מתכון לצלעות כבש בגריל גז

מתכון לצלעות כבש בגריל גז הוא מהמתכונים הכי מהנים ופשוטים שאפשר להכין בגריל הביתי שלנו. אבל איך מכינים בכלל את המתכון הזה אתם שואלים? מדובר במתכון פשוט מאוד שהכנו לכם בו את כל השלבים על מנת שיצא מושלם במיוחד. אז איך מכינים אתם שואלים? בואו נתחיל ותגלו בעצמכם כמה מושלם זה הולך להיות. 

 

גריל גז – הגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות ולא סתם

לפני שנתחיל לדבר על איך מכינים מתכון לצלעות כבש בגריל גז, אנחנו קודם כל רוצים לספר לכם מעט על גריל הגז עצמו. בשנים האחרונות הוא הפך להיות גריל מבוקש במיוחד, אולי הנפוץ ביותר מבין הגרילים האחרים וכמובן היתרונות המובנים שלו הם מה שנותנים לו את האפשרות לנצח בתחרות הזו.

האנשים מעוניינים לשדרג את חווית הצלייה שלהם ובדיוק זה מה שגריל הגז עושה, הוא מוריד מאיתנו את העול של שימוש בפחמים וכמו שהכיריים בבית עובדות על גז ומוציאות לנו ארוחות מדהימות, ככה גם גריל הגז עושה את זה באופן מושלם.

 

גריל גז ולא גריל אחר, מדוע?

אז יש הרבה מרוד סיבות שבגללן אנחנו נעדיף להשתמש בגריל גז ולא בגריל פחמים, בין הסיבות הראשונות היא באמת העניין של הנוחות שהוא מביא איתנו שאין לה תחליף. על מנת להפעיל גריל פחמים יש לנו צורך בפחמים, אבל גם זה מספיק מאחר ויש התעסקות רבה בכל מה שקשור להדלקה שלהם.

לאחר שנסיים את ההדלקה של הפחמים נוכל רק אז להתחיל את הצלייה, לעומת זאת גריל הגז פותר לנו את הבעיה הזו ונותן לנו את היכולת לבצע צלייה של בשרים איכותיים וטעימים ללא כל התעסקות מיותרת ומקדימה אם בהדלקה של פחמים או בכל דבר אחר שאינו הבשר עצמו.

תוסיפו לכך את העניין הטכנולוגי והעיצובי שיש לו ואתם תוכלו להבין בדיוק למה אנשים רבים בוחרים להשתדרג לגריל גז חדשני ולא להישאר מאחור עם גרילים מסוגים אחרים.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

אז איך רוכשים גריל חדש לבית – מה עליי לעשות?

רכישת גריל חדשני ואיכותי לבית עלולה להפחיד מעט אתכם ואנחנו מבינים בדיוק למה, יש הרבה סימני שאלה סביב גרילים מסוגים שונים ולכן הכנו לכם מספר עצות שמטרתן לייעל ולהקל לכם את התהליך ככל הניתן.

 

קודם כל חשוב לבחור סוג גריל נכון עבורכם

אז קודם כל נדגיש את חשיבות בחירת סוג הגריל הנכון ביותר עבורכם. על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה, צריך להבין שיש היום שלושה שחקנים עיקריים בשוק והם גריל הפחמים, גריל הגז וכמובן מעשנות הבשרים. לכל אחד ואחד מהם יש את יתרונותיו שלו וחשוב להבין מה הסוג המועדף עליכם וכמובן מה המתאים ביותר עבורכם.

לדוגמא אם מאסתם בהתעסקות עם פחמים ואתם מעוניינים להכין באופן ספונטני בשרים איכותיים אין תחליף טוב עבורכם מגריל הגז שתוך דקות מתחמם וניתן לשימוש.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

אצלנו אנחנו מחזיקים בצוות מקצועי איכותי במיוחד שכל מטרתו הוא להיות פה עבורכם ולעזור לכם בכל תהליך הרכישה. הצוות שלנו מחזיק בניסיון רב שנים תוך התמקדות בהתאמת הגריל המושלם עבור הלקוח. על מנת לעזור לכם לבצע רכישה איכותית אנחנו נמצאים כאן ויותר מנשמח לתת לכם את השירות האיכותי והמקצועי ביותר שיהפוך לכם את תהליך הרכישה לתהליך קליל עוד יותר שלא תאמינו בכלל.

אז אם יש לכם שאלות, או כל דבר שאתם חושבים אל תתביישו, התייעצו איתנו ואנחנו נעזור לכם בכל התהליך.

 

מתכון לצלעות כבש בגריל גז – לא תאמינו כמה זה פשוט וכמה זה מושלם

אז איך מכינים מתכון לצלעות כבש בגריל גז אתם שואלים את עצמכם? הכנו לכם מתכון שלא תאמינו כמה הוא פשוט ועוד יותר כמה הוא טעים ואיכותי. לא צריך להתאמץ על מנת להכין ארוחת צלעות משגעת בדמות צלעות כבש וגם לא יותר מידי מרכיבים בזכות היכולת שלהם להיות טעימים אפילו ככה, בלי כלום. לכן קודם כל תכינו את המרכיבים הבאים:

צלעות כבש כ- קילו
מלח ½ כפית
פלפל שחור גרוס 1/3 כפית
רוזמרין טחון 1 כפית
זרעי כוסברה ½ כפית
כמון 1 כף
טימין ½ כפית
שמן זית חצי כוס

 

שלב ראשון – מרינדה של צלעות איכותיות

אז השלב הראשון הוא באמת הכנת מרינדה שמיועדת לצלעות בעת שמכינים מתכון לצלעות כבש בגריל גז. ניקח את המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם יחדיו על ליצירה של עיסה אחידה שרק מחכה להימרח על הצלעות. לאחר המריחה של הצלעות, נחכה בערך שעה לפחות על מנת שיספגו מעט מהטעמים ונוכל לגשת לשלב השני והחשוב ביותר, שלב הצלייה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

שלב הצלייה הוא אולי השלב הכי פשוט בעת שמכינים מתכון לצלעות כבש בגריל גז. אנחנו ניקח את הצלעות שהכנו לצלייה מבעוד מועד, ולאחר שהגריל שלנו חם נניח אותם לצלייה לא ארוכה מידי ושלא אמורה לעלות על בין שלוש לארבע דקות בכל צד. לאחר הצלייה, ולאחר שראינו שהצלעות שלנו מוכנות לאכילה, כעת נוכל להוציא אותן לתת להן ממש 2 דקות מנוחה ולהגיש אותן לחברים שלנו על מנת שיוכלו להנות מארוחה מושלמת.

אז הנה, מתכון לצלעות כבש בגריל גז שהוא גם פשוט וגם לא דורש יותר מידי עבודה. אנחנו מקווים מאוד שנהניתם כמובן ושהיה לכם טעים ומזמינים אתם לצפות במתכונים נוספים אצלנו באתר בין אם לגריל הגז שלכם או לפחמים או אפילו למעשנה. לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו מחכים לכם על מנת לתת לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה