מתכון לעוף שלם במעשנת בשרים

מתכון לעוף שלם במעשנת בשרים הוא מתכון באמת שכולם אוהבים. עוף איכותי שיוצא מהמעשנה הוא מחזיק בטעמים כלכך מיוחדים ונהדרים שאנחנו יותר ממליצים לנסות. מדובר במתכון בריא במיוחד, טעים מאוד ומרשים שלפעמים שובר את השגרה של הבשר בקר שאנחנו כלכך אוהבים. אז איך מכינים עוף במעשנה הביתית? אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך לעשות את זה נכון. 

 

מעשנות בשרים – כלי היסטוריה ומופלא במיוחד

אז בואו נתחיל בלדבר קצת על הכלי המופלא הזה שנקרא מעשנת בשרים. המבנה, הצורה וכלל התכונות שלו הם פשוט מעוררי השראה וכל אדם שחובב בשרים פשוט צריך להתפעל מהכלי המדהים הזה. נגיעה קלה היסטורית, מדובר בכלי שמגיע אליה מהעבר המאוד רחוק והיה משמש את המשפחות דלות האמצעים על מנת לשמר את הבשר והדגים לאורך זמן רב ככל ניתן.

הסיבה לכך היא כי בעבר למשפחות דלות אמצעים היה קושי בהשגת בשרים ודגים ועל מנת לשמר את המצרכים הם היו צריכים להכין בתהליך העישון שהיה שומר עליהם לזמן רב ככל הניתן.

 

מעשנות של היום – שדרוג משמעותי

אז כולנו מכירים את המעשנות של פעם כמו שסבא היה לוקח את המקרר הישן או את דוד השמש והיה משתמש בו על מנת לייצר מעשנה. היום המעשנות כבר עברו שדרוג משמעותי במיוחד, הן כבר לא המעשנות שאנחנו זוכרים והן מחזיקות בעיצובים מודרניים ונהדרים וכמובן הן עשויות ממרכיבים עמידים ואיכותיים בהרבה.

כמובן שגם הצד הטכנולוגי הגיע לעולם המעשנות והיום המעשנות מחזיקות בכל מיני אמצעים טכנולוגיים חדישים שנותנים לנו שליטה על הליך העישון, הצלייה וכמובן הכנת הבשרים השונים. הכלי הוא מהווה כלי ויראלי במיוחד היום ורבים בוחרים להשתמש בה על מנת להכין בשרים טובים ואיכותיים במיוחד.

 

רכישת גריל – מספר עצות מועילות עבורכם

אז אם החלטתם לרכוש גריל איכותי לבית שלכם אנחנו כאן כדי לעזור לכם לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם. לשם כך הכנו מדריך קצר בעל מספר עצות מועילות שיוכל לעזור לכם בתהליך הרכישה, וזאת על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה הטובה ביותר עבורכם.

 

בחירת סוג הגריל

היום אנחנו נמצאים במצב שבו יש מספר גרילים ששולטים על השוק – גריל פחמים, גריל גז וכמובן מעשנות הבשרים. אתם צריכים לקבל קודם החלטה על סוג הגריל שאתם מעוניינים לרכוש. אם אתם מעוניינים להכין ארוחה איכותית לצד צלייה ארוכה ותהליך עישון טעים שיטיב עם טעמי הבשר אנחנו ממליצים מאוד לרכוש מעשנה איכותית שתיתן לכם את כל מה שאתם צריכים ותלמד אתכם על עוד שיטה להכנת בשרים.

 

הכינו את התקציב מראש

כעת עליכם להסתכל על הצד הפיננסי, היום אנחנו נמצאים במצב שאנחנו צריכים להיות מבוקרים על הכסף שלנו. חשוב מאוד לבצע בדיקה של כמה אתם מעוניינים להשקיע במעשנה שאתם רוכשים. מעשנה יכולה לעלות כמה מאות שקלים ואפילו להגיע במקרים נדירים לעשרות אלפי שקלים ולכן צריך לדעת כמה אתם מוכנים בכלל להשקיע ברכישה.

 

התייעצו עם איש מקצוע

המעשנות הן כלי מופלא ובעלות תכונות רבות ולכן אנחנו ממליצים לעשות קודם כל התייעצות עם בן אדם שמבין את התחום. אנשי מקצוע ומומחים ניתן למצוא במעגל הקרוב ברוב המקרים ואם לא ישנם רבים וטובים שנותנים עצות גם ברשתות החברתיות השונות. אם אתם מעוניינים אתם כמובן יכולים לפנות לצוות שלנו שידע לתת לכם את העצות וההמלצות שלו לרכישה בטוחה ונהדרת עבורכם.

 

מתכון לעוף שלם במעשנת בשרים – לא תאמינו כמה זה טעים

אז על מנת להכין את המתכון לעוף שלם במעשנת בשרים, לא צריך הרבה מרכיבים ובעיקר צריך הרבה סבלנות. מדובר במתכון קלאסי וטעים במיוחד ואנחנו ממליצים לכם לנסות אותו מכיוון שלא תאמינו כמה הוא פשוט, בריא וממכר. אז בואו נתחיל במרכיבים השונים שאתם תזדקקו להם:

עוף שלם  כ-קילן וחצי עד שתיים 
פפריקה 2 כפות
שמן זית ¼ כוס
מלח 2 כפיות
פלפל ½ כפית
כמון 2 כפות

 

שלב ראשון – הכנת מרינדה

השלב הראשון בהכנה של מתכון לעוף שלם במעשנת בשרים הוא הכנה של המרינדה לעוף. אנחנו ניקח את כל המרכיבים שרשומים לנו למעלה ונתחיל בלערבב אותם כמו שצריך על מנת שיוכלו להתפס על העוף.

לאחר מכן נתחיל במריחה של העוף, ונמרח אותו במרינדה שהכנו, את כולו וחשוב שלא לפספס אף לא נקודה אחת על מנת שכל הטעמים יתפסו בכל חלקי העוף. סיימתם? כעת הכניסו אותו למקרר למשך כמה שעות על מנת שיספוג את הטעמים ויהיה מוכן לשלב הצלייה.

 

שלב שני – הכנסת העוף למעשנה

כעת נתחיל בחלק האחרון של המתכון לעוף שלם במעשנת בשרים. אנחנו נחמם את המעשנה שלנו לטמפרטורה של בערך 120 מעלות צלזיוס. כעת ניתן למעשנה להתחמם ונוציא את העוף שלנו החוצה שיחזור לטמפרטורת החדר.

כעת נכניס את העוף שלנו פנימה וניתן לו להתבשל מבפנים עד שיגיע לחום פנימי של כ – 70 מעלות. חשוב מאוד להשתמש במד חום מאחר והוא יקל עלינו במידות העשייה השונות וכמובן בידיעה על מצב הארוחה שלנו. כעת, תוציאו את העוף, תכסו אותו ותתנו לו לנוח משהו כמו רבע שעה, 20 דקות ויש לכם ארוחה מדהימה.

אז כמו שאתם יכולים להבין מתכון לעוף שלם במעשנת בשרים הוא מתכון טעים מאוד ואיכותי במיוחד וכמובן שהוא בריא מאוד. את העוף אפשר לאכול כמו שהוא ואפשר להגיש אותו עם אורז, פירה או כל פחמימה אחרת שאתם אוהבים בצד בכל מקרה הוא יהיה טעים וממכר מאוד. אז מאחלים לכם בתיאבון ומקווים שנהניתם מהמתכון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה