מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל פחמים

מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל פחמים הוא מתכון כל כך קליל וטעים שיתכן ויהפוך להיות חלק מהשולחן והעל האשים שלכם אחרי שתטעמו אותו. הטעם החמוץ שמשתלב באופן מושלם עם העוף עצמו יגרום לכם להנות מארוחה מדהימה באפס מאמץ וכמובן חובבי העוף לא יפסיקו ללקק את האצבעות שלהם בזכות זה. אז איך מכינים את זה? בואו נתחיל.

 

גריל פחמים – תכירו את הגריל שכולנו כל כך אוהבים

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים? מדובר אולי בגריל האהוב ביותר והזכור ביותר לטוב שאנחנו מכירים. אין דברים כמו הזיכרונות הרבים שהפחמים עצמם מביאים איתם. מדובר בגריל מדהים שמזכיר לנו את הניחוח הנוסטלגי של העבר.

היום בימים המודרניים כולנו מנסים לרוץ קדימה אבל גריל הפחמים נמצא פה איתנו, חי וקיים ולמרות שרבים כבר בחרו לעבור לגרילים מסוגים שונים כמו גרילי גז וחשמליים עדיין הביקוש לגרילי פחמים קיים ולא מפסיק.

 

גריל פחמים היום – מדובר בגריל איכותי במיוחד

אז הגריל הפחמים של היום הוא כבר ממש לא הגריל נירוסטה הקטן שכולנו זוכרים. כמו שהכל רץ קדימה ככה גם הגרילים התחילו והשתדרגו ברמות שקשה להסביר בכלל. הגרילים היום הם כבר הרבה יותר יפים, גדולים מתקדמים מבחינה טכנולוגית וכמובן מחזיקים בעיצובים מרהיבים שמשתלבים באופן מושלם עם הגינה והמרפסת.

הגרילים עשויים מחומרים איכותיים בהרבה וכמובן שהם הרבה יותר נוחים לשימוש, הפחמים בעצמם גם לא אותם פחמים שאנחנו זוכרים וגם הם קיבלו צורות חדשות למטרות שונות של צלייה ומדובר ממש בתורה שלמה בכל מה שקשור לשימוש בהם.

 

גריל פחמים חדש לבית – איך נרכוש את הגריל ללא חשש?

אז אם החלטתם לרכוש גריל פחמים חדש לבית שלכם, חשוב להדגיש קודם כל שאנחנו מבינים שלרוב האנשים אין באמת את הידע וההבנה בתחום על מנת לבחור את הגריל הנכון ביותר עבורם. לשם כך אנחנו החלטנו לעזור לכם בעזרת מספר עצות שיכולות לעזור לכם בתהליך הרכישה ולייעל אותו ככל האפשר.

 

עצה מספר 1 – תחקרו, תקראו ותלמדו מעט את הסוגים השונים

אז כן קודם כל חשוב להבין בדיוק מהו גריל הפחמים, כיצד הוא עובד ואיזה סוגים שונים של גרילי פחמים יש בתעשייה. הסיבה לכך היא שתדעו לקבל רקע ולהבין יותר מה אתם מחפשים והאם הוא באמת מה שמתאים לכם יותר.

השימוש בפחמים הרבה אנשים מעדיפים שלא לבצע את השימוש וזה מכיוון שהם לא באמת מכירים כיצד לעשות את זה או מפחדים מהתעסקות מיותרת. לכן אנחנו מאוד ממליצים לקרוא וללמוד מעט את הגרילים השונים, שיטות הצלייה השונות וכמובן השימושים השונים שניתן לבצע בו.

 

עצה מספר 2 – הכינו את התקציב שלכם מראש

אנחנו יותר מממליצים לבצע בחינה של התקציב שלכם מראש. מה זאת אומרת? תכינו לעצמכם תקציב מינימום ומקסימום להשקעה. היום אנחנו נמצאים בשוק רחב מאוד של גרילים ועל כן ניתן לרכוש גרילי פחמים מסוגים שונים ובאיכויות שונות במחירים שונים בטווח מאוד רחב.

צמצום התקציב שלכם בהתאם לכיס ולצרכים יכול להועיל לכם מאוד לבחור בין האלטרנטיבות השונות והוא כמובן גם יצמצם לכם משמעותית את המבחר מה שיתן לכם את האפשרות לבחור נכון יותר עבורכם.

 

עצה מספר 3 – תתייעצו עם הצוות המקצועי שלנו

אנחנו מאוד ממליצים לכם ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו. אנחנו מחזיקים בצוות מקצועי מסור בעל המון ידע וניסיון בתחום הגרילים הוא יוכל כמובן לעזור לכם ולתת לכם את העצות שלו ולהתאים לכם את הגריל המושלם ביותר עבורכם בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם. ישנן גם קבוצות רבות ייעודיות ברשתות החברתיות שגם מהן תוכלו לקבל השראה וידע שיעזור לכם בתהליך.

 

מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל פחמים – טעים ושובר שגרה

אז עכשיו אנחנו נציג לכם בעצם את המתכון לעוף ברוטב לימון בגריל פחמים. מדובר במתכון קליל במיוחד וטעים עוד יותר, לא תאמינו כמה בכלל זה יהיה לכם פשוט וכמה שזה ישבור לכם את השגרה מהמרינדה הישנה והמוכרת לכם. כעת אספו את המצרכים הבאים:

ירך עוף 2 ק”ג בערך
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית
מיץ לימון סחוט חצי כוס בערך
כמון ½ כפית
כורכום ¼ כפית
שום כתוש 4 שיניים
שמן זית/קנולה ¼ כוס

 

שלב ראשון – מרינדה

אז כמו בכל מתכון, גם במתכון לעוף ברוטב לימון בגריל פחמים אנחנו נצטרך קודם כל להכין מרינדה שתכניס לעוף את הטעמים. לשם כך ניקח את כלל המרכיבים שלנו למעלה ונערבב אותם בצורה טובה ולאחר מכן נכניס את העוף שלנו לשם, נערבב טוב טוב ככה שהוא ישחה במרינדה ויהיה מוכן לבישול. כעת תתנו לו לנוח בפנים אפילו לילה שלם על מנת שיספוג את כל הטעמים.

 

שלב שני – צליית העוף בגריל הפחמים

כעת נתחיל בשלב השני שלנו במתכון לעוף ברוטב לימון בגריל פחמים. שלב הצלייה צריך להיות טוב ואחיד ולכן אחרי שהדלקתם את גריל הפחמים שלכם והם מוכנים לצלייה הניחו את העוף שלכם על רשת הצלייה ותתנו לו להיצרב על הרשת. כמה זמן? כמה דקות לכל צד כך שמבפנים הוא יהיה לבן ועסיסי ומבחוץ פריך וצלוי. לאחר שסיימתם את הצלייה, הוציאו את העוף תתנו לו כמה דקות ויש לכם ארוחה מושלמת להגשה.

מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל פחמים הוא מתכון טעים וקליל במיוחד אבל גם שובר שגרה ומתאים מאוד להרבה אירועים. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות את העוף הזה, שילוב הטעמים לצד הצלייה בגריל יתנו לו את הטעמים שכולנו אוהבים לצד טעמים חדשים שאולי לא הכרתם אבל הם פשוט ממכרים, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה