מתכון לפילה מדומה בגריל פחמים

מתכון לפילה מדומה בגריל פחמים הוא מתכון קליל וטעים שהולך לשדרג לכם את העל האש הבא שתעשו. אז איך מכינים את הפילה המדומה בגריל הפחמים שלכם? אנחנו הכנו לכם את המדריך השלם לאיך להכין את הנתח המושלם הזה באפס מאמץ בגריל הפחמים. והטעם? הטעם פשוט מושלם. אז בואו נתחיל במתכון ומקווים שתהנו ממנו.

 

גריל פחמים – גריל שכולו נוסטלגיה וזיכרונות טובים

אז כולנו מכירים את גריל הפחמים, מדובר בגריל האהוב והנוסטלגי שליווה אותנו שנים רבות. כשאנחנו חושבים על גרילי פחמים אנחנו לא יכולים שלא להיזכר בגריל הקטן והחמוד שהיינו קונים בקיוסקים בימי העצמאות השונים ולוקחים איתנו לכל מקום על מנת שנוכל להכין את הכנפיים, הנקניקיות, הקבבים וכל הבשרים שכולנו אהבנו.

הגריל הזה מזכיר לנו את אותם הימים שבאמת הכל היה פשוט יותר, קל יותר ויש שיגידו שאף מהנה יותר.

 

גריל הפחמים של היום – שילוב של עבר ועתיד

אז גרילי הפחמים היום כבר עברו שדרוג משמעותי והפכו להיות חלק בלתי נפרד מהמרפסות והגינות שלנו. הסיבה לכך היא שהם מביאים את היכולת להכין את כלל הבשרים שכולנו אוהבים ללא שום צורך לצאת מהבית.

הגרילים של היום מחזיקים בעיצובים חדשניים ומודרניים שהופכים אותם להיות חלק בלתי נפרד מהבית שלנו וכמובן שהחידושים הטכנולוגיים שיש להם הופכים לפשוטים יותר לתפעול ואפשר להכין איתם ארוחות בשרים מדהימות ממש כמו במסעדות הבשרים האהובות.

חווית הצלייה איתם משתפרת ואין צורך בכל הארגונים והשיגועים שהיו לנו לפני שהיינו נוסעים ליער או לפארק הקרוב, כל מה שצריך זה להזמין את החברים ואפשר להכין את הארוחה אצלנו בבית ללא כל מאמץ של נסיעה.

 

רכישת גריל – מספר עצות שיכולות לעזור לכם בכל ההליך

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה נהדרת שהולכת לשנות לכם את התפיסה לביצוע צלייה ביתית. אבל רבים מהאנשים לא מבינים בתחום ולא יודעים איך אפשר לרכוש את הגריל המושלם ביותר עבורם במיוחד כאשר מדובר ברכישה הראשונה שלכם. לשם כך הכנו לכם מספר טיפים שהולכים לעזור לכם בהליך עצמן.

 

תבדקו על הסוגים השונים

הטיפ הראשון שלנו ברכישה של גריל הוא קודם כל לעשות בדיקה ולהבין מה הם הסוגים השונים של הגרילים שיש היום בשוק. היום בשוק ניתן למצוא גרילים מסוגים שונים ובעלי איכויות שונות וכמובן מכירים שונים בתאם לפרמטרים רבים.

הגרילים המבוקשים ביותר היום גרילי הפחמים האהובים, גרילי הגז וכמובן המעשנות השונות שהחלו לתפוס תאוצה ולכן כאי לכם לבצע בחינה ולהבין איזה גריל הוא המתאים ביותר עבורכם.

 

תכינו את התקציב שלכם מראש

על מנת לחסוך הרבה כאבי ראש, הכנת התקציב יכולה לעזור מאוד. אף אחד לא צריך להוציא יותר כסף ממה שהוא מסוגל על מנת לרכוש גריל והיום בשוק ישנם סוגים רבים של גרילים ושוק רחב מאוד אשר אפשר לרכוש גריל איכותי כמעט בכל תקציב.

אנחנו ממליצים מאוד לבצע בחינה כלכלית ולהבין כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם בהוצאה הזו וככה תוכלו לצמצם הרבה מאוד מהאפשרויות ולהסתכל רק על מה שרלוונטי עבורכם ועבור הכיס שלכם.

 

התייעצו עם אדם שמבין – יחסוך לכם הרבה כאבי ראש

היום ישנם אנשים רבים שמבינים בתחום ויוכלו לתת את דעתם ואת ניסיונם האישי. במידה ואתם לא מכירים אנשים שמבינים בתחום המזל הוא שינן אף המון קבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות שם אנשים רבים יכולים לשתף אתכם בניסיונם האישי בתהליך הרכישה.

כמובן שאתם הרבה יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר ועם צוות המומחים שלנו שידע לעזור לכם בכל התהליך, לענות על כל השאלות שלכם ולתת לכם את ההמלצות שלו על מנת שתצאו מרוצים מכלל תהליך הרכישה.

 

מתכון לפילה מדומה בגריל פחמים – המתכון שישדרג לכם את העל האש

כעת הגענו לחלק האחרון והוא הכנה של מתכון לפילה מדומה בגריל פחמים. איך מכינים את הנתח הנפלא הזה אתם שואלים? אנחנו כאן כדי לתת לכם את כלל השלבים והטיפים שיצא לכם הנתח המושלם ביותר והטעים ביותר. כל שצריך לשם כך הוא לגשת לקצב ולבקש נתח פילה מדומה איכותי וכל השאר כבר יש לכם בבית. כעת תאספו את המצרכים הבאים:

נתח פילה כ- קילו
מלח חופן
פלפל חופן

 

שלב ראשון – הכנת הגריל והנתח לצלייה

בשלב הראשון במתכון לפילה מדומה בגריל פחמים, אנחנו נצטרך קודם להכין את הגריל שלנו לצלייה של הנתח. איך עושים את זה? מאוד פשוט, הדליקו את הפחמים ותתנו להם לבעור. לאחר מכן, כשהם מוכנים צלייה אנחנו ניקח את הנתח שלנו ונוודה שהוא היה בחוץ מספיק זמן וקיבל את טמפרטורת החדר.

 

שלב שני – צלייה של הנתח המושלם שלנו

בשלב השני בהכנה של מתכון לפילה מדומה בגריל פחמים אנחנו ניקח את הנתח שלנו וממש לפני שאנחנו מכניסים אותו, נמרח עליו מעט שמן זית ומעט מלח ופלפל. אין צורך ביותר דברים מאחר ואנחנו קרניבורים שמחפשים להנות מטעמו הנהדר של הבשר.

כעת ניקח את הנתח שלנו ונכניס אותו לתוך הגריל, נסגור אותו בפנים וניתן לו להתחיל את הצלייה. מומלץ להפוך אותו לאחר שעה ולתת לו להמשיך ולהיצלות עד שיגיע לטמפרטורה פנימית של כ- 63 מעלות על מנת שיגיע למידת מדיום.

לסיכום, מתכון לפילה מדומה בגריל פחמים הוא מתכון קליל וטעים במיוחד ולא תאמינו כמה שהוא פשוט ומהנה. מדובר בנתח שהוא פשוט מאוד וטעים במיוחד ומומלץ מאוד להשתמש בו על מנת לשדרג את חווית העל האש שלכם. מקווים שנהניתם, ובתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה