מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל פחמים

מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל פחמים הוא אחד מן המתכונים הכי מעניינים ופשוטים שיצא לכם להכין בפעם הבאה שתבעירו את המנגל שלכם. מדובר במתכון פשוט מאוד ואהוד במיוחד ולמי שלא יודע, הכי מהנה שיש ויגרוף המון מחמאות בזכות המרינדה המיוחדת שלו. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה? בואו נתחיל צעד אחרי צעד. 

 

מנגל פחמים – בואו ונכיר את המנגל הנוסטלגי והאהוב במיוחד

אז כולנו מכירים וזוכרים את המנגל פחמים מהימים של פעם שהיינו יוצאים בהם ונוסעים אל היער או הפארק הקרוב ועושים ארוחת בשרים מדהימה ומושלמת. היה מדובר במנגל הנירוסטה הקטן והנהדר שפשוט היה מזכיר לנו כמה אנחנו אוהבים את התקופות הפשוטות האלה. הריח של הפחמים השרופים מזכיר לכולנו את ההנאה והימים הפשוטים שהיינו חיים בהם בעבר, כמה פשוט ככה מהנה.

 

מנגל הפחמים של היום – לא אותו הדבר שאנחנו זוכרים

אז נכון עדיין יש את המנגלים הקטנים והיפים מנירוסטה שכולנו אוהבים וזוכרים לטובה. אפשר למצוא אותם באותם הקיוסקים או חנויות הדרך השונות זרוקים בכניסה לצד חבילות פחמים. אבל אנשים רבים בוחרים דווקא לרכוש לבית שלהם את מנגל הפחמים האיכותי הביתי.

הוא שונה מאוד קודם כל מבחינת הגודל, הוא מגיע גדול יותר וניתן לעשות עליו כמויות גדולות של בשרים מאשר אותו מנגל קטן. הוא מתאים באופן מושלם למרפסת שלנו או לגינה מבחינה עיצובית מה שגורם לו להשתלב באופן מושלם עם העיצוב הביתי. תוסיפו שהאיכות שלו והאיכות של הפחמים הופכת את עשיית הארוחות לקלילה עוד יותר שאתם לא תאמינו בכלל וכמובן הטעמים הם פשוטים מאוד ומושלמים עוד יותר.

 

המדריך לרכישת המנגל הביתי – איך מבצעים רכישה נבונה?

החלטתם על רכישה של מנגל ביתי? מדובר בהחלטה מצוינת שאנחנו מבינים את כל הקשיים שיש איתה. על מנת לבצע את הרכישה באופן הטוב ביותר עבורכם, הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם בכל תהליך הרכישה ואנחנו מקווים שיגרום לכם לבצע את הרכישה הנבונה ביותר עבורכם ועבור הבית שלכם.

 

עצה מספר 1 – הכירו את הסוגים השונים של המנגלים

היכרות עם הסוגים השונים של המנגלים היא הכרחית וחשובה במיוחד לרכישה נכונה. ישנם סוגים רבים ושונים של המנגלים המתחילים במנגל הפחמים האהוב על כולנו או מנגלי גז איכותיים וכמובן מעשנות בשרים מסוגים שונים שהופכים את הארוחה וההכנה למהנה עוד יותר עם שיטות מסורתיות וחדשניות מעניינות. לכן חשוב לרכוש את המנגל המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם וכמובן עבור התקציב שלכם.

 

עצה מספר 2 – תכינו התקציב מראש

הכנת התקציב יכולה להועיל לכם מאוד בכל מה שקשור להליך הרכישה שלכם. הסיבה לכך היא שהכנת התקציב מראש היא גורמת לכם להוריד הרבה מאוד אפשריות בעידן המודרני שיש בו המון אבל המון אפשרויות רבות ומגוונות. בהתאם לתחרות הרבה בשוק ניתן לרכוש מנגל איכותי כמעט בכל תקציב שתעמידו לרשותכם ולכן אנחנו מאוד ממליצים לעשות טיפה שיעורי בית ולהבין כמה אתם מעוניינים להשקיע במנגל הבא שלכם.

 

עצה מספר 3 – התייעצו עם אנשים שמבינים

אנשים שמבינים בתחום הם יוכלו לעזור לכם מאוד, אתם לא תאמינו בכלל כמה. הם יתנו לכם עצות רבות ויעשו לכם סדר וכמובן שיעזרו לכם לשלול את מה שלא מתאים עבורכם הן מבחינת תכונות והן מבחינת תקציב. כמובן שאפשר להתייעץ עם מכרים שמבינים בתחום ואפילו אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל הצוות המקצועי והמיומן שלנו שישמח לתת שירות וכמובן לעזור לכם ולענות על כל שאלה שעומדת לכם.

 

מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל פחמים – המתכון שיעיף לכם את העל האש הקרוב

אז כעת הגענו לחלק האחרון וזה המתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל פחמים. איך מכינים את הפרגיות המדהימות הללו? מדובר במתכון מושלם, קליל במיוחד שאתם לא תאמינו בכלל כמה פשוט היה לכם להכין אותו. המתכון הולך להקפיץ לכם את העל האש ולתפוס מקום של קבע באירועים הללו. אז קודם כל אתם צריכים להביא את המצרכים הבאים:

פרגיות כ- קילו
פטרוזיליה צרור
כוסברה צרור
אורגנו 2 כפיות
טימין 1 כפית
נענע צרור
מלח 1 כפית
פלפל 0.5 כפית
שמן זית כוס

 

הכנת המרינדה – שלב ראשון

השלב הראשון של הכנת מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל פחמים הוא קודם כל להכין את המרינדה. איך מכינים אותו? ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה חוץ מהפרגיות עצמן ונכניס אותן לבלנדר. את השמן מומלץ לשפוך בזמן שהבלנדר עובד בהדרגה עד שהעיסה של התבלינים כלומר המרינדה מגיע למרקם הרצוי, כמו משחתי כזה שרק מחכה שהפרגיות יכנסו לתוכו.

לאחר מכן הכניסו את הפרגיות עצמן לתוך המרינדה ותתנו להן לילה שלם של ספיגת טעמים.

 

צליית הפרגיות – שלב שני ואחרון

אז השלב השני והאחרון בהכנה של מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל פחמים הוא שלב הצלייה. כעת ניקח את הפרגיות שלנו ונכניס אותן לצלייה במנגל הפחמים הביתי. הצלייה לא אמורה להיות ארוכה יותר מידי וניתן לבצע שיפודים של פרגיות אם אוהבים או שאפשר לצלות אותן למות מלאות בטעמים כמו שהן, בכל מקרה זה יהיה טעים ומושלם.

כעת כשהן מוכנות, תוציאו ואפשר להגיש אותן ככה כמו שהן, או עם סלטים שאוהבים ואפילו לצד פחמימה טעימה. אז אם אתם חובבים של עשבי תיבול מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל פחמים הוא המתכון המושלם ביותר עבורכם. מדובר בגן עדן של טעמים שהפרגית סופגת ואנחנו יותר ממליצים לבצע את המתכון המושלם הזה. מחכים לשמוע איך יצא לכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה