מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז

מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז הוא אחד מהמנות הכי פשוטות שאפשר להכין במנגל הביתי. כולנו אוהבים פרגיות ועוד יותר אוהבים פרגיות עם טעמים איכותיים שפשוט גורמים לנו להנות מהארוחה בצורה היסטרית. אז איך מכינים פרגיות בעשבי תיבול איכותיות במנגל גז? הכנו לכם את כל השלבים, בואו נתחיל! 

 

מנגל גז – בואו ונכיר את המנגל האהוב ביותר בעולם

אז בכלל לפני שנתחיל לדבר על מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז אנחנו קודם רוצים לספר לכם מעט על מנגל הגז עצמו. מדובר במנגל האהוד והמועדף בימים אלו על רוכשי המנגלים השונים. רוב האנשים בוחרים לרכוש אל הבית שלהם מנגל גז חדש ואיכותי מסיבות רבות ומגוונות ובעיקר בזכות היתרונות הרבים שהוא מביא איתו.

הוא מהווה כיום התחליף מספר אחד למנגלי הפחמים השונים ורוב האנשים בוחרים להעדיף אותו למרפסת או הגינה על מנגל הפחמים עצמו.

 

יתרונות רבים יש לגז

אז למנגל הגז למי שעוד לא הבין יש יתרונות רבים במיוחד. בואו נתחיל בזה שמדובר במנגל מבוקש מאוד בזכות זה שהנוח לשימוש ותפעול ברמות שאי אפשר להסביר במילים. במקום שעכשיו תצטרכו לשבור את הראש ולהתחיל להתעסק עם שריפה של פחמים והמון לכלוך, בסיבוב אחד אפשר להכין ארוחה מדהימה.

המנגל מאפשר גם להיות ספונטניים במיוחד ואם רוצים פשוט מסובבים את הכפתור של הגז ויש לנו ארוחה מושלמת ופשוטה מאוד של בשרים.

 

העיצובים החדשניים של המנגלים

המנגלים של היום מחזיקים גם בעיצובים חדשניים ומודרניים במיוחד מה שהופך אותם לחלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית. ניתן לרכוש מנגלים בעיצובים שונים, גדלים שונים וכמובן טכנולוגיות איכותיות שונות שמשפיעות על היוקרתיות וכן על העיצוב עצמו של המנגל כך שהוא יתאים באופן מושלם לעיצוב החדשני של היום.

 

המדריך לרכישה נבונה – איך רוכשים מנגל חדש לבית שלנו?

אז החלטתם לרכוש מנגל חדש לבית שלכם בין אם מדובר במרפסת או בגינה שלכם, אנחנו יודעים שמדובר במהלך שיכול להיות מאוד לא פשוט ובעל הרבה מאוד שאלות. לכן הכנו לכם את המדריך הבא שהוא יעזור לכם ויסביר לכם בדיוק מה כדאי לכם לבצע לפני שאתם מחליטים בכלל לרכוש את המנגל, בואו נתחיל.

 

הכינו לכם את התקציב מראש – יפתור הרבה בלאגן

העצה הראשונה ואולי הקריטית ביותר היא קודם כל תכינו לכם את התקציב מראש. הכנת התקציב מראש תוריד לכם מבחר מאוד גדול של מנגלים שלא מתאימים לדרישות הכלכליות הלגיטימיות שלכם. תזכרו שככל שתחליטו על טווח תקציב רחב יותר ככה המגוון יהיה גדול יותר והמצב יכול ליצור לכם קושי רב בבחירה בין האלטרנטיבות השונות. חשוב לזכור לבחור בהתאם לכיס שלכם ולא להכנס להתחייבות שהכיס שלכם לא יכול לעמוד בה.

 

התייעצו עם מומחים

אנחנו מאוד ממליצים על התייעצות עם מומחים. התייעצות יכולה להיות דרך הפייסבוק בקבוצות הייעודיות השונות או דרך מכרים וחברים שמבינים בתחום ויותר מישמחו לתת יד ולייעץ לכם. אנחנו מאוד ממליצים להכנס לפייסבוק לחקור מעט ולשאול אתם לא תאמינו בכלל כמה שהם ישמחו לעזור ולענות לכם על השאלות שיש לכם.

 

בחירה של סוג המנגל היא מאוד חשובה

עצה נוספת וחשובה מאוד היא הבנת ההבדלים השונים של המנגלים השונים על מנת שתוכלו לבחור את המנגל הנכון ביותר עבורכם. השוק היום מחזיק במספר רב של סוגי מנגלים המתחילים ממנגלי הגז הנהדרים, מנגלי הפחמים וכמובן שלא נשכח את המעשנות השונות. תבחרו את הסוג שמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

 

מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז – מתכון קליל ומעלף פשוט

אז הגענו לחלק האחרון והוא הכנה של מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז. איך מכינים את הפרגיות האלה? נתחיל מזה שמדובר במתכון פשוט מאוד, טעים במיוחד ובעל המון אבל אבל המון טעמים איכותיים. אנחנו נלמד אתכם היום על הכנת מרינדת עשבי תיבול מושלמת ולשם כך תצטרכו את המרכיבים הבאים:

פרגיות כ- קילו
פטרוזיליה צרור
כוסברה צרור
אורגנו 2 כפיות
טימין 1 כפית
נענע צרור
מלח 1 כפית
פלפל 0.5 כפית
שמן זית כוס

 

שלב ראשון – הכנת המרינדה

אז בשלב הראשון של הכנת מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז אנחנו קודם כל נצטרך להכין את המרינדה עצמה. איך עושים את זה? אחת השיטות החביבות עליי היא לקחת את כל המרכיבים שיש לנו למעלה (ללא הפרגיות עצמן) ולהכניס לבלנדר שלנו את כל המרכיבים ולהפוך אותם לכמו משחה.

את השמן תשפכו בהדרגה עד שהמרינדה תהפוך לעיסה אחת מושלמת שמוכנה לקבל את הפרגיות. הכניסו את הפרגיות פנימה ותנו להן לנוח מעט בפנים לקבל את הטעמים.

 

שלב שני – הכנת הפרגיות על המנגל

השלב השני הוא ההנה של הפרגיות על המנגל. לא תאמינו כמה זה פשוט כשמדובר במתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז. כל שעליכם לעשות הוא להדליק את המנגל ולהוציא את הפרגיות. כעת להניח אותן לצלייה למשך כמה דקות עד שיהיו מוכנות ומזמינות.

יש לבצע צריבה משני הצדדים וכשהוא טעים ועסיסי מבפנים הנה יש לכם פרגית מושלמת באפס מאמץ וטעם פשוט מחשמל. אפשר להגיש אותה עם כל דבר שתרצו ולא תאמינו כמה היא פשוטה ומושלמת בטעמים שלה.

אז לכל חובבי עשבי התיבול, מתכון לפרגיות בעשבי תיבול במנגל גז הוא המתכון המושלם ביותר עבור המנגל הביתי שלכם. אנחנו מזמינים אתכם לנסות עוד מגוון רחב של מתכונים שהכנו עבורכם ומקווים שיהיה לכם מהנה וטעים במיוחד. לכל שאלה כמובן אתם מוזמנים ואנחנו נהיה כאן עבורכם וניתן מענה מקיף ומלא. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה