מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במעשנת בשרים

מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שאפשר להכין במעשנה הביתית שלכם. השילוב של הטעמים המעושנים עם עשבי התיבול הופך את הפרגית לרכה ועסיסית במיוחד וזאת לצד טעמים מעולים שהחך שלכם פשוט יזכה להנות מהם. אז איך מכינים פרגיות איכותיות עם עשבי תיבול במעשנה הביתית? הכנו לכם מתכון קליל ומדהים, בואו נתחיל. 

 

מעשנות – בואו ונכיר את כלי הצלייה הוויראלי

לא כולם יודעים אבל מי שמחובר למדיה החברתית מכיר ויודע כמה המעשנה הפכה לוויראלית בשנים האחרונות. עקב הוויראליות שלה היא הפכה לאחד מכלי הצלייה היותר מבוקשים בזמן האחרון וכך היא הופכת לאט לאט לחלק בלתי נפרד מהמרפסת או הגינה שלנו.

האינסטגרם והפייסבוק גרמו לאנשים רבים להמשך לעולם עישון הבשרים ולהפוך אותו לחלק מהתחביבים שלהם. מה שיותר מעניין בתחום עישון הבשרים הוא דווקא ההיסטוריה הארוכה שמגיעה איתו ומדובר באחד מכלי הצלייה הותיקים ביותר בתחום.

 

היסטוריה קצרה – עישון בשרים ומעשנות בפרט

אז למעשנות הבשרים למי שלא יודע יש היסטוריה ארוכה ומדהימה. ההיסטוריה של עישון הבשרים בפרט ושל המעשנות בכלל היא מאוד מפתיעה במיוחד בגלל המיתוס של היום שמעשנות הן כלי צלייה לעשירים בלבד. אז קודם כל, נשבור את המיתוס המעשנות אינן כלי צלייה לעשירים בלבד ובעבר הרחוק הן היו כלי הצלייה העיקרי של מעמדים נמוכים יותר וכמובן של משפחות דלות אמצעים וכן חיילים.

היכולת לעשן הבשרים או הדגים הטריים ולתת להם זמן ארוך מאוד של חיות הייתה הסיבה שרבים היו בוחרים להשתמש דווקא בכלי צלייה זה ולא בשום כלי צלייה אחר, ככה הם היו משמרים את הפרודוקטים לזמן ארוך ככל הניתן והיו יכולים להרשות לעצמן לשמור עליהם עד שידם הייתה משיגה עוד הפעם את הפרודוקטים הטריים הללו.

 

רכישת מעשנה – איך רוכשים מעשנה ביתית חדשה לבית?

אז ההחלטה לרכוש משענה ביתית היא החלטה שרבים בוחרים לבצע, מדובר בהחלטה שיכולה להיות מפחידה מאוד במקרים מסויימים בעיקר במקרים שבהם אתם מרגישים שאין לכם את הידע המספק על מנת לבצע את הרכישה. אז אנחנו החלטנו לתת לכם מספר עצות שיוכלו לעזור לכם בכל הליך הרכישה.

 

תראו סרטונים ותקראו מעט על התחום

העצה הראשונה אולי החשובה ביותר היא באמת להכיר מעט את התחום לפני שנכנסים אליו, הסיבה לכך היא שמדובר בעולם שלם בעל המון אבל המון אפשרויות וכלים מסוגים שונים. שיטות הצלייה הן רבות ומגוונות וכמובן ישנו מבחר רב של מעשנות המתאימות לשיטות שונות וכמובן לאנשים שונים.

על מנת לבצע רכישה חכמה מומלץ לקרוא וללמוד מעט את התחום על מנת להבין בדיוק כיצד אתם מעוניינים לפעול. ישנן קבוצות ייעודיות רבות בתחום ורבים מן האנשים שם ישמחו לעזור לכם בבחירה הראשונה שלכם.

 

היקר ביותר לא תמיד הוא המתאים ביותר

עצה נוספת וחשובה מאוד מגיעה דווקא מן הפאן הכלכלי. לא תמיד כדאי לרוץ ולרכוש את המעשנה שנראית איכותית ביותר או היקרה ביותר על מנת להנות מעישון בשרים איכותי. אם אתם מתחילים ואתם לא יודעים עדיין אפילו הבסיס לעישון מוצלח דווקא בחירה במעשנות פחות איכותיות המתאימות יותר למתחילים יכולות לעזור לכם להיכנס לתחום ולפתח את התחום לתחביב מהנה במיוחד יותר.

 

צוות המומחים שלנו פה עבורכם

עצה אחרונה וחשובה מאוד היא התייעצות עם אנשי מקצוע. אנשי מקצוע הם מבינים בתחום והצוות המקצועי שלנו נמצא עבורכם לענות על כל שאלה וכמובן ללוות אתכם בתהליך הרכישה. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנחנו יותר מנשמח לעזור לכם בכל שתצטרכו.

 

מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במעשנת בשרים – מתכון קליל ומושלם עבורכם

כעת נתחיל בהכנה של מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במעשנת בשרים. מדובר במתכון פשוט ומדהים במיוחד עם טעמים כלכך מיוחדים שהולכים להפוך לכם את הסטיגמה ולמכר אתכם לפרגיות מן הסוג הזה ואך ורק מהסוג הזה הרבה פעמים. אז תחילה אספו את המצרכים הבאים:

פרגיות כ- קילו
פטרוזיליה צרור
כוסברה צרור
אורגנו 2 כפיות
טימין 1 כפית
נענע צרור
מלח 1 כפית
פלפל 0.5 כפית
שמן זית כוס

 

שלב ראשון – שלב המרינדה

כמו בכל מתכון מהסגנון הזה גם בהכנה של מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במעשנת בשרים אנחנו נצטרך קודם כל לקחת את המרכיבים שלנו ללא הפרגיות ולהכין מרינדה. את המרינדה מכינים בצורה פשוטה על ידי הכנסת כל המרכיבים שלנו לטחינה במיקסר או בבלנדר הביתי ואת השמן נשפוך לאט לאט עד שיתגבש לנו מרינדה משחתית מושלמת.

ניתן לבצע את המרינדה גם ידנית ואין חובה להשתמש בבלנדר אבל זה מוסיף לטעמי. לאחר מכן נוסיף את הפרגיות פנימה וניתן להן לספוג טעמים במשך כמה שעות לפחות.

 

שלב שני – עישון הפרגיות במעשנה הביתית

כעת הגענו לחלק השני בהכנה של מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במעשנת בשרים. בחלק זה נבצע את עישון הבשרים. איך נעשה זה? פשוט מאוד, נחמם את המעשנה שלנו לחום פנימי של 120 מעלות. לאחר מכן נתחיל בצליית הפרגיות בפנים עד שיהיו מוכנות, זמן ההכנה לא אמור לעבור את השעה, ואתם תראו פשוט פרגיות מושלמות שמצד אחד הן רכות ומדהימות ומצד שני עם שילוב טעמים משגע של עשבי תיבול וטעמים מעושנים.

אז לסיכום, מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במעשנת בשרים הוא מתכון קליל ומדהים שלא תאמינו. כל שיש לעשות הוא להתחיל בהכנה ולא תאמינו בכלל כמה תהנו מהתהליך וכמובן מהטעמים. אנחנו מזמינים אתכם לראות מתכונים נוספים למעשנה הביתית שלכם וכמובן לשתף אותנו איך יצא לכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה