מתכון לצלעות טלה במעשנת בשרים

מתכון לצלעות טלה במעשנת בשרים הוא מתכון קלאסי ומושלם עבור כל חובבי הבשר שיש. צלעות במעשנה הן פשוט מדהימות, הן רכות וטעימות וכמובן עסיסיות מאוד עם טעמים מעושנים. המעשנה מוסיפה להם את הטעמים שלה מה שהופך את הצלעות לטעימות עוד יותר. אז איך מכינים את הצלעות במעשנה הביתית שלנו? הכנו מדריך קצר וטעים במיוחד.

 

היכרות קצרה עם מעשנת הבשרים

אז לפני שנתחיל במתכון עצמו קודם כל אנחנו רוצים לוודא שאתם באמת מכירים את מעשנת הבשרים. כלומר מי לא מכיר את המעשנה שמהווה כיום אולי כלי הצלייה הוויראלי ביותר בעולם? הטיקטוק והאינסטגרם מלאים בסרטונים ומתכונים וכמובן מדריכים מסוגים שונים על עולם העישון ועל המעשנות.

קהילות רבות נפתחות סביב כלי הצלייה הזה ופשוט הן הפכו לכלי הצלייה אולי האהוד ואהוב ביותר בשנים האחרונות בזכות ה”הייפ” המטורף שיש סביבן. אבל מה שהרבה לא יודעים זה שמדובר בכלי היסטורי בעל היסטוריה ארוכה במיוחד.

 

הכירו את המעשנות של פעם

המעשנות בעבר הן מעשנות היסטוריות ועל כן יש להן היסטוריה ארוכת שנים. בעבר הרחוק את המעשנות היו שכיחות מאוד אצל אוכלוסיות דלות אמצעים, כלומר עניות. האוכלוסיות הללו לא יכלו לשים ידן על מוצרים טריים באופן קבע ועל כן על מנת לשמר את הבשר שלהם או הדגים לזמן ארוך ככל הניתן הן היו משתמשות במעשנות הבשרים השונות.

גם הצבאות היו משתמשים הרבה במעשנות וזאת מאותה הסיבה כי הם לא היו יודעים מתי בפעם הבאה יוכלו לשים ידם על בשר טרי ועל כן המעשנה הייתה הדרך הטובה ביותר לשמר את הבשר או הדגים לזמן ארוך.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

הכירו את המעשנות של היום

המעשנות היום הן ממש לא אותן מעשנות שאנחנו ראינו בעבר. המעשנות נהיו מודרניות בהרבה וכמובן הן גם איכותיות בהרבה ממש שהיה פעם. הן מורכבות בצורה חדישה ואיכותית יותר, כאשר אמנם מדובר באותו הבסיס אבל הן מתאימות יותר לעולם המודרני ולצרכים של העולם המודרני. המעשנות היום מחזיקות בעיצובים חדשניים יותר לצד טכנולוגיות חדשניות שהופכות אותן למעשנות איכותיות עוד יותר ממה שהכרנו בעבר.

 

רכישת כלי צלייה ראשון – עצות שיעזרו לכם בכל התהליך

אז אם אתם מעוניינים לרכוש את כלי הצלייה הראשון שלכם אבל אתם חוששים, הכנו לכם מדריך קצת או יותר נכון מספר עצות שיועילו לכם בתהליך ויעזרו לכם לבצע רכישה נכונה ומדויקת עבורכם. העצות הללו אינן מחייבות אבל הן יכולות מאוד להוריד קצת מן הלחץ והפחדים שיש לפני הרכישה הראשונה.

 

בחירת סוג כלי הצלייה המתאים ביותר

אז קודם כל חשוב לבחור את כלי הצלייה המתאים ביותר עבורכם ולא עבור הסביבה שלכם. אנשים יכולים לתת לכם המון עצות על דברים שהם רכשו אבל חשוב להבין שלכל אחד יש את הצרכים שלו ולכן אם מעוניינים לבצע רכישה של גריל פחמים, גריל גז או מעשנה צריך לבחור את מה שמתאים לכם ולצרכים שלכם ולא את מה שאחרים טוענים שטוב להם. אם לאחר שהחלטתם על הסוג המתאים ביותר עבורכם הוא תואם את הסוג של העצות שקיבלתם אז אתם יכולים לקבל מהם את העצה שלהם בנוגע לדגם.

 

התייעצו עם הצוות המקצועי שלנו

אנחנו כאן עבורכם ואנחנו נשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר על מנת שתצאו מרוצים עם כלי הצלייה המתאים ביותר עבורכם. הצוות שלנו מקצועי ומיומן וכמובן שאנחנו נשמח לתת לכם את השירות המקצועי והאדיב ביותר על מנת שתצאו מרוצים מכל תהליך הרכישה.

 

מתכון לצלעות טלה במעשנת בשרים – הכי פשוט והכי טעים שיש

אז הגענו לחלק האחרון והא הכנה של מתכון לצלעות טלה במעשנת בשרים. לא צריך הרבה מרכיבים או לעבוד קשה על מנת להכין צלעות טעימות ואיכותיות במיוחד, כל מה שצריך הוא קצת סבלנות, מדחום ומספר מרכיבים מצומצם ואפשר להכין ארוחה מדהימה של צלעות איכותיות וטעימות במיוחד. לכן אספו את המרכיבים הבאים:

צלעות טלה פרוסות לצלעות כ- 2 קילו
שמן זית כ- 4 כפות
מלח ½ כפית
פלפל ¼ כפית
לימון סחוט 1 לימון
שום כתוש 3 שיניים
רוזמרין יבש 2 כפיות

 

שלב ראשון – שלב הכנת הצלעות לצלייה

בשלב הראשון של מתכון לצלעות טלה במעשנת בשרים אנחנו קודם כל נכין את הצלעות לצלייה. לשם כך אנחנו נכין מרינדה שתפקידה לתת את הטעמים לצלעות שביחד עם המעשנה פשוט יהיו מדהימות וטעימות במיוחד. לכן ניקח את המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם טוב טוב עד שתיווצר לנו משחה שמחכה לצלעות. את הצלעות נכניס פנימה וניתן להן כמה שעות על מנת לספוג את הטעמים לפני שיכנסו לתוך המעשנה לצלייה ארוכה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת בעת שמכינים מתכון לצלעות טלה במעשנת בשרים אנחנו נתחיל לצלות את הצלעות במעשנה. עישון הצלעות צריך להיות בחום של המעשנה שחוממה מראש על בערך 120 מעלות. אחרי שחיממנו את המעשנה לחום הזה, אנחנו ניקח את הצלעות שלנו ונכניס אותן פנימה.

משך הצלייה לא אמור להיות ארוך יותר מידי ועל מנת שהצלעות לא יעברו את מידת העשייה המומלצת מדיום, מומלץ להוציא כאשר החום הפנימי של הצלעות הוא בערך 63 מעלות. כעת תנו להן לנוח כמה דקות, ואפשר להגיש את הצלעות לכולם.

אז הנה לכם, מתכון מדהים ומושלם שהוא מתכון לצלעות טלה במעשנת בשרים. לא תאמינו כמה זה פשוט וואו כמה שזה טעים. אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון הזה וכמובן מתכונים נוספים באתר למעשנה שלכם. אז בתיאבון לכולם!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה