מתכון לפילה מדומה בגריל גז

מתכון לפילה מדומה בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שתכינו בגריל הביתי שלכם. אין צורך כמעט בכלום חוץ מנתח איכותי של פילה מדומה ואפשר להכין ארוחת בשרים פשוט מדהימה, באפס מאמץ. אז איך מכינים פילה מדומה בגריל הגז הביתי שלכם? אנחנו כאן כדי להדריך אתכם צעד אחר צעד בכל תהליך ההכנה. בואו נתחיל. 

 

גריל גז – הגריל האהוב ביותר

אז קשה לפספס היום את הבהלה העצומה שיש לכיוון גרילי הגז בעולם. מסיבות רבות ומגוונות גריל הגז הפך לגריל האהוב והמבוקש ביותר שיש היום בשוק. כמה הוא מבוקש? אם נסתכל על הסטטיסטיקות השונות אפשר לשים לב שבכל שנה יש עלייה משמעותית בביקוש לגרילי גז ביתיים.

גרילי הגז הפכו לתחליף המנצח של גרילי הפחמים ויותר אין צורך לעבוד קשה על מנת להדליק את הגריל הביתי, גל שצריך הוא קצת גז ואפשר להכין ארוחה מושלמת באפס מאמץ.

 

אין נוח ויעיל ממנו

אז אחת מן הסיבות שגריל הגז הפך להיות כלכך מבוקש היא בדיוק הסיבה לכך שהוא התחליף המנצח לגריל הפחמים. אם בעבר על מנת שתוכלו להכין בשר בצורה איכותית ובניחוחות של על האש הייתם צריכים להשתמש בפחמים, להדליק אותם, לתת להם לבעור ולהגיע למצב של צלייה, המבערים בגריל הגז החליפו את התופעה והיום ממש תוך דקות אפשר להתחיל ארוחה פשוט מדהימה במינימום מאמץ.

הנוחות שהוא מביא עמו לצד יעילות בלתי מתפשרת הופכות אותו לפשוט מוצר שכולם רוצים להחזיק בו.

 

שינויים טכנולוגיים ועיצובים מרשימים

גריל הגז הפך להיות חלק מהמרפסות והגינות של בני האדם בימים אלו. הרבה מהאנשים בוחרים בגריל הגז גם בזכות השכלולים הטכנולוגיים הרבים שמגיעים איתו וכל זה לצד עיצובים חדשניים ומרהיבים שגורמים לו להיות ממש חלק מהעיצוב של המרפסת או הגינה שלנו.

החידושים הטכנולוגיים שיש בתוך גריל הגז הופכים את חווית הצלייה לחוויה חדשנית יותר, קלילה ואפילו מהנה עוד יותר מה שגורם לכולם לרצות להחזיק בכלי הצלייה הנהדר הזה.

 

רכישת גריל חדש לבית – איך עושים את זה נכון?

אז אם החלטתם על רכישה של גריל חדש לבית שלכם יתכן ואתם שואלים את עצמכם איך עושים את תהליך הרכישה בצורה טובה. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיכולות להועיל לכם מאוד ולעזור לכם בכל מה שקשור לתהליך הרכישה וייעולו.

 

סוג הגריל – חשוב לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם

אז העצה הראשונה שלנו היא קודם כל להכיר ולהבין את כלל סוגי הגרילים השונים שיש היום בשוק. הסיבה לכך היא שמדובר בשוק רחב מאוד של גרילים מסוגים שונים בעלי יתרונות שונים וחסרונות שונים אשר מתאימים לכל אחד בצורה אחרת.

השוק היום מורכב בעיקר מגרילי גז, פחמים ומעשנות מסוגים שונים כאשר גם הגרילים החשמליים הפכו להיות שחקנים חזקים בתקופה האחרונה. לכן חשוב לבחון ולבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם.

 

התייעצות שווה זהב

אחת העצות המועילות ביותר שיכולות להיות היא באמת להיוועץ עם גורם מקצועי או בעל ניסיון שיוכל להאיר לכם קצת יותר. הסיבה לכך היא שגורמים מקצועיים יוכלו לשמוע את השאלות שלכם ולענות עליהן לא רק בצורה המקצועית ביותר אלא גם להתאים לכם ולעזור לכם בכל תהליך הרכישה.

אנחנו ממליצים מאוד להשתמש באנשים שאתם מכירים או ברשתות החברתיות השונות בקבוצות הייעודיות. כמובן שאתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו שנמצא כאן על מנת לעזור לכם בכל הליך הרכישה.

 

הכינו את התקציב מראש – יחסוך לכם המון

הכנת התקציב מראש יכולה לעזור מאוד וזאת מאחר שהשוק היום מוצף וניתן למצוא גרילים מסוגים שונים במגוון רחב של מחירים. אם תגיעו עם תקציב מראש הדבר ייתן לכם צמצום רב של אפשרויות ויכולת מיקוד לגריל שמתאים יותר לכיס הפרטי שלכם.

 

מתכון לפילה מדומה בגריל גז – איך מכינים?

אז הגענו למתכון לפילה מדומה בגריל גז, מתכון פשוט מאוד ללא מרכיבים רבים וכל שצריך הוא לגשת לקצב שלכם ולבקש נתח איכותי ועסיסי של פילה מדומה. אז איך מכינים את הנתח אתם שואלים? תחילה חשוב שתביאו את המרכיבים הבאים:

נתח פילה מדומה כ-קילו
פלפל שחור חופן
מלח חופן

 

שלב ראשון – הכנת הנתח לצלייה בגריל הגז

אז השלב הראשון של המתכון לפילה מדומה בגריל גז הוא קודם כל להכין את הנתח לצלייה ואת הגריל. לכן אנחנו נחמם את הגריל שלנו לחום של כ-110-120 מעלות ובנתיים ניתן לנתח שלנו לשבת בחוץ ולהגיע לטמפרטורת החדר.

ישנה חשיבות רבה להגעה לטמפרטורת החדר בנתח וזאת על מנת שכל הליך הצלייה יהיה שווה בכל הנתח עצמו. לאחר מכן, נפזר מעט פלפל ומלח על הנתח שלנו והוא יהיה מוכן לצלייה בגריל הגז הביתי.

 

שלב שני – צלייה בגריל הביתי

געת הגענו לחלק האחרון של המתכון לפילה מדומה בגריל גז וזה שלב הצלייה. נניח את הנתח שלנו לאחר שתיבלנו אותו מעט בתוך גריל הגז, נסגור אותו וניתן לו להתבשל בפנים. על מנת להנות מטעמו של הפילה באמת שאין צורך בשום תבלין מעבר למלח ופלפל מאחר ומדובר בנתח איכותי ועסיסי במיוחד אז יש רק לשבת ולהנות מהטעמים.

לאחר שעה תהפכו את הנתח ואל תגעו בו למשך שעתים. על מנת שיגיע למידת עשייה מדיום הוא צריך להיות עם חום פנימי של כ62 מעלות. אז כמו שאתם מבינים, מתכון לפילה מדומה בגריל גז הוא מתכון הכי קליל וטעים שאפשר להכין. אין צורך כמעט לעבוד קשה ועם קצת סבלנות אתם יכולים להנות מנתח איכותי ללא כל מאמץ, אז בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה