מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל פחמים

מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל פחמים הוא מתכון פשוט מושלם לפעם הבאה שתחליטו שאתם עושים על האש בגריל הפחמים שלכם. מדובר במתכון פשוט מאוד וטעים במיוחד בלי יותר מידי כאבי ראש ועבודה קשה. אנחנו מאוד ממליצים לנסות את המתכון הזה מאחר ואתם לא תאמינו כמה הוא אהוב וטעים וקליל להכנה. בואו נתחיל ותגלו בעצמכם.

 

גריל פחמים – ממש לא נעלם מהעולם

אז גריל הפחמים הוא אחד מהגרילים הפופולאריים ביותר עד היום. נכון שבימים טכנולוגיים שכאלה רבים מאיתנו בוחרים לרכוש גרילים שאינם מבוססים על פחמים אבל עדיין רבים מן האנשים זוכרים ואוהבים את הפחמים וממש אבל ממש לא רוצים להיפרד מהם.

לחלקנו יש זכרונות מצויינים מהפחמים ואנחנו רואים בהם עניין נוסטלגי יותר מאשר הכל, משהו שמחבר אותנו לעבר. הרבה מאוד אנשים גם מעידים שעל האש ללא פחמים הוא בכלל לא אותו על האש והטעמים ללא הגחלים הם הרבה פחות טובים אבל מה שבטוח הוא ממש לא נעלם מן העולם.

 

גריל הפחמים של היום – הכירו את הכלי המושלם הזה

אז הגריל פחמים של היום הוא כן עבר שדרוגים רבים מה שמשמר את הנוסטלגיה שהוא מחזיק איתו לצד קדמה טכנולוגית אמיתית. הגריל של היום הוא קודם כל מעוצב באופן יפה יותר בהרבה ממה שאנחנו מכירים את הגריל נירוסטה הישן והטוב שזרוק היה אצלנו שנים במחסן או בבגאז’ של הרכב.

דבר שני הוא כבר מתקדם הרבה יותר ואיכותי עוד יותר וכמובן נוח לשימוש ברמות שקשה להסביר. תוסיפו לכל זה שגם הפחמים הם כבר בצורות שונות ומיועדים לשימושים שונים מה שהופך את כל עניין הצלייה לתורה של ממש.

 

רכישת גריל פחמים חדש – מספר עצות לרכישה חכמה

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל פחמים חדש לבית שלכם ואין לכם ניסיון בעניין הזה, אין לכם מה לפחד קודם כל. רבים מן האנשים נכנסו לתחום הצלייה בפחמים ללא כל ידע. היום יש לנו מספר עצות חשובות שיכולות להקל עליכם בתהליך הרכישה והמטרה של אותן העצות היא בעיקר לעזור לכם ולהסיר דאגה מליבכם.

 

טיפ מספר אחד – תחקרו ותתעניינו מעט

היום בעידן המודרני אנחנו יכולים לקבל מענה כמעט לכל שאלה שיש לנו בעזרת חיפוש קצר בגוגל. כל שעליכם לעשות הוא קודם כל לפנות לאינטרנט ולקרוא מעט על התחום של הגרילים בכלל או גרילי הפחמים בפרט ובכללי להבין מעט יותר בכל מה שקשור לתחום הפחמים עצמו. לאחר שתקראו, תחקרו, תראו סרטונים ותבינו את הסוגים השונים כבר יהיה לכם יותר ביטחון ויותר קל לגשת לתהליך הרכישה עצמו.

 

טיפ מספר שתיים – התייעצו והצטרפו לרשתות החברתיות

היום בעידן המודרני ברשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק ניתן למצוא קבוצות ייעודיות בדיוק לאותם הדברים שאנחנו מדברים עליהם. ישנן קהילות רבות של קרניבורים ושל אנשים שאוהבים לצלות בשרים על פחמים שהם מבינים בתחום וישמחו לענות לכם על כל השאלות וכמובן לייעץ לכם בתהליך. אל תתביישו תכנסו לקבוצות, תקראו תגובות ותשאלו את השאלות שיש לכם והם יותר מישמחו לעזור לכם.

 

טיפ מספר שלוש – תכינו את התקציב שלכם לפני

אנחנו מאוד ממליצים להכין את התקציב לרכישה לפני ולהבין בדיוק כמה אתם מעוניינים להוציא על הגריל. היום ישנו שוק רווי ביצרנים שונים של גרילים מסוגים שונים ולכן מאוד מומלץ להכין את התקציב שלכם מראש וזאת על מנת שתוכלו לצמצם אפשרויות רבות ולבחור רק מבין האופציות שמתאימות לכיס שלכם.

 

מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל פחמים – ללקק את האצבעות

כל מי שאוהב עוף הולך לעוף על המתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל פחמים. הפחמים יתנו לו את הטעם המעושן וכל זה לצד רוטב של חרדל ודבש מה שיהפוך את העוף לפשוט מושלם ועסיסי במיוחד. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה אתם שואלים? לשם כך אנחנו נצטרך קודם כל המרכיבים הבאים:

חלקי עוף אהובים (מומלץ ירך) כ-2 קילו
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית
חרדל דיז’ון 2 כפות
דבש 3 כפות
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
שום כתוש 4 שיניים
שמן זית/קנולה כ-חצי כוס

 

שלב ראשון – מרינדה טובה ואיכותית

אז השלב הראשון של מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל פחמים היא קודם כל להכין מרינדה. אנחנו ניקח את כלל הרכיבים השונים שיש לנו למעלה ונתחיל לערבב אותם לתערובת אחידה ומיוחדת. אחרי שסיימנו את התערובת אנחנו נכניס את חלקי העוף שלנו וניתן להם לשחות בתוך המרינדה ולקבל את הטעמים השונים. לאחר שהם יקבלו את הטעמים נוכל לעבור לשלב הבא וזה שלב הצלייה.

 

שלב שני – שלב הצלייה של העופות

השלב השני בהכנה של מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל פחמים הוא שלב הצלייה. אחרי שהדלקתם את הפחמים והם מוכנים לעבודה אנחנו ניקח את חלקי העוף ונניח אותם לצלייה על גריל הפחמים שלנו.

ניתן להם להיצלות במשך כמה זמן עד שיהיו מוכנים מבפנים ומצד שני צרובים בצורה יפה מבחוץ. אחרי שסיימתם אתם יכולים להוציא את חלקי העוף מהגריל, ולהגיש את העופות הנהדרים הללו לכולם. אנחנו מאוד ממליצים להגיש את זה לצד איזושהי פחמימה טובה או סלטים שאתם אוהבים אבל גם ככה זה פשוט מושלם.

אז לסיכום, מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל פחמים הוא מתכון קליל וטעים במיוחד ואתם לא מבינים כמה הוא מומלץ. תנסו אותו ואתם ממש לא הולכים להתאכזב אלא להפך רק להנות מטעמים מושלמים. מקווים שהיה לכם טעים, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה