להחליף את הגריל הנ”ל בגריל פחמים ביתי ואיכותי.

הסיבה לכך היא שהוא נוח יותר לשימוש, מגיע עם פונקציות וגדלים חדשים וכמובן בעל עיצובים מרהיבים המתאימים באופן מושלם למרפסת או לגינה מה שהופך אותו לאטרקטיבי מאוד. תוסיפו לכל זה שהוא עדיין מביא איתו את הטעמים הנוסטלגיים לצד ההתעסקות עם הגחלים שרבים אוהבים ואתם יכולים להבין בדיוק למה אנשים בוחרים לרכוש גריל כזה אל הבית שלהם.

 

רכישת גריל איכותי לבית – עצות זהב לרכישה נכונה

מהשטח עולה המון חששות של אנשים בתהליך הרכישה של הרכישה של הגריל הביתי החדש. הם מפחדים ואינם יודעים כיצד לגשת ולכן הרבה פעמים מונעים מעצמם את הרכישה הזו אשר הם ממש רוצים לבצע. אנחנו הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בתהליך הרכישה ויתרמו לכם מאוד ואנחנו מקווים שהם יעזרו לכם גם להוריד את החשש מעט.

 

התאמת הגריל לאדם

קודם כל חשוב מאוד להתאים את הגריל שאתם בוחרים אליכם ואל הצרכים שלכם מהגריל. ישנם סוגים רבים ושונים של גרילים המתחילים מגריל הפחמים הביתי והאהוב, לגרילי גז נהדרים וכן למעשנות בשרים וגרילים חשמליים.

הסוגים הרבים הללו מחזיקים כל אחד ביתרונותיו שלו וכמובן ביכולות שונות ולא מה שמתאים לאחד יהיה מה שהאחר מעוניין בו. בגלל זה אנחנו ממליצים לכם לעשות קודם כל בדיקה ולהבין מה הגריל הטוב והמושלם ביותר עבורכם.

 

התאמת התקציב מראש

עוד עצה היא באמת להכין לכם את התקציב מראש וזאת על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל המתאים ביותר עבורכם כלכלית. היום השוק מפוצץ בגרילים מיצרנים וסוגים שונים ולכן ניתן כמעט בכל תקציב למצוא גריל שיתאים עבורכם ועבור הדרישות שלכם.

בגלל זה, אנחנו מאוד ממליצים לבצע בדיקה ולהבין כמה אתם יכולים להוציא על הגריל הביתי שאתם מעוניינים לרכוש ולפי זה תוכלי לצמצם מעט את ההיצע ולהתרכז בחיפוש של הגריל המתאים ביותר עבורכם.

 

תפנו אלינו, אנחנו כאן עבורכם

אנחנו גם כמובן ממליצים לדבר וליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו. מדובר בצוות בעל ניסיון רב שהתאים כבר מספר גרילים למספר אנשים והם יותר מישמחו לעזור לכם בתהליך הרכישה.

 

מתכון לקבבוני טלה בגריל פחמים – איך מכינים את המתכון המושלם הזה?

כעת הגענו לחלק האחרון והוא איך מכינים מתכון לקבבוני טלה בגריל פחמים. מדובר במתכון קלאסי, פשוט במיוחד שאתם לא תאמינו בכלל כמה הוא קליל ויותר חשוב טעים ומענג. לא צריך הרבה בשביל להכין קבב טוב, הסוד הוא שומניות וטיפה תבלון נכון ויש לכם את הקבב המושלם.

תכינו את המרכיבים הבאים: 

בשר טלה טחון כ- קילו
שומן טלה או כבש טחון כ- 300 גרם
מלח 1 כפית
פלפל שחור ½ כפית
פטרוזיליה קצוצה צרור קצוץ דק
כוסברה קצוצה צרור קצוץ דק
שום קצוץ/כתוש 3 שיניים קצוצות/כתושות
כמון 1 כף
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
בצל קצוץ 2 בצלים

 

שלב ראשון – הכנת הבלילה

הבלילה של המתכון לקבבוני טלה בגריל פחמים היא באמת מורכבת מכל מה שרשום לכם למעלה. לוקחים את הכל ומערבבים טוב טוב עד שתיווצר לכם בלילה של בשר טחון עם שלל הטעמים המדהימים שיש לנו למעלה. לאחר מכן, ניקח את הבלילה שלנו ונייצר קבבונים קטנים בהתאם לצורה שאוהבים. ניתן להם לנוח מספר שעות במקרר גם לתפוס צורה וכמובן לתפוס את הטעמים השונים שהבאנו לבשר מה שיהפוך אותם לטעימים עוד יותר.

 

שלב שני – צלייה של קבבונים בגריל הפחמים

החלק האחרון של המתכון לקבבוני טלה בגריל פחמים הוא באמת לצלות אותם על הגריל. הצלייה לא לוקחת הרבה זמן ובמיוחד בגלל שהם קטנים אז בכלל זה מוריד את זמן הצלייה עוד יותר, גם כמה שהם יהיו דקים יותר ככה הם יהיו מוכנים מהר יותר. ניתן להגיש את זה בפיתה או כל פחמימה אחרת שאוהבים וכן עם סלטים שאוהבים ואפילו לנשנש אותם ככה.

לסיכום, מתכון לקבבוני טלה בגריל פחמים הוא מתכון קלאסי ומושלם עבור מי שרוצה לנסות טיפה טעמים אחרים שהם לא בקר בוגר. מוזמנים כמובן לנסות מתכונים נוספים שלנו לגריל הפחמים שלכם ולשתף אותנו איך יצא לכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה