מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז

מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז הוא מתכון פשוט ומושלם מאוד עם טעמים טיפה שונים ממה שאתם מכירים. לא תאמינו בכלל כמה פשוט להכין את הרוטב המושלם הזה וכמה שהוא טעים, חמצמץ וממכר. אז איך מכינים את הארוחה המושלמת הזו? אנחנו הכנו לכם מתכון קליל ונוח במיוחד שבסופו יהיה לכולם ארוחה מושלמת.

 

בואו תכירו את הגריל הפופולארי שכולנו אוהבים

אז לפני שנתחיל בכלל בהכנה של המתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז אנחנו קודם כל נדבר מעט על גריל הגז. מדובר באחד מן הגרילים המוכרים והפופולאריים ביותר והוא לא מפסיק לצבור תאוצה בשנים האחרונות. הוא מאוד נוח ויעיל לשימוש וכמובן שהוא מתאים באופן מושלם למרפסות בבתים המשותפים ולגינות השונות. הוא מגיע עם עיצובים חדשניים, מודרניים ומרהיבים מה שהופך אותו לשותף המושלם ולכלי הצלייה המועדף ביותר על ידי רבים.

 

היתרונות השונים של הגריל

לגריל גז יש המון יתרונות שונים מה שהופך אותו לאטרקטיבי מאוד עבור הרבה מאוד אנשים. אחד היתרונות הגדולים שלו מגיע מהנוחות שיש בעבודה איתו. אם אתם זוכרים, העבודה עם גריל הפחמים לדוגמא מחייבת אותנו להדליק פחמים ולא ניתן לעבוד בנוחות איתו כמו עם גריל הגז.

העבודה עם גריל הגז היא מובנת נטו על גז ואפשר לבצע איתה עבודות ספונטניות וצליית בשרים ספונטנית ללא כל חשש. נוסיף על כך שגם הוא פשוט מאוד לתפעול מה שהופך אותו לתחליף המושלם לפחמים.

 

חדשני ומודרני במיוחד

עוד יתרון שאנשים לא לוקחים בחשבון הוא זה שהיום הגרילים החדשים גם מחזיקים בעיצובים חדשניים יותר ומרהיבים יותר וכמובן בטכנולוגיות חדישות שהופכות את הגריל למושלם עבור הבית שלכם. העיצוב המודרני משתלב באופן מושלם עם העיצוב הביתי, הטכנולוגיות החדישות הופכות את הצלייה לאיכותית יותר וקלה יותר מה שהופך את כל החוויה למהנה עוד יותר עבורכם.

 

רכישת גריל לבית – העצות שלנו עבורכם

אז אם החלטתם לרכוש גריל מסויים לבית ואתם לא יודעים מה עליכם לעשות על מנת להתחיל את התהליך או שאתם מפחדים מהתהליך, הכנו לכם מספר עצות שמטרתן לעזור לכם בהליך כמה שאפשר. נדגיש כי מדובר בעצות שלנו שמגיעות מהניסיון שלנו ומטרתן היא להקל עליכם ולהפוך לכם את התהליך לקל עוד יותר.

 

עצה ראשונה – סוג הגריל המתאים ביותר עבורכם

אז העצה הראשונה שלנו היא קודם כל לבחור את סוג הגריל המתאים ביותר עבורכם. לכל גריל יש את היתרונות שלו אבל לא כל גריל מתאים לכל בן אדם. לכן חשוב לדעת להבדיל בין הסוגים השונים כמו גרילי גז, פחמים, חשמליים ומעשנות בשרים ולבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם.

 

עצה נוספת – תקציב נכון עבור הכיס

בעת שרוכשים גריל ישנה חשיבות רבה גם לעניין הכלכלי. אנחנו מאוד ממליצים לכם לבצע בחינה כלכלית של כמה אתם מעוניינים להוציא על הגריל עוד לפני שאתם בוחרים את הגריל עצמו. הסיבה לכך היא קודם כל בעניין המבחר, היום מבחר הגרילים בשוק הוא עצום ולכן התקציב יוכל לסייע לכם בצמצום המבחר.

סיבה נוספת היא העניין הכלכלי, יש מבחר רחב של גרילים במחירים שונים המתאימים לכל כיס ולכן חשוב למצוא את הגרילים שמתאימים לכיס שלכם ושלא תיכנסו למצב בעייתי מבחינה כלכלית איתם.

 

עצה אחרונה – אל תתביישו לשאול

עצה נוספת וחשובה במיוחד היא לא לפחד לשאול. תשאלו אנשים שאתם מכירים שבצעו רכישה דומה בעבר, אנשים מהרשתות החברתיות בקבוצות הייעודיות וכמובן כל שאלה שיש לכם אתם יכולים לפנות לצוות המומחים שלנו שנמצא כאן על מנת לענות לכם ולעזור לכם בכל התהליך של הרכישה.

 

מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז – מתכון קליל וטעים במיוחד

אז עכשיו נתחיל במתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז. מתכון קליל וטעים שלא תאמינו איזה טעמים מושלמים הוא הולך להביא אליכם לשולחן. עם שילוב הטעמים הולכת להיות לכם חגיגה בפה שאתם לא תאמינו בכלל. לשם כך תצטרכו את הרכיבים הבאים:

ירך עוף 2 ק”ג בערך
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית
מיץ לימון סחוט חצי כוס בערך
כמון ½ כפית
כורכום ¼ כפית
שום כתוש 4 שיניים
שמן זית/קנולה ¼ כוס

 

שלב ראשון – מרינדה

אז השלב הראשון במתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז הוא קודם כל מרינדה של טעמים. אנחנו ניקח את כל המרכיבים שלנו ונערבב אותם ביחד. לאחר שסיימנו לערבב את הכל נכניס את כל המרינדה שיצאה לנו לכלי של העוף ונתחיל לערבב וניתן לו כמה שעות לשחות במרינדה ולשאוב את הטעמים. סיימתם? כעת נעבור לשלב הבא.

 

שלב שני – שלב הצלייה

שלב הצלייה במתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז הוא החלק הפשוט ביותר. אנחנו מחממים את גריל הגז שלנו, ובינתיים נותנים לעוף שלנו לנוח בחוץ ולחזור לטמפרטורת החדר. כעת נניח את החתיכות עוף שלנו על הגריל ונתחיל בצריבה ובצלייה.

הליך הצלייה לא אמור להיות ארוך, כמה לדקות לכל צד עד שהעוף מבפנים לבן ועסיסי ומבחוץ פריך וטעים. לאחר מכן אפשר להגיש את העוף שלנו לצד פחמימה טובה או לאכול אותו גם ככה, טעים ופריך ופשוט מושלם. אז כמו שאתם יכולים להבין מתכון לעוף ברוטב לימון בגריל גז הוא מתכון פשוט וטעים ובעיקר שובר שגרה.

כדאי לנסות אותו ולהכין לצידו את הסלטים שאתם אוהבים או כל דבר אחר שעולה לכם בראש שאתם אוהבים לאכול איתו עוף. מוזמנים לשתף אותנו כמובן איך יצא לכם ולספר לנו אפילו עוד מתכונים שיש לכם. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה