מתכון לעוף ברוטב לימון במעשנת בשרים

מתכון לעוף ברוטב לימון במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים שהולכים לגרום לכם להתמכר ולא להפסיק להכין אותו. השילוב של הטעם הלימוני עם העישון של העוף יהפוך אותו לפשוט אלוהי ועם טעמי גן עדן. אז אם יש לכם מעשנה ביתית ואתם מעוניינים להכין עוף איכותי, טעים ושובר שגרה, כדאי לכם להכיר את המתכון הזה.

 

הכירו את הכלי צלייה הוויראלי ביותר

אז כל מי שמכיר את המעשנה יודע שהיום היא כלי הצלייה שאולי מככב הכי הרבה ברשתות החברתיות השונות. הרשתות החברתיות עמוסות היום בסרטונים שונים של הכנה במעשנות ביתיות עם מתכונים מרהיבים, מדהימים ואפילו מעניינים ושוברי שגרה. בנוסף ישנה עלייה ענקית ברצון של אנשים לרכוש מעשנות בשרים לבית שלהם והקהילה של חובבי העישון והבשרים המעושנים רק גדלה וגדלה בקבוצות הייעודיות לשם כך.

 

לא סתם כלי צלייה – היסטוריה מעניינת במיוחד

אז תחילה נדבר על שבירת המיתוס שיש מסביב למעשנות, המעשנות אינן רק בשביל אנשים בעלי יכולת וממון אליהן. המעשנות גם כיום ובמיוחד בעבר היו משומשות על ידי אנשים רגילים ובעבר היו בעיקרן אצל חיילים ומשפחות דלות אמצעים.

הסיבה לכך הייתה עקב חוסר היכולת או חוסר הידיעה מתי תהיה להם שוב האפשרות להשיג מצרכים כמו בשר ודגים טריים ומטרתם הייתה לשמר אותם זמן ארוך ככל הניתן. המעשנה פתרה להם את הבעיה הזו ובזכותה הם היו יכולים לבצע עישון של המצרכים הללו במשך זמן רב ובכך הם היו משמרים את הבשרים והדגים לזמן ארוך ככל הניתן על שידם תשיג עוד הפעם מצרכים טריים.

 

המעשנות של היום – כבר לא המקרר הישן של סבא

המעשנות של היום הן ממש לא מה שאתם זוכרים מהחצר של סבא שהוא פירק את הדוד שהתקלקל או המקרר הישן והפך אותו למעשנה ביתית. המעשנות היום הן כבר מחזיקות קודם כל בטכנולוגיות מרשימות, מעניינות וחדשות וכמובן בעיצובים חדשים מעניינים עוד יותר.

המעשנות של היום שומרות על עיצוב מודרני ועשויות מחומרים איכותיים עוד יותר וכל זה על מנת להשתלב בנוף הביתי שלכם באופן המיטיבי. בנוסף לכל זה המעשנות בשרים היום הן גם קלות בהרבה לתפעול ונוחות עוד יותר מה שהופך אותן לכלי צלייה אולטימטיבי ומעניין במיוחד.

 

רוצים לעשן בשרים? כמה טיפים על מנת להתחיל

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להתחיל ולעשן בשרים בבית, מעולה אבל ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם על מנת להתחיל. נכון, למצוא תחביב חדש זה לפעמים מפחיד ומאיים אבל המעשנות של היום ועם הטיפים הללו אנחנו מקווים שנצליח לגרום לכם להנות מזה ולהקל עליכם כמה שאפשר.

 

תחקרו מעט את הנושא

היום בעידן המודרני ניתן להגיע להכל באינטרנט. ניתן לראות סרטוני תפעול, מדריכים מסוגים שונים, מתכונים רבים וכמובן שיטות צלייה רבות בלי לצאת מהבית. אנחנו מאוד ממליצים מעט לקרוא ולהבין את הנושא לפחות טיפה יותר לעומק וזאת על מנת שתוכלו להבין לפני שאתם בכלל מתחילים בכל תהליך הרכישה של המעשנה.

 

הכינו את התקציב שלכם למעשנה מראש

אנשים רבים חושבים שעל מנת להתחיל בתחביב העישון יש צורך בהרבה מאוד כסף אבל זה ממש לא נכון. ניתן לרכוש מעשנות איכותיות כמעט בכל תקציב שאתם תעמידו לעצמכם ולכן כדאי מאוד לראות כמה אתם יכולים ומוכנים להשקיע ורק לאחר מכן להתחיל את תהליך החיפוש של המעשנה. היום כמעט בכל תקציב שתציגו תוכלו לראות מעשנה איכותית וטובה שתשתלב באופן מושלם עם המרפסת או הגינה שלכם.

 

מתכון לעוף ברוטב לימון במעשנת בשרים – המתכון המושלם לשבור את השגרה

אז עכשיו אנחנו הכנו לכם מתכון קליל במיוחד והוא מתכון לעוף ברוטב לימון במעשנת בשרים. זה מתכון למתחילים בעיקר אבל גם מי שרוצה להכין את העוף שלו במעשנה הביתית המתכון מומלץ מאוד והוא בין הטעימים ביותר שיצא לכם לטעום.

לשם כך הכינו את המרכיבים הבאים:

ירך עוף 2 ק”ג בערך
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית
מיץ לימון סחוט חצי כוס בערך
כמון ½ כפית
כורכום ¼ כפית
שום כתוש 4 שיניים
שמן זית/קנולה ¼ כוס

 

שלב ראשון – הכינו את העוף לעישון

בשלב הראשון בעת הכנת מתכון לעוף ברוטב לימון במעשנת בשרים הוא קודם לכל להכין את המרינדה והעוף עצמו לעישון. העוף הולך להיות במשך זמן מה במעשנה ולקבל את הטעמים המעושנים ולכן חשוב להכין מרינדה שתביא לו את כל הטעמים שאתם מעוניינים בהם. תערבבו את כל המרכיבים שלמעלה באופן אחיד והכניסו את העוף ותשרו אותו בפנים במשך שעתיים לפחות עד לילה שלם על מנת שיספוג את הטעמים כמו שצריך.

 

שלב שני – עישון העוף

במתכון לעוף ברוטב לימון במעשנת בשרים אין יותר מידי עבודה והליך העישון הוא לא ארוך במיוחד. אנחנו מחממים את המעשנה שלנו לחום של כ-120 מעלות. בעת שהיא חמה אנחנו נכניס את העוף שלנו לבפנים, וניתן לו להתבשל בפנים עד שיהיה מוכן.

זמן העישון אמור להיות בערך כ-שעה וחצי יתכן מעט יותר, יתכן מעט פחות. השתמשו במד טמפרטורה ובעת שהעופות שלנו עם חום פנימי של בערך 73 מעלות, אפשר להוציא אותם והנה לכם עוף מעושן בטעם לימוני טעים במיוחד.

לסיכום, מתכון לעוף ברוטב לימון במעשנת בשרים הוא מתכון מדהים וטעים במיוחד ואנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות אותו. מדובר במתכון קל במיוחד אבל הטעמים שלו הם פשוט נהדרים ומשתלבים נהדר. מוזמנים לנסות וכמובן לשתף אותנו בחוויה שלכם. לכל שאלה מוזמנים לפנות לצוות המקצועי שלנו שזמין בדיוק עבורכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה