מתכון לקבבוני טלה בגריל גז

מתכון לקבבוני טלה בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר קלילים וטעימים שתכינו בחיים שלכם. לכל חובבי הקבבים אנחנו נכין היום את הקבבונים הללו ואתם לא תאמינו בכלל כמה הם פשוטים וטעימים והכי חשוב? ממכרים. אז איך מכינים קבבונים איכותיים באפס מאמץ? הכנו לכם מתכון שווה במיוחד שאנחנו ממליצים לכם לרוץ מעכשיו וכבר להתחיל להכין אותו.

 

גריל גז – היכרות קצרה עם הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות

אז בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים לרכוש אל ביתם בין אם למרפסת או לגינה את גריל הגז האיכותי. מדובר באחד מן הגרילים הנמכרים ביותר אם לא הנמכר ביותר והפופולארי ביותר וישנה נהירה כבר שנים רבות של אנשים לרכוש דווקא אותו ולתעדף אותו על גרילים אחרים ומוכרים כמו גריל הפחמים. נשאלות שאלות רבות כמו למה? מה מיוחד בו כל כך? אז לשם כך החלטנו לספר לכם מעט על היתרונות הרבים שיש לו.

 

יתרונותיו של גריל הגז

קודם כל אחת הסיבות שכולם רוצים לרכוש גריל גז הוא עניין הנוחות. לא צריך להתאמץ עכשיו ולהדליק פחמים על מנת להכין ארוחת בשרים איכותית, הוא נותן לנו להתרכז בעיקר ולא בכל ההליך שמסביב ומאפשר לנו את היכולת פשוט להתחיל ולהכין את הארוחה בצ’יק.

יתרון נוסף שיש לגריל הזה על הגרילים האחרים הוא עניין הפשטות, הוא קל מאוד לתפעול מה שהופך אותו לפשוט מאוד לעבודה וזה יתרון משמעותי במיוחד למתחילים בעולם הצלייה שרוצים להתעסק יותר בהכנה ופחות בלוגיסטיקה של ההפעלה.

תוסיפו לכך את הדינמיות שהוא מביא לחיים ואפשר באופן ספונטני פשוט להתחיל להכין ארוחת בשרים וכל מה שצריך זה שיהיה גז שמחובר והנה לכם הסיבות הרבות שבגללן בוחרים לרכוש את הגריל המושלם הזה.

 

עיצוב חדש ומודרני במיוחד

הגרילים של היום מחזיקים גם בעיצובים חדשניים ומודרניים מה שהופך אותם לאטרקטיביים עוד יותר בכך שהם מתאימים את עצמם כבר למרפסת או לגינה שלנו. תוסיפו לכך את הטכנולוגיות הרבות שהוא קיבל היום שהפכו את חווית הצלייה לחוויה חדשה ואחרת וכמובן ממכרת עוד יותר. כל הדברים הללו הפכו את הגריל גז לגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות ובזכות כך אנשים בוחרים בו במקום בגרילים האחרים.

 

רכישת גריל חדש לבית – איך עושים את זה נכון ובטוח?

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה נבונה ונכונה, על מנת שתוכלו להנות מהליך הרכישה כמה שיותר הכנו לכם מספר עצות שיוכלו לעזור לכם בכל ההליך וכמובן לפשט אותו ככל האפשר.

 

קודם כל תבחרו את הסוג של הגריל

אז העצה הראשונה שלנו היא להבין מה סוג הגריל שאותו אתם מעוניינים להביא אל הבית שלכם. הסיבה לכך היא די ברורה, ישנם סוגים רבים ושונים של גרילים ולא כולם מתאימים עבור הצרכים שלכם. ניתן לבחור מבין מבחר רב הכולל גרילי גז איכותיים וטובים, גרילי פחמים, מעשנות בשרים ואפילו גרילים חשמליים. לכן חשוב להבין איזה גריל אתם מעוניינים להביא אל הבית שלכם שהוא המתאים ביותר עבורכם.

 

הכינו לכם את התקציב מראש – לא תאמינו כמה זה עוזר

הכנת תקציב מראש תמנע לכם הרבה מאוד כאבי ראש עתידיים בכל הליך הרכישה. הסיבה לכך היא שהיום ההיצע של הגרילים הוא מאוד רחב וניתן לבצע רכישה של גריל איכותי כמעט בכל תקציב שאתם תעמידו לרשותכם. לכן אנחנו מאוד ממליצים להכין לעצמכם איזשהו מדרגת מינימום ומקסימום של תקציב על מנת שתוכלו לצמצם את ההיצע עבורכם ולהתרכז רק בגרילים שמתאימים עבור הכיס שלכם.

 

מתכון לקבבוני טלה בגריל גז – המתכון המושלם לקבבון טעים

אז הגענו לחלק האחרון והוא באמת הכנה של מתכון לקבבוני טלה בגריל גז. מדובר במתכון קליל מאוד ואתם לא תאמינו בכלל כמה הוא טעים, לא צריך הרבה מרכיבים בשביל להכין קבב טעים ואיכותי ולכן כל מה שתצטרכו הוא כמה מרכיבים מאוד פשוטים:

בשר טלה טחון כ- קילו
שומן טלה או כבש טחון כ- 300 גרם
מלח 1 כפית
פלפל שחור ½ כפית
פטרוזיליה קצוצה צרור קצוץ דק
כוסברה קצוצה צרור קצוץ דק
שום קצוץ/כתוש 3 שיניים קצוצות/כתושות
כמון 1 כף
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
בצל קצוץ 2 בצלים

 

שלב ראשון – הכנת בלילת הבשר

אז כמו בכל מתכון של קבבים גם במתכון לקבבוני טלה בגריל גז אנחנו קודם כל נצטרך להכין את בלילת הבשר. ניקח את כל מה שיש לנו למעלה ונערבב את זה טוב טוב ככה שכל הטעמים יתערבבו באופן מושלם עם הבלילה שלנו.

זה לא אמור לקחת יותר מידי זמן וניתן להשתמש גם בשמן על מנת לערבב את הבשר טוב יותר למרות שהבשר שומני ואנחנו לא נרצה להוסיף לו עוד. כעת נכין את הקבבונים בצורה שאנחנו אוהבים ונשמור עליהם קטנים יחסית וניתן להם לנוח שעה-שעתיים לפחות במקרר.

 

שלב שני – שלב הצלייה

השלב השני של המתכון לקבבוני טלה בגריל גז הוא הצלייה בגריל הגז. ניקח את הקבבונים שלנו ונתחיל לצלות אותם בגריל הגז הביתי. מספר דקות בכל צד עד שיהיו חרוכים ויפים משני הצדדים וכמובן מוכנים בפנים ולא עדיין חיים. לאחר מכן ניתן להגיש את זה בפיתה לצד סלטים שאוהבים או אפילו לנשנש את זה ככה, זה פשוט וזה הכי טעים שיש.

אז לסיכום מתכון לקבבוני טלה בגריל גז הוא המתכון הכי קל שאפשר להכין, הכי קלאסי והוא ההוכחה שאפשר להנות גם מבשר פשוט מאוד כמו בשר טחון בלי כל הבלאגן שמסביב. מוזמנים כמובן להמשיך ולעקוב אחרינו באתר לעוד מתכונים, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה