מתכון לעוף שלם בגריל פחמים

מתכון לעוף שלם בגריל פחמים הוא מתכון פשוט מאוד ואתם תאמינו כמה שהוא טעים. אז אתם רוצים להכין מתכון שהוא קצת בריא יותר ובעיקר משנה שגרה מכל הבשרים השונים שאתם מכינים בגריל הפחמים, מדובר במתכון המושלם עבורכם. אז איך מכינים עוף שלם בגריל פחמים? אנחנו כאן כדי לעבוד איתכם צעד אחר צעד ולהסביר לכם בדיוק איך לעשות את זה נכון.

 

גריל פחמים – המכשיר הפשוט והנפלא ביותר

אז מי מאיתנו לא זוכר ומעריך את גריל הפחמים. מדובר בגריל עם טריגר זיכרון ברור מאוד שמזכיר לנו את החגים השונים השבתות המשפחתיות וכמובן את ימי העצמאות.

לא קיים מנהג ישראלי יותר מביצוע של “על האש” בגריל פחמים איכותי, לוקחים את גריל הפחמים הקטן, הישן והטוב שזרוק במחסן או בבגאז’ של הרכב נוסעים איתו לפארק הקרוב או לאחד היערות הסמוכים, תופסים מקום ומתחילים במלאכת הבשר שאנחנו כלכך אוהבים. פיתות, סלטים, בשרים איכותיים וכל זה באווירה משפחתית ומהנה במיוחד.

 

גריל הפחמים של היום – תכירו את הגרסא החדשה

אז גריל הפחמים של היום הוא ממש לא גריל הנירוסטה שאנחנו רגילים אליו מפעם. היום המטרה היא להעביר את אותה החוויה שכולנו זוכרים מהיער או מהפארק אל הבית שלנו.

לשם כך, הגרילים עברו שדרגו משמעותי והיום אפשר להכין ארוחה מדהימה בגריל פחמים איכותי בבית שלנו שיחזיק בעיצובים מודרניים חדשניים, יכולות צלייה נהדרות וכמובן טכנולוגיה חדשה שעוזרת ומייעלת את הליכי הצלייה השונים. כמובן שגם הפחמים עצמם עברו שינויים של ממש והיום יש לך פחמים שונים לצורות צלייה שונות, נושא מרתק בפני עצמו.

 

רכישת גריל – מדריך קצר לרכישה חכמה

אז אם החלטתם על רכישת גריל מדובר בהחלטה נכונה מאוד עבורכם. כעת אנחנו החלטנו לעזור לכם בעזרת מדריך קצר ומספר טיפים שתוכלו לבצע את הרכישה הבטוחה ביותר עבורכם, המתאימה ביותר וכמובן החכמה ביותר שתוציא אתכם מרוצים. אז הנה כמה המלצות שלנו לתהליך הרכישה שלכם:

 

תבחרו את הגריל שאתם רוצים לרכוש

קודם כל חשוב לבחור את סוג הגריל שאתם צריכים. היום יש היצע מטורף של גרילים מסוגים שונים, גרילי פחמים, מעשנות, גרילי גז ואפילו גרילים חשמליים. אתם צריכים לקבל את ההחלטה לאיזה סוג של גרילים אתם פונים. ההמלצה שלנו היא אם אתם מחפשים לרכוש גריל שהוא גריל איכותי שנותן את הטעם הנוסטלגי של הפחמים לצד שימוש בפחמים איכותיים, גריל הפחמים הוא הגריל המושלם ביותר עבורכם.

 

תתייעצו עם איש מקצוע – יוכל לעזור לכם המון בתהליך

היום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום הגרילים ולכן אנחנו ממליצים לכם מאוד לבצע התייעצות עמם. לרובנו במעגל הקרוב יש אדם שמבין בתחום וגם אם אין יש המון אנשים ברשתות החברתיות השונות לצד קבוצות ייעודיות שישמחו לעזור לכם בתהליך הרכישה עצמו. אם אתם לא יודעים או לא סומכים אנחנו כמובן יותר ממזמינים אתכם לפנות לצוות המומחים שלנו שיעזור לכם בכל מה שתצטרכו.

 

תבדקו את התקציב שלכם

כעת נשארנו עם החלק האחרון והוא בדיקת התקציב שלכם. אנחנו ממליצים לכם מאוד לבצע בדיקה כמה אתם מעוניינים להשקיע בגריל החדש שאתם מעוניינים לרכוש. הסיבה לכך הוא על מנת לבצע רכישה חכמה אתם לא צריכים להוציא את כל הכסף שיש לכם ומספיק להבין כמה אתם מוכנים להשקיע וככה תוכלו למצוא ולצמצם גם את מבחר הגרילים העצום שקיים. נדגיש שהיום כמעט בכל תקציב שתעמידו לרשותכם תצליחו למצוא גריל פחמים איכותי.

 

מתכון לעוף שלם בגריל פחמים – פשוט וטעים במיוחד

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון והוא הכנה של מתכון לעוף שלם בגריל פחמים. המתכון הוא מתכון פשוט במיוחד שמייצר עוף שלם טעים ועסיסי שאתם לא תאמינו שלא הכנתם אותו לפני. אז אם אתם מעוניינים בהכנה של עוף בגריל הפחמים שלכם תצטרכו את המרכיבים הבאים:

עוף שלם  כ-קילן וחצי עד שתיים 
פפריקה 2 כפות
שמן זית ¼ כוס
מלח 2 כפיות
פלפל ½ כפית
כמון 2 כפות
שום כתוש 2-3 שיניים

 

שלב ראשון – שלב המרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של מתכון לעוף שלם בגריל פחמים הוא קודם כל להכין מרינדה איכותית. את המרינדה מכינים בכמה שלבים פשוטים במיוחד. ניקח את המצרכים שאנחנו מעוניינים להכין מהם את המרינדה לעוף ונערבב אותם בצורה אחידה ככה שתיווצר לנו מרינדה שהיא מעין כמו משחה אחידה.

כעת העוף שלנו שוכב ומחכה להימרח בכל הטעמים המופלאים שיצרנו, ניקח מברשת ונעבור עליו על מנת שיקבל את כל הטעמים ורק לאחר מכן נכניס אותו למקרר לתהליך ספיגה קצר של הטעמים.

 

שלב שני – שלב הצלייה

על מנת להכין מתכון לעוף שלם בגריל פחמים ניתן לבצע צלייה בשתי צורות. הראשונה, ניתן לקנות וו תלייה שעליו נכניס את העוף וניתן לו להסתובב ממש כמו גלגל שווארמה אל מול הגחלים. אופציה נוספת היא להניח אותו טיפה מעל האש על מנת שלא יישרף לנו מבחוץ ולא יהיה מוכן מבפנים, לכסות את העוף ולתת לו להתבשל ככה.

בשני המקרים העוף יוצא פשוט מושלם. תתנו לו בין שעה וחצי לשעתיים, תראו שהוא אינו ורוד מבפנים ויש לכם ארוחת עוף מושלמת. לסיכום, מתכון לעוף שלם בגריל פחמים הוא מתכון קל וטעים מאוד אנחנו מאוד ממליצים לנסות הן מכיוון שהוא בריא מאוד, מזין מאוד וכמובן טעים במיוחד.

אם אתם מעוניינים בעוד מתכונים לגריל הפחמים שלכם אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולהסתכל באתר שלנו. מקווים שתהנו מהמתכון, בתיאבון וכמובן מוזמנים לשתף את החוויה שלכם ממנו.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה